وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
5
(1)

رفع گرفتگی توالت در کردان کرج

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان ،برای ساکنین هر خانه ای بسیار ضروری می باشد، ممکن است توالت شما توسط شی خطرناکی گرفته شده باشد و و اگر زودتر نسبت به رفع  گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان اقدام نکنید دچار مشکلات بیشتری شوید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان نیاز به متخصص حرفه‌ای دارد که بتواند این کار را بدرستی انجام دهد، اگر بدون دانش و مهارت اینکار انجام شود، ممکن است لوله فاضلاب شکسته شودبنابراین برای اینکار نیاز به ابزارهای خاص است که در شیوه‌های متفاوتی انجام می‌شود.

شما نیز اگر به دنبال متخصص رفع گرفتگی توالت در کردان هستید هستید می‌توانید قبل از یافتن آن، اطلاعاتی در مورد شیوه‌ها و ابزارهای رفع گرفتگی توالت، به دست آورید.دراینجا باهم به بررسی رفع توالت فرنگی و ایرانی در کردان می پردازیم.

رفع گرفتگی توالت در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

گرفتگی توالت ایرانی در کردان

توالت‌های ایرانی چون از هرلحاظ به هم شباهت دارند در نتیجه به یک شکل دچار گرفتگی می‌شوند. البته اگر دلیل گرفتگی افتادن وسیله مثل اسباب بازی یا چیز دیگری باشد، در این صورت باید یک فکر دیگر برای رفع گرفتگی توالت ایرانی کنید. به طور کلی دلایل همیشگی گرفتگی توالت ایرانی در کردان عبارتند از:

افتادن اشیا مانند موبایل یا اسباب بازی یا…

افتادن دستمال کاغذی

ریختن موی بلند درتوالت

رسوب

چربی

انباشته شدن مدفوع

افتادن نوار بهداشتی,تامپون

مصالح ساختمانی مثل سیمان، قیر، دوغاب و غیره

در بسیاری از مواقع که مشتری نمی‌داند باید چگونه راه چاه توالت را باز کند به ما مراجعه می‌کند در صورتی که خودشان نیز می‌توانند به راحتی از پس این کار بر بیایند اما فراموش نکنید که این کار کثیف کاری‌های خودش را دارد. از دلایل همیشگی رجوع مشتریان به ما افتادن اهرم شیر آب داخل توالت، رسوب، مدفوع و دستمال کاغذی است.با تماس با شرکت لوله بازکنی کرج ,بدون هیچ گونه کثیف کاری توالت ایرانی شما را مانند روز اول به کار خواهیم انداخت.

رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی در کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

روشهای رفع گرفتگی توالت ایرانی در کردان

در وهله اول اگر مشکل گرفتگی توالت چندان جدی نیست، شاید بتوانید با چند روش ساده خانگی این مشکل را رفع کنید؛ اما اگر با انجام این روش ها هم مشکل حل نشد، این یعنی با گرفتگی شدید لوله های فاضلاب مواجه هستید و بهتر است در این زمینه از یک تکنسین ماهر و کاربلد کمک بگیرید تا با تشخیص دقیق محل گرفتگی لوله ها در منزل و محل کار به سرعت فرایند رفع گرفتگی لوله های فاضلاب انجام شود.

با این حال اگر می خواهید به تنهایی و با روش های ساده خانگی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی اقدام کنید، چند روش خانگی در این زمینه وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید:

آب داغ

در اولین حالت می توانید از یک سطل آب داغ برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان استفاده کنید. در این روش به صورت پیاپی چند سطل آب داغ را درون توالت خالی کنید و پس از آنکه توالت از هرگونه آلودگی مدفوع و فضولات تخلیه شد، می توانید آن را با آب سرد تمیز کنید.

ترکیب خانگی لوله بازکنی فوری

اگر به مواد شوینده صنعتی دسترسی ندارید یا به دنبال یک روش ساده و خانگی هستید، باید بگوییم ترکیب شیمیایی آب، سرکه و جوش شیرین ترکیب فوق العاده ای در این زمینه می باشد. برای رفع گرفتگی توالت در کردان به وسیله این ترکیب ابتدا لازم است یک فنجان جوش شیرین را درون توالت بریزید و سپس ترکیب یک فنجان آب و نصف فنجان سرکه را به آن اضافه کنید. با این کار جوش شیرین همچون اسید قوی عمل کرده و گرفتگی لوله های توالت را در کمتر از چند دقیقه از بین می برد.

محلول شوینده

شاید ساده ترین روش خانگی رفع گرفتگی توالت در کردان استفاده از محلول های شوینده لوله بازکنی فوری باشد. این مواد را می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید؛ اما توجه داشته باشید که برخی از محلول بسیار خطرناک و قوی هستند، بهتر است حین استفاده مراقب باشید.

دستگاه فنر زنی دستی

اگر با عملکرد دستگاه فنر زنی آشنا هستید، می توانید این ابزار دستی را از ابزار تهیه کرده و از آن در زمینه رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی استفاده کنید.

ؤفع گرفتگی توالت ایرانی در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان
اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

گرفتگی توالت فرنگی کردان کرج

گرفتگی توالت فرنگی در کردان یکی از رایج ترین مشکلات صاحبان خانه است. بنابراین، شناسایی علل احتمالی آن ضروری است. بیایید نگاهی به آنها در زیر بیاندازیم.

گاهی اوقات، این خود توالت است که باعث ایجاد مشکل می شود. توالت های نسل قدیمی با توجه به ماهیت کم فلاش یکی از مشکل سازترین توالت ها هستند. این نوع توالت مستعد ایجاد مشکلات مرتبط با فشار کم آب است.توالت های مدرن با طرح های کم جریان عرضه می شوند که بر مصرف و کارایی آب تمرکز دارند.

هنگامی که گرفتگی وجود دارد، احتمالاً آیتمی وجود دارد که از سرازیر شدن آن زباله به پایین جلوگیری می کند. مواردی که هرگز نباید در توالت فرنگی خود بندازید، محصولات زنانه هستند! مانند پدها,نواربهداشتی و تامپون‌های شما سپس، دستمال کاغذی و دستمال‌های تمیزکننده! 

اگرچه دستمال توالت قابل دفع است، اما مقدار زیاد آن می تواند منجر به گرفتگی توالت فرنگی شود.دستمال توالت سریعتر از دستمال مرطوب و دستمال کاغذی شما متلاشی می شود. اما انداختن بیش از حد دستمال توالت در توالت فرنگی باعث ایجاد گرفتگی خواهدشد.

در موارد شدید، گرفتگی خط فاضلاب اصلی می تواند باعث مسدود شدن چندین توالت شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، باید با یک لوله کش دارای مجوز تماس بگیرید تا کار را به عهده بگیرد.

بسیاری از صاحبان خانه از آب سخت و نرم آگاه نیستند. آب سخت حاوی مواد معدنی است که ممکن است به مرور زمان کلسیف شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، ماده سفید رنگی تشکیل می‌دهد که برداشتن آن بسیار سخت است.مقدار بیش از حد این ماده کلسیفیه، شکافی را که زباله می تواند از آن عبور کند را کاهش می دهد و در نتیجه باعث گرفتگی می شود. برای رفع این مشکل، می توانید با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید تا انباشته ها را بادستگاه مخصوص خراش دهد.

همچنین ممکن است به دنبال یک راه حل طولانی مدت باشید که نصب یک نرم کننده آب است. این دستگاه با تصفیه آب درست قبل از ورود به توالت کار می کند. این مواد معدنی را نرم می کند تا موارد کلسیفیکاسیون را کاهش دهد.

اگر فکر می کنید خوشبو کننده های توالت بی ضرر هستند، دوباره فکر کنید. وقتی این چیزها خراب می شوند، به ویژه آنهایی که روی لبه توالت آویزان هستند، ممکن است به داخل توالت بیفتند.هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است باعث گرفتگی سخت در فاضلاب توالت شما شود. از این رو، به سراغ خوشبو کننده ای بروید که بتوانید آن را در داخل مخزن توالت فرنگی قرار دهید. به این ترتیب، خوشبوکننده پس از خراب شدن و از دست دادن چسبندگی خود، در فاضلاب سقوط نمی‌کند.

روشهای رفع گرفتگی توالت فرنگی در کردان

ساده ترین راه برای جلوگیری از گرفتگی توالت فرنگی در کردان، انجام شستشوی مناسب است. این بدان معناست که بیشتر مراقب چیزهایی باشید که در فاضلاب توالت می افتد باشید.

هرگز از مخزن توالت فرنگی به عنوان فضای اضافی برای پیشخوان استفاده نکنید. از قرار دادن وسایلی مانند صابون، دستمال کاغذی و برس در بالای مخزن توالت فرنگی خودداری کنید. ممکن است به طور تصادفی این وسایل را داخل کاسه بیاندازید.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی در خرمدشت با چه خدماتی انجام می شود؟

همیشه توالت فرنگی خود را به طور مرتب تمیز کنید. اگرچه این امر بیشتر جنبه زیبایی شناسی را شامل می شود، تمیز کردن توالت به شما کمک می کند تا نشت های احتمالی را سریعتر تشخیص دهید.تمیز کردن توالت به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا آب روی زمین چکه می کند یا جمع شده است. از آنجا، شما می توانید محل چکیدن را ردیابی کنید و بلافاصله اقدام کنید.

از پاک کننده های شیمیایی فاضلاب خودداری کنیدوقتی نوبت به پاک کننده های توالت می رسد، از پاک کننده های ایمن استفاده کنید. پاک کننده های تخلیه شیمیایی ممکن است برای برخی از لوله ها بسیار قوی بوده و باعث آسیب به لوله های دوم شود. همین موضوع در مورد پاک کننده های شیمیایی داخل مخزن نیز صدق می کند که ممکن است به سخت افزار توالت آسیب برساند.

مطمئن شوید که عملکرد داخلی توالت خود را دو بار در سال بررسی کنید. بازرسی های کامل به اطمینان از اینکه همه اجزای کلیدی به درستی کار می کنند کمک می کند.

گرفتگی توالت فرنگی چیزی است که می توانید از آن جلوگیری کنید. از طریق روش‌های مناسب شستشو، می‌توانید از عملکرد عالی توالت‌های خود اطمینان حاصل کنید. اما اگر همه چیز مرتب نشد، می‌توانید روی ما برای کمک کردن به شما حساب کنید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

رفع گرفتگی توالت با دستگاه کردان کرج

استفاده از پمپ هوا برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان: با استفاده از پمپ می توان انواع گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی سیفون توالت فرنگی و… را برطرف کرد. در این روش با ریختن آب به داخل لوله یا چاه اقدام به پمپ زدن می کنیم، این امر سبب می شود تا فشار آب وارد شده بر سیفون منجرب به بازشدن لوله یا چاه شود. این فشار وارد شده باعث به جلو رانده شدن مواد موجود در لوله فاضلاب شده و زمانیکه پمپ زده می شود، لوله کاملا باز می شود.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا جهت رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی: استفاده از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله هایی است که به شدت گرفته است و با تلمبه زدن دستی گرفتگی لوله برطرف نمی شود. این دستگاه قابلیت تنظیم فشار را دارد و می توان فشار دستگاه را تا چندین برابر افزایش داد، البته دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا در فشارهای بالا سر و صدای زیادی تولید می کند.

این دستگاه با فشار هوا را در مخزن خود جمع کرده و به طور ناگهانی بعد از کشیدن اهرم، هوا را با شدت زیادی به داخل لوله فاضلاب یا چاه توالت تخلیه می کند که سبب باز شدن لوله فاضلاب یا چاه توالت می شود. لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص و مهارت دارد پس اگر نیاز به استفاده از این دستگاه داشتید حتما از یک لوله بازکن حرفه ای و ماهر کمک بگیرید تا مشکل گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب را برطرف کند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی با استفاده از فنر لوله بازکنی: برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان و گرفتگی های لوله های فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی رایج ترین روش از بین روش های دیگر می باشد، زیرا فنر در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و برای رفع گرفتگی از هر نوعی که باشد، می توان فنر مناسب را انتخاب کرد و برای بازکردن و رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  بکار برد. دلیل استفاده از فنر لوله بازکنی، برد دستگاه و مسافت و نیز قدرت فنر در بازکردن انواع گرفتگی لوله توالت در مسیرهای نزدیک به چاه و لوله های فاضلاب و نیز قدرت جرم زدایی و لایروبی آن می باشد.

استفاده از فنر برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی: برای هل دادن اجسام جامدی که در چاه گیر کرده اند نیز از فنر لوله بازکنی استفاده می کنند که بیشتر لوله بازکن های با تجربه و حرفه ای برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  استفاده از فنر را توصیه می کنند و ضمانت بیشتری برای باز شدن گرفتگی لوله ها وجود دارد. البته برخی نیز استفاده از دستگاه تراکم هوا را در باز کردن گرفتگی توالت فرنگی پیشنهاد می دهند و استفاده از فنر را ریسک می دانند زیرا فنر دارای نوک مارپیچ و بسیار تیزی است که ممکن است به توالت فرنگی آسیب بزند. رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی  با استفاده از فنر چاه بازکن موجب می شود تا انواع مواد زائد و لایه های چربی و مو و… از دیواره های لوله فاضلاب کنده شود.

در بعضی از موارد خاص هم که با هیچ کدام از روش های فوق مشکل گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی در کردان حل نمی شود و نیاز است تا تعمیرات لوله کشی فاضلاب صورت گیرد. اگر در شهر کرج واستان البرز ساکن هستید، می توانید از همین سایت باما تماس بگیرید و در کمترین زمان مشکل برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به دست افراد متخصص و باتجربه بسپارید تا حل کنند.

رفع گرفتگی توالت بافنر در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

رفع گرفتگی توالت با فنر در کردان کرج

لوله فاضلاب در معرض گرفتگی توسط اجسام خارجی، چربی ها، مو و پسماند مواد غذایی قرار دارد. وقتی با گرفتگی لوله ها مواجه می شویم، ابتدا به سراغ روش های خانگی رفع گرفتگی لوله می رویم. شیوه هایی از قبیل تلمبه زنی، ریختن آب جوش در لوله، خالی کردن مقداری جوش شیرین و نمک به داخل چاه فاضلاب و حتی بازکننده های شیمیایی لوله فاضلاب.

اما وقتی میزان گرفتگی لوله زیاد باشد و حجم زیادی از رسوبات، لجن و جرم در داخل لوله بر روی هم انباشته شده باشند، دیگر نمی توان با روش های خانگی مرسوم لوله را باز کرد. در چنین شرایطی فنر زدن لوله فاضلاب بهترین راه حل برای رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب است.

فنر زنی لوله فاضلاب به دو شیوه فنر دستی و فنر متصل به دریل انجام می شود. معمولاً در گرفتگی های سطحی از فنر دستی و برای باز کردن لوله فاضلاب با گرفتگی زیاد از فنر لوله بازکنی برقی یا همان فنر متصل به دریل استفاده می شود.

فنر زدن لوله فاضلاب بیشتر مواقع برای رفع گرفتگی در لوله های فاضلاب منتهی به حمام، سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی اجرا می شود. چون این قسمت ها در معرض گرفتگی در اثر جرم، آلودگی حاصل از ظروف، چربی مواد شوینده در حمام و مواد فاضلابی توالت هستند. در ادامه شما را با طریقه فنر زدن لوله فاضلاب در دو شیوه دستی و برقی آشنا می کنیم.

مراحل فنر زدن لوله فاضلاب

گفتیم که فنر زدن لوله های فاضلاب به دو صورت استفاده از فنر دستی و بکارگیری فنر متصل به دریل قابل اجرا است. این دو روش از فنر زنی در کلیات کار شبیه به هم هستند، اما در جزئیات با هم متفاوتند. به همین دلیل در قسمت زیر مراحل فنر زدن لوله فاضلاب با کمک فنر دستی را برای شما توضیح می دهیم و در ادامه همین مطلب نحوه فنر زدن لوله با دریل را نیز آموزش خواهیم داد.

فنر دستی لوله بازکنی شامل یک فنر فولادی و یک عدد دسته است که به سری فنر بسته شده و با کمک آن می توان فنر را در داخل لوله فاضلاب چرخاند. برای استفاده از فنر لوله بازکنی دستی طبق مراحل زیر اقدام کنید:

1-محل دقیق گرفتگی سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان را پیدا کنید. گاهی گرفتگی در چاه توالت، سینک ظرفشویی یا چاه حمام است. بنابراین شما می توانید برای فنر زدن چاه دستشویی و حتی فنر زدن لوله فاضلاب حمام از فنر دستی استفاده کنید.

2-دسته فنر را به سری آن اتصال داده و سپس درپوش چاه حمام یا درپوش سینک ظرفشویی را برداشته و سر فنر را با دست به آرامی به داخل لوله وارد کنید. هر زمان فنر به قسمت زانویی لوله فاضلاب رسید، با کمک دسته فنر آن را کمی بچرخانید و مجدداً به سمت جلو هدایت کنید.

مقاله پیشنهادی   رفع گرفتگی توالت در دهقان ویلا 

3-جلو راندن فنر را تا زمانی ادامه دهید که فنر به محل گرفتگی برسد. در این حالت فنر دیگر جلوتر حرکت نمی کند. پس لازم است فنر را جهت عقربه های ساعت بچرخانید و زمانی که چرخش فنر عادی شد، دست از چرخاندن آن برداشته و فقط فنر را با دست بیشتر به داخل لوله هدایت کنید.

4-هر زمان حرکت فنر در داخل لوله فاضلاب عادی شد، می توانید فنر را به آرامی در خلاف جهت عقربه های ساعت به بیرون از لوله فاضلاب بکشید تا مواد و رسوبات داخل لوله فاضلاب همراه با فنر خارج شوند.

فنر زدن لوله فاضلاب با دریل در کردان

گاهی شدت انسداد لوله های فاضلابی به قدری زیاد است که امکان باز کردن لوله با فنر دستی وجود ندارد، در چنین شرایطی لوله فاضلاب را با کمک فنر متصل به دریل باز می کنند. البته دستگاه های فنرزنی مخصوص نیز برای انجام این کار وجود دارند، اما چون اغلب هزینه فنر زدن لوله فاضلاب با کمک این دستگاه ها بالاست، اکثراً ترجیح می دهند از همان فنر لوله بازکنی با دریل کمک بگیرند.

ضخامت فولاد بکار رفته در ساخت فنر لوله بازکنی با قابلیت اتصال به دریل بیشتر از فنرهای دستی است و از طرفی فواصل بین شیارهای این نوع فنر کمتر از فنر دستی است. فنر لوله بازکنی با قابلیت اتصال به دریل دارای زائده ای است که به راحتی و توسط آچار سه نظام به سری دریل وصل می شود.

فنر زدن لوله های فاضلاب با استفاده از دریل معایبی هم به همراه دارد، از جمله اینکه سرعت چرخش فنر با استفاده از دریل بسیار زیاد است که می تواند باعث ترک برداشتن لوله فاضلاب و حتی وارد کردن آسیب به فرد شود. پس توصیه می کنیم فنر زدن لوله فاضلاب با دریل را تنها به متخصص آن بسپارید.

فرد متخصص برای باز کردن لوله فاضلاب با فنر و دریل ابتدا زائده ابتدایی فنر را به دریل متصل می کند و سپس طرف دیگر فنر را وارد لوله فاضلاب می نماید. با روشن کردن دریل، فنر به صورت چرخشی به داخل لوله یا چاه فاضلاب حرکت کرده و تمام گرفتگی های انباشته شده در مسیر را باز می کند.

زمانی که گرفتگی لوله باز شد، دکمه چرخش معکوس دریل را فشار می دهد تا از این طریق فنر در خلاف جهت چرخیده و به بیرون حرکت کند.

رفع گرفتگی توالت با مو در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

گرفتگی چاه توالت با مو در کردان

اگر موهای زاید خود را در چاه توالت بیندازید چه اتفاقی می افتد؟ آیا موها می توانند توالت را مسدود کنند؟ اگر بله، چگونه می توانید آن را برطرف کنید؟

همه ما مرتباً اصلاح می کنیم، واغلب وسوسه می شویم موهای زائد را در زهکشی آب بکشیم. اما ابتدا باید بپرسید، آیا موها می توانند توالت را مسدود کنند؟

اگر موها در عیوب و لبه های ناهموار فاضلاب گیر کنند یا به شکل توپ در بیایند و گسترده تر شوند، می توانند توالت را مسدود کنند. معمولا هر چه رول مو بزرگتر باشد، ضایعات بیشتری را جذب می کند و گرفتگی آن بزرگتر می شود.چیزی که حتی نگران کننده است این واقعیت است که موی انسان به راحتی تجزیه یا حل نمی شود. ممکن است مدتی طول بکشد تا این اتفاق بیفتد و شما نمی توانید با توالت مسدود شده زندگی کنید.چنین توالتی نه تنها بدبو می شود، بلکه با گذشت زمان غیر قابل استفاده می شود. از نظر هزینه، اگر آسیب زیاد باشد، تعمیر آن گران می شود.

موها به طور کلی توالت را مسدود می کنند، البته اندک اندک وبه مرور زمان! اما قبل از وقوع این گرفتگی، بررسی نماییم چگونه مو باعث گرفتگی توالت می گردد؟

الف) موها به عیوب لوله کشی می چسبند.

مو معمولاً بر روی عیوب لوله های تخلیه گیر می کند. از فرورفتگی گرفته تا لبه های ناهموار، موها به راحتی به دام می افتند و ضایعاتی را که در زهکشی جریان می یابد، می گیرند.

ب) موها به صورت توپ در می آیند.

موها نیز به شکل توپی در می‌آیند که هر چیزی را که در زهکشی می‌رود، از جمله فضولات انسانی را می‌گیرد. همانطور که انجام می شود، توپ که اکنون یک گرفتگی است، هر چه بیشتر توالت را بشویید بزرگتر می شود.

ج) مو به آرامی تجزیه می شود.

مسئله دیگر این است که با وجود اینکه موها در نهایت تجزیه می شوند، تجزیه آن بسیار کندتر است. بنابراین، موها ممکن است برای مدت طولانی توالت شما را مسدود کنند.

اما چگونه می توان گرفتگی توالت را با مو  باز کرد؟

با توجه به خطرات ناشی از ریختن مو در توالت، ضروری است که بدانید چگونه گرفتگی توالت خود را باز کنید.دراینجا به بررسی روشهای رفع گرفتگی توالت با مو می پردازیم:

1-شستشو با آب گرم

در صورت گرفتگی جزئی مو، می توانید آب داغ را در توالت بریزید تا گرفتگی موها از بین برود. به طور کلی، باید آب جوش را داخل زهکش بریزید و قبل از شستشوی معمولی اجازه دهید مدتی بماند.اگر گرفتگی از جای خود خارج نشد، قبل از شستشوی مجدد با آب داغ، مقداری آب ظرفشویی به آن اضافه کنید.

2-استفاده از مارپیچ توالت

با مارپیچ توالت می توانید از گرفتگی در عمیق ترین انتهای زهکشی توالت خلاص شوید.شما باید آن را در زهکش فرو کنید و از آن برای جدا کردن گرفتگی استفاده کنید.در حالی که می‌توان مار پیچ را با استفاده از سیم درست کرد، این مارپیچ توالت دارای یک میله فولادی ضد زنگ جامد است که قول می دهد بزرگترین و سرسخت ترین گرفتگی ها را از بین ببرد.

3-جوش شیرین + سرکه

اگر با یک گرفتگی سرسخت سر و کار دارید، مخلوطی از جوش شیرین و سرکه جادو خواهد کرد. شما باید:

برای هر کدام یک لیوان جوش شیرین و سرکه آماده کنید.

با ریختن جوش شیرین در توالت شروع کنید.

آن را با سرکه ادامه دهید و اجازه دهید مخلوط عمل کند.

مراقب حباب ها باشید، زیرا آنها نشانه ای از کارآمد بودن ترکیب هستند.

سعی کنید پس از 30 دقیقه از کارکرد مخلوط، آب داغ را در زهکشی بشویید. که باید گرفتگی را از بین ببرد.

4-صابون + جوش شیرین

در صورتی که می توانید از جوش شیرین و صابون ظرفشویی نیز استفاده کنید .

رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی در کردان

برای از بین بردن گرفتگی کاغذ و دستمال، ابتدا از ساده ترین گزینه های خود شروع کنید.

اگر فکر می کنید حجم زیادی از دستمال کاغذی، دستمال مرطوب کودک، دستمال کاغذی یا سایر محصولات بهداشتی باعث گرفتگی لوله توالت یا لوله فاضلاب شده است، سعی کنید تا جایی که می توانید مواد را بیرون بکشید.

ابتدا سعی کنید از یک مارپیچ توالت برای بیرون کشیدن یا جدا کردن مواد برافروخته شده نزدیک کاسه استفاده کنید.مارپیچ توالت یک مار دستی است که معمولاً با کابل تمیز کننده و یک آستین خمیده پلاستیکی برای جلوگیری از خراشیدن سطح سرامیکی قابل مشاهده داخل کاسه توالت کمک می کند.

مارپیچ را درون کاسه توالت قرار دهید ,دسته مارپیچ توالت را به سمت پایین فشار داده و بچرخانید تا کابل پیچ توالت را از طریق تله توالت بکشید. از اعمال نیروی بیش از حد خودداری کنید تا کابل را کج نکند یا گره نخورد.

برای پاک کردن کامل گرفتگی ممکن است چندین تلاش لازم باشد. افتادن و سیفون کردن آب در کاسه توالت نشانه ای از رفع گرفتگی است.

هنگام بیرون کشیدن کابل از خراشیدگی سطح سرامیکی قابل رویت داخل کاسه جلوگیری کنید.

هنگام کار بر روی هر لوله‌کشی که ممکن است از پاک‌کننده‌های شیمیایی شیمیایی استفاده شده باشد، احتیاط کنید تا از پاشیدن مایع روی خود و نواحی اطراف جلوگیری کنید.

اگر نمی‌توانید با مارپیچ توالت به گرفتگی برسید و می‌توانید یک دهانه تخلیه جایگزین و گرفتگی را پیدا کنید که در بالادست توالت است (مانند سینک ظرفشویی، دهانه بیرونی تمیز در دیوار، یا زهکشی کف دوش).

مقاله پیشنهادی   حفر چاه و کندن چاه شهرک وحدت

مهم: برای جلوگیری از خراشیدگی سطح سرامیکی قابل مشاهده در داخل کاسه توالت، مارپیچ درام دستی را مستقیماً در توالت قرار ندهید.

بازکردن گرفتگی توالت با مدفوع در کردان

بهترین راه برای باز کردن گرفتگی توالت با مدفوع این است که ابتدا کاسه را خالی کنید یا اگر پر از آب و یا سرریز است آن را تخلیه کنید. زباله ها را در یک سطل خالی بریزید و سپس از یک پیستون توالت یا مارپیچ برای رفع گرفتگی آن استفاده کنید.

آب داغ، محلول جوش شیرین صابون ظرفشویی و محلول سرکه یا یک آویز سیمی راه بسیار خوبی برای باز کردن گرفتگی توالت هستند اگر پیستون توالت یا مار ندارید.

تلاش برای فرو بردن توالت با مدفوع زیاد مؤثر نیست. برای ایجاد مهر و موم محکم با خروجی کاسه، به فنجان لاستیکی پیستون نیاز دارید. با این حال مدفوع یا دستمال توالت مانع این کار می شود.

چگونه گرفتگی توالتی را که مدفوع در آن وجود دارد باز کنیم؟

اجازه دهید راه‌های مختلفی را بررسی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید گرفتگی توالت را با مدفوع را باز کنید و از سریع‌ترین آنها شروع کنید. به یاد داشته باشید که سریعترین راه  لزوما ساده ترین راه نیست. ما اینجا در مورد مدفوع صحبت می کنیم!

استفاده از دست برهنه

این روش کمی خشن و کثیف می باشد اما وقتی کاسه توالت پر از مدفوع، آب و دستمال توالت است، چه گزینه هایی وجود دارد؟ 

ابتدا دستکش به دست کنید  و از کف دست خود برای فشار دادن زباله ها به زهکشی استفاده کنید. باور کنید این روش کار میکند پس از آن دست های خود را با صابون فراوان و آب جاری بشویید.

توالت را با مارپیچ مار کنید

مارپیچ توالت گرفتگی ها را به قطعات کوچک خرد می کند یا آنها را بیرون می کشد. این بهترین ابزار برای باز کردن گرفتگی توالت است. هر لوله کش  زمانی که مجبور است گرفتگی توالت را باز کند از مارپیچ استفاده می کند. شما هم به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین چیز در مورد مارپیچ توالت این است که دقیقاً در جایی که گرفتگی قرار دارد می رود و بنابراین مستقیماً روی آن تأثیر می گذارد.یک سر مارپیچ زمانی که گرفتگی ها قرار می گیرند به داخل تله می رود.

مارپیچ توالت را به داخل کاسه توالت و از طریق خروجی کاسه وارد کنید تا سر پیچ به جایی که گرفتگی دارد برسد. برای جلوگیری از خراشیدگی کاسه، مطمئن شوید که محافظ کاسه توالت در دهانه تخلیه توالت قرار دارد.

وقتی همه چیز به درستی تنظیم شد، با سرعت آهسته شروع به چرخاندن دسته مارپیچ کنید و شدت آن را به تدریج افزایش دهید. وقتی هر نوع مقاومتی را احساس کردید، مارپیچ را بیرون بکشید. ممکن است گرفتگی وصل شده باشد.

اگر گرفتگی چیزی شبیه صابون یا دستمال توالت بود، مارپیچ آنها را تکه تکه می کند و در نتیجه گرفتگی توالت را باز می کند.مارپیچ را به آرامی از توالت بیرون بیاورید. هنگامی که این کار را به طور ناگهانی انجام می دهید، سر پیچ می تواند خراش های ناخوشایندی روی کاسه توالت باقی بگذارد.

رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی در کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت در کردان

خدمات شرکت لوله بازکنی در کردان

خدمات شرکت لوله بازکنی در کرج توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌شود که سال‌ها در این راه تجارب بسیار زیادی را به دست آورده‌اند.

خدماتی که به طور کلی شرکت‌های لوله بازکنی با ابزارها و دستگاه‌های پیشرفته ارائه می‌دهند موارد زیر هستند:

رفع نم و رطوبت و نشتی آب در کل ساختمان

از بین بردن نم و رطوبت سقف و پشت بام خانه

از بین بردن نم و رطوبت بدون تخریب با مواد نانو

رفع نم و رطوبت سرویس بهداشتی و حمام بدون ایجاد تخریب

تشخیص علت رطوبت و نم با دستگاه و ترمیم سریع و حرفه ای آن

رفع نم و رطوبت ساختمان در کردان

تشخیص ترکیدگی لوله در کردان

لایروبی چاه در کردان

حفر چاه وکندن چاه در کردان

لوله بازکنی در کردان

بازدید چاه جهت جلوگیری از ریزش

رفع بوی بد فاضلاب در کردان

تخلیه چاه به صورت کامل در کردان

رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی در کردان

هزینه رفع گرفتگی توالت در کردان

محاسبه قیمت رفع گرفتگی توالت در کرج بدون بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن، دشوار است به دلیل اینکه هر چاه با هم متفاوت است، ابزارها و شیوه‌های خاص خود را دارند. هنگامی که قصد رفع گرفتگی توالت در کردان را دارید بهتر است قبل از انجام کار، قیمت نهایی و نحوه محاسبه را بپرسید، البته رفع گرفتگی توالت در  کردان قیمت خاصی دارد. برای اطلاع یافتن از هزینه نهایی کار می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس و استعلام قیمت را بگیرید.

علاوه بر این، استفاده از توالت مسدود شده با خطراتی مانند عفونت و بوی بد همراه است. بنابراین، نمی توانید منتظر بمانید تا توالت خود را باز کند. شما باید این کار را با استفاده از نکات به اشتراک گذاشته شده در بالا انجام دهید.

در پایان

مطمئنا با مطالعه این مطالب متوجه سختی و دشواری کار رفع گرفتگی توالت در کردان و متوجه ضروریت و اهمیت رعایت نکات شدید.از یک شرکت لوله بازکنی معتبر با تجهیزات پیشرفته کمک بگیرید.

شرکت ما از تیم‌های متخصص و باتجربه‌ای استفاده می‌کنند که در طول سالیان سابقه کاری خود با ابزارها و شیوه‌های مناسب گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی را، با اعتماد به تخصص آنها می‌توانید داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی با متخصصان ما تماس برقرار کنید.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

سوالات متداول

هزینه وقیمت رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی در استان البرز چقدر می باشد؟

برای اطلاع یافتن از هزینه نهایی کار می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس و استعلام قیمت را بگیرید.

چرا با شرکت شما برای رفع گرفتگی توالت تماس بگیرم؟

شرکت ما از تیم‌های متخصص و باتجربه‌ای استفاده می‌کنند که در طول سالیان سابقه کاری خود با ابزارها و شیوه‌های مناسب گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی را، با اعتماد به تخصص آنها می‌توانید داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی با متخصصان ما تماس برقرار کنید.

 
آیا موی انسان توالت ها را مسدود می کند؟

موهای انسان به طرق مختلف می توانند توالت را مسدود کنند. به عنوان مثال، می تواند به شکل یک توپ بغلتد و هر چیزی را که در هنگام شستشو از زهکشی می گذرد به دام بیاندازد. ثانیاً، می تواند بر روی عیوب زهکشی شما مانند لبه های ناهموار و فرورفتگی ها نگه داشته شود و هنگام شستشوی توالت زباله ها را به دام بیندازد.

اگر موها را در توالت بریزیم چه اتفاقی می افتد؟

معمولاً موها به نقاط ناهموار، فرورفتگی‌ها و سایر نواقص در فاضلاب توالت می‌چسبند و این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زباله‌هایی را که در آن جریان می‌یابند به دام بیاندازند. به طور کلی، هر چه تله های ضایعات مو بیشتر باشد، گرفتگی بزرگتر می شود.

 

همچنین، موها می توانند توپی را تشکیل دهند که با به دام انداختن ضایعاتی که در زهکشی جریان دارند، بزرگتر می شوند. در دراز مدت، توالت شما را نیز مسدود می کند.

 

سریع ترین راه برای رفع گرفتگی توالت چیست؟

با ریختن یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه در توالت و اضافه کردن نیم گالن آب داغ، پاک کننده فاضلاب خود را درست کنید. صابون ظرفشویی همچنین می تواند به از بین بردن برخی انسدادها کمک کند. هنگام استفاده از هر روش، اجازه دهید محلول یک شب بماند و سپس توالت را بشویید تا ببینید آیا انسداد برطرف شده است یا خیر.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 1

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید