وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

کابینت کرج و طراحی کابینت با معمارلندز

کابینت کرج به شما کمک می نماید تا بهترین انتخاب رابرای آشپزخانه خود داشته باشید.زیرا آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های مهم خانه شماست، پس درانتخاب کابینت آشپزخانه خوب دقت و بررسی نمایید! اما نگران نباشید معمارلندز کنارشما می باشد وشمارا برای خرید بهترین کابینت در کرج , انتخاب کابینت و طراحی کابینت راهنمایی می نماید.

همانطور که می دانیم کابینت ها فضای زیادی را در یک آشپزخانه اشغال می کنند پس اندازه، مکان، ابعاد و رنگ بندی کابینت بسیار ضروری است. امروزه اکثر آشپزخانه ها دارای کابینت آشپزخانه مدولار، چه در بالا و چه در زیر پیشخوان هستند و از لمینت های چوبی، تخته سه لا، تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF)، ورق های پلی وینیل کلراید، ملامینه و فولاد ضد زنگ و غیره ساخته می شوند.

کابینت آشپزخانه در کرج

درانتخاب کابینت کرج فقط به ظاهر کابینت توجه نکنید بلکه بر کیفیت مواد، نوع لولاها و جنس کابینت و نازک کاری که کابینت ها را در کنار هم نگه می دارد، حتما دقت کنید زیرا این عوامل تعیین می کنند که آیا کابینت شما سالیان سال برای شما کار خواهند کرد یا بعداز چندسال مجبور به تعویض دوباره کابینت شوید.زیرا کابینت های آشپزخانه ستون فقرات آشپزخانه هستند و بیشتر زمان یک خانم خانه دار درآَشپزخانه می گذرد. پس بامشاوره با یک طراح دکوراسیون داخلی از مشاوره و نظرات یک طراح کابینت استفاده نمایید.

 
 
ساخت کابینت کرج-معمارلندز

انواع کابینت کرج

۱-کابینت هایگلاس کرج

کابینت های هایگلاس صاف و براق هستند سبک مدرن دارند وبسیار آشپزخانه را چشمگیر و زیبا می نمایند بعلاوه، کابینت های هایگلاس برق نور را به طور موثری منعکس می کنند و آشپزخانه را روشن تر و بزرگ تر می کنند. این نوع کابینت می تواند برای فضاهای کوچک عالی کار کند!تمیز کردن آسان یکی از بزرگترین مزیت های کابینت هایگلاس است.هرلک و ردی را بخوبی میتوان پاک کرد.کابینت هایگلاس ضدآب می باشند و براقیت بالایی دارند.

مقاله پیشنهادی   تشخیص ترکیدگی لوله جاده خوشنام

۲-کابینت ام دی اف کرج

کابینت ام دی اف یکی از گزینه های مقرون به صرفه می باشند.ام دی اف یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای طرح های ظریف و پیچیده است.سطح  صاف ام دی اف باعث می شود رنگ آمیزی بسیار آسان انجام شود .ام دی اف به دلیل داشتن رزین هایی که الیاف چوب را در کنار هم نگه می دارد در برابر آفات و حشرات مقاوم است.ام دی اف در صورت عدم آب بندی مناسب آب و سایر مایعات را جذب می کند. این می تواند منجر به آسیب دائمی شود.
ازطرفی ورق های ام دی اف سنگین هستند زیرا از ذرات ریز و فشرده ساخته شده اند .ام دی اف مانند چوب واقعی در واکنش به نوسانات دما منبسط و منقبض می شود. با این وجود، برخلاف چوب، این انقباضات به مرور زمان باعث انحراف ام دی اف نمی شوند!
 

۳-کابینت سی ان اسی کرج

کابینت سی ان سی توسط ماشین آلات سی ان سی تهیه و تولید می شوند.همانطورکه می دانیم دستگاه سی ان سی برش کاری,حکاکی رو ام دی اف و چوب را انجام می دهد .وشما هرنقش و طرحی را که روی کابینت ها مشاهده می کنید توسط دستگاه سی ان سی انجام شده است.ازجنس وکیوم یاهمان پی وی سی برای پوشش کابینت های سی ان سی استفاده می کنند

۴-کابینت ممبران کرج

کابینت ممبران جز انتخاب های عالی برای کابینت آشپزخانه می باشد زیرا می توان با مبلغ کم بهترین طرح کابینت را ایجادکرد.دراصل ممبران یک دستگاهی می باشدکه روکش پی وی سی را به برد ام دی اف می چسباند بخاطرهمین تنوع رنگ بسیار زیادی در کابینت ممبران وجود دارد.وشما باصرف مبلغ کم می توانید کابینت آشپزخانه خود را تعویض یا تعمیر نمایید.کابینت ممبران یک سبک کلاسیک برای آشپزخانه شما ایجاد می نماید اگر ازطرفداران سبک های کلاسیک ونئوکلاسیک هستید ممبران بهترین گزینه می باشد.

مقاله پیشنهادی    لایروبی چاه شهرک ابریشم کرج

بهترین قیمت کابینت در کرج را میخواهید؟

قیمت روز کابینت کرج چیست؟

قیمت کابینت آماده در کرج چگونه محاسبه می شود؟

 برای برآورد قیمت کابینت کرج آشپزخانه خود بهتراست از یک فرد حرفه ای و باتجربه مشاوره بگیرید.کارشناسان معمارلندز آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه قیمت کابینت کرج و…هستند.

عوامل موثر در محاسبه قیمت  انواع کابینت آشپزخانه در کرج

 چندین فاکتور مهم و ضروری برای انتخاب کابینت مناسب وجود دارد. ابتدا فضای آشپزخانه را خوب بررسی کنید که آیاقسمت هایی در آشپزخانه وجود دارند که به فضای بیشتری یا طرح متفاوت نیاز دارند یا خیر. علاوه بر این، تصمیماتی  در مورد مواد، طراحی، اندازه، رنگ  گرفته شود که همه این موارد به قیمت نهایی کابینت مربوط است. در نهایت، نرخ  انجام کار و نصب کابینت را بر اساس انواع کابینت‌های انتخاب شده برای نصب در کابینت کرج و همین طور قیمت روز کابینت در کرج در نظر بگیرید. 

میانگین قیمت انواع کابینت کرج به صورت سفارشی و کابینت آماده برای نصب را از کارشناسان ما در معمارلندز بپرسید.

قیمت کابینت بیشتر تحت تاثیر موارد ذکر شده در زیر می باشند:

۱-مواد

قیمت کابینت آشپزخانه به طور قابل توجهی تحت تأثیر نوع متریال انتخابی شما قرار دارد. پنج نوع ماده موجود است: روکش چوبی لمینت ، چوب، اکریلیک ، و فولاد ضد زنگ.

اکثر کابینت های چوبی موجود در بازار از جنس چوب جامد نیستند. آنها اغلب از تخته سه لا و چوب جامد تشکیل شده اند زیرا تخته سه لا در محیط های مرطوب ,بدون تاب برداشتن بهتر است.

مقاله پیشنهادی   تشخیص ترکیدگی لوله شهرک بهارستان

۲-طرح

طراحی کابینت در هزینه کلی اثر می گذارد . کابینت های آشپزخانه یا قاب دار یا بدون قاب هستند. کابینت‌های قاب‌دار یک انتخاب سنتی هستند که ریل‌ها و پایه‌ها را با قاب جلویی صاف برای نصب درب نمایان می‌کنند. کابینت های فریم لس یک سبک اروپایی یا معاصر بدون ریل هستند. آنها معمولا سفارشی تر هستند و جعبه سنگین تری برای آویزان کردن درب بدون قاب جلو دارند. کابینت های بدون قاب معمولاً بیش از بیشتر قیمت دارند.

۳-اندازه

اندازه آشپزخانه بر تعداد کابینت هایی که در برآورد قیمت کابینت آشپزخانه کرج نیاز دارید تأثیر می گذارد و  آشپزخانه های بزرگتر هزینه بیشتری خواهند داشت.

۴-رنگ و پایان

رنگ ها و روکش های سفارشی معمولاً قیمت بیشتری در تعیین قیمت کابینت دارند زیرا سفارشی ساخته می شوند و رنگ آمیزی کابینت های جدید انجام می شود.

مانند هر کار سفارشی، کابینت های سفارشی بالاترین هزینه کابینت آشپزخانه در  را دارند. مزیت کابینت‌های آشپزخانه سفارشی این است که می‌توان آن‌ها را متناسب با هر آشپزخانه‌ای با شکل عجیب و غریب ساخت، یا می‌توانند واقعاً حس شخصی سازی شده ومنحصربفرد را به آشپزخانه‌های بزرگ بیاورند. اگر محدودیت بودجه وجود نداشته باشد، محدودیت های طراحی با این نوع کابینت بسیار کم است.

صفحه کابینت در کرج

بهترین صفحه کابینت آشپزخانه در کرج چیست؟سنگ مرمر؟ 

بسیاری از ما صفحه کابینت آشپزخانه می خواهیم که باخانواده خود دور آن‌ها جمع می‌شویم، روی آن‌ها کار می‌کنیم، غذا درست می‌کنیم، روی صفحه کابینت در کرج غذا می‌خوریم . این روزها به نظر می‌رسد که پیشخوان‌ آشپزخانه باید براساس سبک وطرحی که دوست داریم انتخاب شوند. بنابراین، با توجه به مجموعه ای از گزینه های مختلفی که در بازار وجود دارند، چگونه می دانید که کدام صفحه کابینت در کرج برای شما مناسب است؟ 

چیدن میز نه تنها برای زیبایی شناسی آشپزخانه، بلکه از نظر عملکرد نیز مهم است. واقعیت این است که بیش از ده ها نوع صفحه کابینت در کرج وجود دارد که می توانید برای ساختن یک صفحه کابینت در آشپزخانه از آن استفاده کنید،از لمینت گرفته تا چوب .از استیل گرفته تا سنگ مرمر درجه یک، ما مزایا و معایب بهترین در اینجا به بررسی انواع صفحه کابینت کرج می پردازیم.

انواع صفحه کابینت در کرج

صفحه کابینت کوارتز کرج

کوارتز نیازی به آب بندی منظم ندارد. این بدان معنی است که در برابر لکه شدن بسیار مقاوم است و یکی از بهداشتی ترین گزینه های پیشخوان وصفحه کابینت برای صاحبان خانه است. این واقعیت را اضافه کنید که کوارتز فوق العاده قوی وبادوام است وبه زودی به عنوان یک انتخاب اصلی برای صفحه کابینت برای بسیاری از صاحبان خانه ها خواهدشد.

کوارتز در حال حاضر در رنگ‌ها، الگوها و تکنیک‌های تکمیلی بسیاری وجود دارد که شبیه سنگ طبیعی است. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روکش‌ها در حال حاضر مات است. سازندگان کوارتز همچنان ما را با پیشرفت های تولیدی وطرح های متنوع مارا تحت تاثیر قرار می دهند.

طراحی کابینت کرج براساس نوع مواد ساخته شده

مطمئنا، مجموعه قفسه های تخته سه لا و روکش های لمینت در آشپزخانه همیشه خوب باقی می ماند. این ترکیب نه تنها ماندگاری طولانی دارد و ضد آب است، بلکه از نظر هزینه نیز مناسب است. علاوه بر این، لمینت در رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف موجود است و به صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا بهترین انتخاب خود را انجام دهند.

نگهداری از آشپزخانه های تخته چندلای مقرون به صرفه با روکش های لمینت آسان است.در صورتی که می‌پرسید کابینت‌های آشپزخانه شما از چه چیزی باید ساخته شود، ما راه‌حل‌هایی برای شما داریم! اگر به دنبال موادی هستید طول عمر زیادی برای آشپزخانه داشته باشند, ممکن است لازم باشد چیدمان کابینت آشپزخانه از جنس استیل را با یک لایه پشتی و صفحه کابینت از همان مواد خریداری کنید.. مقاومت در برابر گرما و رطوبت بالا ازخصوصیات استیل است.قفسه های فولادی ضد زنگ یک سرمایه گذاری ارزان هستند، به خصوص زمانی که شما یک تجارت خانگی یا آشپزی دارید.

طراحی کابینت کرج براساس بهینه سازی فضا

اگر مرتب آشپزی می کنید، به آشپزخانه ای پر با حداکثر فضای ذخیره سازی نیاز دارید. اگر آشپزخانه ای بزرگ و جادار دارید، مناطق پخت و پز جداگانه به شما کمک می کند تا از فضا بهتر استفاده کنید. ما نصب کابینت های دیواری و پایه را برای استفاده بهینه از فضا و حداقل بهم ریختگی صفحه کابینت ومیزکانتر پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این می‌توانید یک واحد انباری با کابینت‌های متعدد برای قرار دادن بطری ها و سطل‌ها انتخاب کنید. این دستگاه‌ها برای بچه‌ها خیلی سنگین هستند که نمی‌توانند خودشان باز شوند، بنابراین برای کودکان نیز ایمن هستند! طراحان ما چنین واحدهایی را به طور خاص پیشنهاد می کنند اگر می خواهید آشپزخانه خود را به خوبی با مواد غذایی تامین کنید.

اگر مرتب آشپزی نمی کنید، از کابینت های خود برای نگهداری ظروف استفاده کنید.اگر مرتب آشپزی نمی کنید یا آشپزی شما محدود به آخر هفته است، ما از داشتن قفسه های پایه کافی حمایت می کنیم. اما، ممکن است تعداد کمدهای دیواری را کاهش دهید. این باعث می شود آشپزخانه شما جادار و بی نظم به نظر برسد.

اگر فضای آشپزخانه زیادی دارید اما به ندرت شام تهیه می کنید چه؟ در این صورت، می توانید از قسمت آشپزخانه اضافی برای نگهداری اقلام صبحانه، پودر قهوه، بطری ها یا حتی کتاب استفاده کنید! یا می توانید آن فضا را به کافه یا بار صبحانه تبدیل کنید.

اگر شما یک نانوا و آشپز حرفه ای هستید که در خانه کار می کنید، آشپزخانه شما به تجهیزات مناسب برای پخت شما نیاز دارد که شامل بیش از یک اجاق یا اجاق گاز و انباری کافی باشد. بنابراین، لوازم آشپزخانه مناسب و یک یخچال بزرگ با فریزر را انتخاب کنید. ما همچنین طراحی کابینت سفارشی را برای نگهداری وسایل ضروری شما توصیه می کنیم.

کابینت اقساطی کرج

کابینت آشپزخانه منزل خود را به صورت اقساط بدون سود پرداخت نمایید!

در حال حاضر یکی از مهمترین دلایل مشتری برای ایجاد قرارداد ساخت وطراحی کابینت، مشکلات اقتصادی و هزینه بالای ساخت کابینت بابهترین جنس ومتریال است. این مشکلات باعث شده که مشتری نتواند تمامی پول پروژه خودش رو در دو یا ۳ بار و در مدتی کمتر از ۱ ماه پرداخت کند. بنابراین از سفارش و ساخت کابینت منصرف می‌شود!

به همین دلیل گروه معمارلندز به تازگی طرح خرید اقساطی کابینت رو برای مشتریان راه اندازی کرده است. اما این طرح چه مزایایی داره؟ شرایطش چیه و اقساط اون چطور محاسبه میشه؟

کابینت یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هر منزلی می باشد.کابینت ها در سبک ها وطرح های مختلفی تولید وطراحی می شوند.  کابینت اقساطی کرج برای افرادی که ساکن کرج واستان البرزهستند و تمایل دارند از شرایط مناسب بهره مند شوند از طریق شرکت معمارلندز  امکان پذیر می باشد. این روزها در این شرایط اقتصادی ما کنار شماهستیم.کافیست با ما تماس بگیرید و از شرایط مطلع شوید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید