وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
5
(1)

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط بسیار مهم است.اما میدانید بسیاری از مردم به لوله کشی حیاط فکر نمی کنند! یک محوطه یا حیاط با لوله کشی ضعیف می تواند پشه ها را جذب کند، به گیاهان شما آسیب برساند و باعث سقوط افراد شود. مسدود شدن لوله کشی حیاط در کنار ورودی منزل حتی می تواند باعث سیل در داخل خانه شما شود. مسدود شدن لوله کشی های بیرونی شما همچنین می تواند باعث جاری شدن سیلاب به ملک همسایه شود که باعث ایجاد مشکلات می گردد. لوله کشی حیاط به راحتی توسط زباله مسدود می شود و اغلب به اندازه کافی بررسی نمی شود. در واقع، بسیاری از صاحبان املاک حتی نمی دانند که توری های لوله کشی حیاطشان کجاست! برخی از خانه ها اصلاً لوله کشی مناسبی ندارند، و بسیاری از آنها که لوله کشی فاضلاب حیاط دارند به طور معمول نادیده گرفته می شود. همیشه بهترین کار این است که گرفتگی لوله فاضلاب حیاط را قبل از وقوع سیل و خسارت باز کنید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط
رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

اولین کاری که باید انجام دهید این است که لوله کشی و توری تخلیه حیاط خود را تمیز کنید. در برخی از تنظیمات، ناودان شما به همان سیستم تخلیه می شود. در این مورد، ایده خوبی است که ناودان های خود را تمیز کنید یا ابتدا آنها را تمیز کنید. ناودان ها و لوله کشی ها با هم کار می کنند و باید از سالم بودن هر دو مطمئن شوید.

شما باید محل لوله کشی یا لوله کشی فاضلاب حیاط خود را بدانید. برخی از سیستم ها بیش از یک محل تخلیه دارند. لوله کشی شما عموماً در مناطق کم ارتفاع است، اما ممکن است در نزدیکی دهانه های ناودانی نیز لوله کشی داشته باشید. آنها همچنین معمولاً می توانند در مرکز حیاط یا استخر حیاط شما قرار بگیرند. با جارو کردن هر برگ یا سایر زباله هایی که ممکن است لوله کشی را پوشانده باشند، شروع کنید. اگر مطمئن نیستید که لوله کشی شما کجاست، مناطق کم ارتفاعی را که ممکن است پیدا کنید جارو کنید. در برخی موارد، می توانید یک صفحه برجسته روی توری قرار دهید. این کار از پوشاندن برگ ها و زباله ها روی توری جلوگیری می کند. این روش به سیستم تخلیه بیرونی شما می تواند از سیل جلوگیری کند.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی مهرویلا کرج

سپس درپوش های تخلیه را بردارید. بسته به طراحی آنها، ممکن است لازم باشد از پیچ گوشتی برای باز کردن آنها استفاده کنید. در برخی موارد ممکن است برای بلند کردن توری نیاز به بازکردن پیچ داشته باشند.

درپوش تخلیه را بشویید و سپس تا جایی که می توانید زباله ها را با دست تمیز کنید. مرحله بعدی تمیز کردن زیر توری است. 

سپس محل تخلیه فاضلاب حیاط را پیدا کنید.محل تخلیه می تواند جایی باشد که شیب آب را به سمت بیرون هدایت می کند. 

نقطه پایان را به همان روشی که لوله را تمیز کردید، تمیز کنید. 

سپس شلنگ باغچه خود را قلاب کنید و آن را تا جایی که ممکن است در هر لوله از حوضچه گیر قرار دهید، سپس آب را باز کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که به نظر برسد درن خالی است.

اگر این روش کار نمی کند، پس گرفتگی سرسخت تری دارید که برای رفع آن نیاز به کار بیشتری دارید.می توانید با ما تماس بگیرید کارشناسان لوله بازکنی کرج با داشتن تجربه وتجهیزات حرفه ای در اسرع وقت به کمک شما خواهند آمد.

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط
رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط با فنربرقی

اگر فنر برقی لوله کشی دارید، می توانید از آن برای رفع گرفتگی  لوله فاضلاب حیاط خود استفاده کنید. فنر به ندرت به طور دائمی لوله کشی حیاط را باز می کند، اما می تواند مشکل را به طور موقت برطرف کند. از آنجایی که لوله های لوله کشی حیاط کم عمق هستند، گرفتگی ها گاهی اوقات می توانند گودال هایی روی سطح خاک ایجاد کنند که به شما کمک می کند گرفتگی را پیدا کنید.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی جهانشهر کرج

اگر این روش کار نکرد، ممکن است مجبور شوید وساِئل بزرگ را وارد کار کنید. فنرپیچ لوله کشی موتوری روی گرفتگی های سخت بسیار موثر است و همچنین می تواند با ریشه های درختان که ممکن است در لوله کشی رشد کرده اند مقابله کند. می‌توانید یکی را اجاره کنید یا یک لوله‌کش را برای انجام آن استخدام کنید.

فنرپیچ را از هر دو انتهای لوله  بکشید.در این مرحله، اگر هیچ چیز کار نمی کند، احتمالاً به دنبال تماس با یک لوله کش حرفه ای باشید. با این حال، ممکن است بخواهید زودتر با یکی تماس بگیرید، به خصوص اگر گرفتگی لوله شدید به نظر می رسد یک لوله کشی حرفه ای می تواند از یک لوله کشی فاضلاب فشار قوی برای رفع گرفتگی تقریباً هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط استفاده کند.

یک لوله کشی حرفه ای چه کاری می تواند انجام دهد؟

اگر تمیز کردن ساده مشکلات تخلیه لوله فاضلاب حیاط را رفع نمی کندوقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید! البته اگر وقت تمیز کردن ابتدایی لوله فاضلاب حیاط را ندارید می توانید در همان ابتدا با یک متخصص تماس بگیرید. یک متخصص قابل اعتماد خیلی سریع می تواند لوله فاضلاب حیاط را تمیز نماید و انواع گرفتگی را برطرف کنید.

یک متخصص زانویی های تخلیه شما را تمیز می کند و به خوبی خشک می کند،یکی دیگر از روشها استفاده از جت هیدرولیک است اما این روش را خودتان نمی توانیدامتحان کنید، زیرا به راحتی می توانید به سیستم تخلیه آسیب وارد کنید. جت هیدرولیک از فشار بالا آب استفاده می کند و باید دارای تجربه در استفاده از جت هیدرولیک باشید.

لوله فاضلاب حیاط
رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

یک لوله کشی حرفه ای چه کاری می تواند انجام دهد؟

وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید زیرا روشهای تمیز کردن ساده مشکلات تخلیه لوله فاضلاب حیاط را رفع نمی کند. البته اگر صرفا وقت یا انرژی ندارید، می توانید در همان ابتدا با یکی تماس بگیرید. یک متخصص قابل اعتماد تمیز کردن فاضلاب می تواند به سرعت مشکل شما را برطرف کند.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در صادقیه

یک متخصص زانویی های تخلیه شما را تمیز می کند و به خوبی خشک می کند، و دارای تجهیزات بیشتری نسبت به شما می باشد.

شرکت لوله بازکنی کرج با داشتن شعبات مختلف در استان البرز, استان تهران ,اندیشه ,شهریار آماده رفع هرگونه گرفتگی چاه فاضلاب توالت ایرانی وفرنگی,لوله بازکنی,تخلیه چاه,حفرچاه,لایروبی چاه و…. می باشد.با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

سوالات متداول

روش اصلی رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط چه روشی است؟

اولین روش لوله کشی و توری تخلیه فاضلاب حیاط خود را تمیز کنید.می توانید از یک شلنگ آب استفاده کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط چه خطراتی دارد؟

مسدود شدن زهکشی ها که حاوی باکتری، آب آلوده، کپک و حشرات ناقل بیماری هستند، خطرات جدی برای سلامتی شما و خانواده شما ایجاد می کند. برخی از مسائل بهداشتی مرتبط با این مسائل مربوط به آب عبارتند از عفونت های باکتریایی مانند کمپیلوباکتریوز و تیفوئید.

چرا لوله فاضلاب حیاط مسدود می شوند؟

با گذشت زمان، ممکن است زباله ها در فاضلاب اصلی شروع به تجمع کنند. این می تواند از چیزهای زیادی از جمله برگ ,زباله ها و اجسام خارجی تشکیل شده باشد که انباشته شده و خط اصلی را مسدود می کنند.

چرا لوله های فاضلاب حیاط آب را تخلیه نمی کند؟

آب ایستاده معمولاً به دلیل دو مشکل رایج ایجاد می شود: زهکشی ضعیف خاک و نقاط کم در حیاط. کاهگل چمن، لایه ای از برگ ها، ریشه ها و ساقه های مرده ضخیم بین خاک و علف، عامل دیگری است. 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 1

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید