وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

رفع نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه کرج

رفع نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه کرج چگونه انجام می شود؟ چرا رفع نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه مهم می باشد؟ اگر نم و رطوبت ساختمان را برطرف نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

نمای بیرونی ملک ساختمان طوری طراحی و ساخته شده است که از ورود رطوبت به داخل خانه شما جلوگیری کند. رطوبت ونم می تواند از طریق سقف، دیوارها، حتی مناطق زیر زمینی وارد شود، بنابراین اگر متوجه رطوبت، علائم عجیب و غریب، رشد مشکوک کپک یا بوهای غیرعادی شدید، ممکن است ساختمان شما دچار نم و رطوبت شده باشد.

راه های مختلفی برای درمان مشکلات نم و رطوبت و تعمیرات با استفاده از مناسب ترین دستگاهها و تجهیزات وجود دارند برای مشاوره رایگان و بررسی ساختمان با ما تماس بگیرید.

رفع نم و رطوبت ساختمان کرج
رفع نم و رطوبت ساختمان شهرک افشاریه

عوامل بوجودآمدن نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه کرج

نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه معمولاً در صورتی اتفاق می‌افتد که ساختمانی که در آن زندگی می‌کنید دارای نقص ساختمانی است، به عنوان مثال. پوشش سقف معیوب، نشتی لوله آب باران یا معیوب بودن درها و پنجره هاو استفاده از مصالح ومواد نامرغوب و بی کیفیت باشد. برخی از رایج ترین موارد نفوذ رطوبت ناشی از معیوب بنایی است. آجرکاری ساختمان می تواند با افزایش سن، یخ زدگی یا آسیب فیزیکی خراب شود. این یکی از دلایل اصلی است که ساختمان‌های قدیمی‌تر تحت تأثیر رطوبت نفوذپذیر قرار می‌گیرند، زیرا مصالح ساختمانی آنها ممکن است در حال خراب شدن باشد. دلیل دیگر انجام نشدن درست و اصولی اتصالات لوله ها و فاضلاب ساختمان بدون نظارت درست واصولی می باشد. مشکلات نفوذ رطوبت عمدتاً ناشی از نقص در نمای بیرونی خود ساختمان است. این مشکل می تواند از هر چیزی باشد، از سنگ تراشی  یا آسیب دیدن سقف و….

چه مناطقی می تواند تحت تأثیر رطوبت و نم قرار گیرد؟

برخی از مکان های رایج که ممکن است دچار نم ورطوبت شوند عبارتند از:

سقف. کاشی های که شکسته یا خراب شده اند، ایزوگام پشت بام, همگی مناطق کلیدی برای بررسی علل نفوذ رطوبت هستند.

قاب های پنجره, باید پنجره ها بررسی شوند تا ببینیم شکاف یا شکافی در اطراف قاب وجود دارد یا خیر. در صورت وجود، باید با یک درزگیر قاب انعطاف پذیر پر شوند. همچنین، مطمئن شوید که یک «شیار قطره‌ای» شیاری که برای جلوگیری از جاری شدن آب روی دیوار  در زیر آستانه پنجره وجود دارد، وجود دارد.چارچوب درب. هر ترکی که در اطراف قاب درها وجود دارد نیاز به تعمیر دارد. دیوارهای خارجی ونماس ساختمان که ممکن است دچار شکستگی شده باشند یا به درستی از ملات مانند سیمان پرنشده می تواند باعث نفوذ رطوبت شود. اگر چنین اتفاقی افتاد، مطمئن شوید که با مواد پرکننده مناسب تعمیر شوند.

ناودان بیرونی آب باران، لوله های پایین و زهکشی. وضعیت همه لوله ها را بررسی کنید. اگر نشتی داشته باشند، می توانند باعث نفوذ رطوبت به ساختمان شما شوند. زهکشی ها باید بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که مسدود نشده اند و باعث برگشت آب به داخل ساختمان نمی شوند.

همچنین ممکن است آجرهای قدیمی یا سر دودکش ها آسیب دیده و خراب شده باشند و امکان دسترسی آب به خانه شما را فراهم کنند. یا باید تعمیر شوند یا با یک ضد آب سیلیکونی بیرونی یا شستشوی آهکی رنگ شوند تا به دیوارهای شما اجازه تنفس می دهد. بهتر است اکنون با هزینه ای ارزان تر، مشکل را در ابتدای راه حل کنید تا با یک راه حل بسیار گران قیمت تر.

شرکت رفع نم و رطوبت ساختمان کرج
رفع نم و رطوبت ساختمان شهرک افشاریه

روشهای ازبین بردن رفع نم ورطوبت ساختمان در شهرک افشاریه

برای این که نم و رطوبت ساختمان را رفع کنید باید روش آن را بدانید. ممکن است رطوبت دیوارها در اثر ایجاد میعان در فضای داخلی ساختمان و یا نفوذ آب از بیرون ساختمان به درون دیوارها بوجود آمده باشد که در این صورت باید عملیات مربوطه را انجام داد. بهترین راه این است که یک ورقه آلومینیومی مربع شکل طوری بر روی دیوار قرار داده شود که هوا از هیچ یک از اضلاع آن وارد نشود. بگذارید ۲ روز به همین شکل باقی بماند و سپس آن را بردارید. اگر قسمت بیرونی نوار آلومینیومی نمناک است مشکل از میعان داخل ساختمان می‌باشد و باید اقدامات لازم را انجام داد.

این مشکل را می‌توان با نصب یک دستگاه رطوبت زا و یا یک دستگاه تهویه در زیرزمین حل کرد و به راحتی به حل مشکل پرداخت. اگر بخشی از ورقه آلومینیومی که با دیوار در تماس بوده نمناک شد، مشکل از بیرون ساختمان است بنابراین برای تعمیر و از بین بردن این مشکل به ترتیب زیر عمل نمایید.

دیوارهای ساختمان را به درستی بررسی کنید و محل نشتی آب و نقاطی که دارای درز و شکاف هستند را شناسایی کنید تا مشکل حل شود. این نقاط می‌توانند طرفین بالایی سقف که به ناودانی منتهی می‌شوند و یا زیر طاق بالکن باشد. در صورت امکان نگذارید مسیر آب به سمت دیوارها باشد.

سوراخها و شکافهای بزرگ در دیوار و سقف باید قبل از جداربندی و رنگ کردن تعمیر شوند. برای این منظور می‌توانید از سیمان آبی استفاده کنید تا مشکلتان حل شود.

رفع نم ورطوبت در شهرک افشاریه بادستگاه

مهم ترین گام در رفع نم پشت بام و کف و دیوار زیرزمین، شناسایی علت بروز این مشکل می باشد. به همین دلیل ما سرویس رفع نم رطوبت با دستگاه را ارائه داده ایم که فرآیند تشخیص نم ساختمان بدون تخریب انجام میشود. این دستگاه با کمک امواج صوت، ماورابنفش و حرارت محل دقیق ترکیدگی لوله ها و محل نشت نم و رطوبت را شناسایی می کند. سپس بدون نیاز به تخریب همان نقطه بررسی و مشکل برطرف میشود. به عنوان مثال اگر نم و رطوبت به دلیل ترکیدگی لوله باشد، می توان با تعویض لوله نم گیری را انجام داد. در صورتیکه دستگاه تشحیص دهد که نم از درزهای کاشی و سرامیک به دیوار و سقف نفوذ می کند، با درزگیری این مشکل برطرف خواهد شد.

خدمات تشخیص نم ساختمان و رفع آن با دستگاه در شرکت لوله بازکنی کرج به صورت شبانه روزی و با نرخ اتحادیه در تمام مناطق استان البرز ,هشتگرد وکردان ارائه میشود.

رفع نم و رطوبت ساختمان کرج
رفع نم و رطوبت ساختمان شهرک افشاریه

عوارض نم و رطوبت ساختمان شهرک افشاریه کرج

ایجاد نم و رطوبت از طریق دیوارها و سقف یا سطح زیر زمین یک ساختمان است. در صورت عدم تعمیر نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای ساختار و آسیب قابل توجهی به کل خانه شما شود.

اگر مشکل رطوبت حل نشود، می‌تواند باعث خراب شدن بافت ملک شما از جمله آسیب به دیوارها، کف، سقف شود و حتی می‌تواند باعث پوسیدگی چوب شود. افزایش رطوبت، ممکن است در هر سطحی از ساختمان شما اتفاق بیفتد. نفوذ رطوبت می تواند هر سنی از ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد. اما املاک قدیمی‌تر که فاقد تعمیر و نگهداری بوده‌اند بیشتر در معرض خطر مشکلات رطوبتی هستند که باعث خراب شدن بافت ساختمان می‌شود. این بدان معنا نیست که ساختمان های مدرن دچار رطوبت نمی شوند. در برخی موارد، به دلیل نقص در طراحی یا ساخت، ساختمان های مدرن نیز می توانند دچار رفع ونم شوند.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در میانجاده کرج

رطوبت ونم می تواند به صورت تکه های جدا شده ایجاد شود یا می تواند بر روی تمام دیوارها تأثیر بگذارد. رطوبت ممکن است پس از دوره های شدید باران بدتر شود. با این حال رطوبت اغلب مناطقی را تحت تاثیر قرار می دهد که در معرض شرایط آب و هوایی بارانی هستند یا نقصی در ساختمان وجود دارد، مانند کاشی های سقف از دست رفته یا خرابی ناودان ها و لوله های پایین.

اولین نشانه نفوذ نم و رطوبت که ممکن است مشاهده کنید می تواند علامتی باشد که روی دکوراسیون  خانه ظاهر می شود. با رطوبت و ادامه ورود آب، لکه های مرطوب رشد می کنند. کپک می تواند روی دیوار مرطوب شروع به رشد کند .

هزینه رفع نم ورطوبت ساختمان در شهرک افشاریه

عواملی که در تعیین هزینه رفع نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه تاثیرگذار هستند عواملی میزان نفوذ رطوبت و نم در ساختمان و متراژ و مساحت رطوبت و… هستند. به عنوان مثال میزان ایجاد رطوبت و مساحت ساختمان باعث ایجاد تفاوت قیمت‌ها می شود.

شرکت‌های معتبر با توجه به نرخ مصوب اتحادیه معمولا مطابق عرف و بودجه مشتری قیمت را تعیین می‌کنند شرکت ما نیز با توجه به شرایط بد اقتصادی که این روزها برای همه پیش آمده و با در نظر گرفتن نرخ اتحادیه، قیمت منصفانه‌ای را برای خدمات خود تعیین کرده است. شما می‌توانید با برقراری تماس قبل از ثبت درخواست خود، استعلام قیمت خدمات مورد نظر خود را بگیرید.

روشهای رفع نم و رطوبت ساختمان کرج
رفع نم و رطوبت ساختمان شهرک افشاریه

خدمات رفع نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه

خدمات رفع نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه بسیار زیاد و خدمات متفاوتی است که ممکن است برخی از مراکز در استان البرز همه خدمات را ارائه ندهند، این امر بستگی به نوع منطقه یا مرکز دارد. برای اینکه از تمامی خدمات مرکز مورد نظرتان مطلع شوید می‌توانید از وبسایت یا از طریق تماس با مشاورین آنها لیست خدمات را استعلام بگیرید.

اما به طور کلی برخی از خدماتی در اکثر مراکز ارائه می‌شود و شما می‌توانید از این خدمات در شرکت ما نیز بهره‌مند شوید عبارتند از:

رفع نم و رطوبت و نشتی آب در کل ساختمان

از بین بردن نم و رطوبت سقف و پشت بام خانه

از بین بردن نم و رطوبت بدون تخریب با مواد نانو

رفع نم و رطوبت سرویس بهداشتی و حمام بدون ایجاد تخریب

تشخیص علت رطوبت و نم با دستگاه و ترمیم سریع و حرفه ای آن

از بین بردن نم سقف پشت بام

رفع نم و رطوبت کمد دیواری

رفع نم و رطوبت زیرزمین

رفع نم و رطوبت راه پله

رفع نم و رطوبت آَشپزخانه

رفع گرفتگی توالت در شهرک افشاریه

تشخیص ترکیدگی لوله در شهرک افشاریه

لایروبی چاه در شهرک افشاریه

حفر چاه وکندن چاه در شهرک افشاریه

لوله بازکنی شهرک افشاریه

بازدید چاه جهت جلوگیری از ریزش

رفع بوی بد فاضلاب در شهرک افشاریه

تخلیه چاه به صورت کامل در شهرک افشاریه

رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی در شهرک افشاریه

اگر نیاز به متخصص درزمینه رفع نم ورطویت ساختمان در شهرک افشاریه دارید کافی است با شرکت ما تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصص حرفه‌ای ما در میان بگذارید، شما را در زمینه موردنظرتان راهنمایی می‌کنند.

عوارض نم و رطوبت ساختمان در شهرک افشاریه

ایجاد نم و رطوبت از طریق دیوارها و سقف یا سطح زیر زمین یک ساختمان است. در صورت عدم تعمیر نم ورطوبت ساختمان می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای ساختار و آسیب قابل توجهی به کل خانه شما شود.

اگر مشکل رطوبت حل نشود، می‌تواند باعث خراب شدن بافت ملک شما از جمله آسیب به دیوارها، کف، سقف شود و حتی می‌تواند باعث پوسیدگی چوب شود. افزایش رطوبت، ممکن است در هر سطحی از ساختمان شما اتفاق بیفتد. نفوذرطوبت می تواند هر سنی از ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد. اما املاک قدیمی‌تر که فاقد تعمیر و نگهداری بوده‌اند بیشتر در معرض خطر مشکلات رطوبتی هستند که باعث خراب شدن بافت ساختمان می‌شود. این بدان معنا نیست که ساختمان های مدرن دچار رطوبت نمی شوند. در برخی موارد، به دلیل نقص در طراحی یا ساخت، ساختمان های مدرن نیز می توانند دچار رفع ونم شوند.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در شهرک طاووسیه

رطوبت ونم می تواند به صورت تکه های جدا شده ایجاد شود یا می تواند بر روی تمام دیوارها تأثیر بگذارد. رطوبت ممکن است پس از دوره های شدید باران بدتر شود. با این حال رطوبت اغلب مناطقی را تحت تاثیر قرار می دهد که در معرض شرایط آب و هوایی بارانی هستند یا نقصی در ساختمان وجود دارد، مانند کاشی های سقف از دست رفته یا خرابی ناودان ها و لوله های پایین.

اولین نشانه نفوذ نم و رطوبت که ممکن است مشاهده کنید می تواند علامتی باشد که روی دکوراسیون  خانه ظاهر می شود. با رطوبت و ادامه ورود آب، لکه های مرطوب رشد می کنند. کپک می تواند روی دیوار مرطوب شروع به رشد کند .

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

سوالات متداول

هزینه وقیمت رفع نم و رطوبت ساختمان در استان البرز چقدر می باشد؟

عواملی که در تعیین هزینه رفع نم و رطوبت ساختمان در کرج تاثیرگذار هستند عواملی میزان نفوذ رطوبت و نم در ساختمان و متراژ و مساحت رطوبت و… هستند .برای استعلام قیمت به روز ومصوب لطفا باشمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

آیا برای تشخیص نم ورطوبت از دستگاه استفاده می نمایید؟

بله.شرکت ما از دستگاهها وتجهیزات پیشرفته و به روز دنیا استفاده می نماید.

چرا با شرکت شما برای رفع نم و رطوبت ساختمان تماس بگیرم؟

شرکت ما ارائه کننده خدمات آب بندی و ایزولاسیون، بازسازی و رفع نم و رطوبت پشت بام و تراس و سقف های کاذب همراه با خدمات نوین آب بندی و ایزولاسیون با مواد آب بندی نانو تکنولوژی و با گارانتی معتبر و تیم متخصصین و مجرب و با تجربه است. فقط با یک تماس با شرکت خدماتی لوله بازکنی و تخلیه چاه در کرج افراد فنی کار ما حاضر شده و با زدن دستگاه خیال شما آسوده می شود.

- برای رفع نم ورطوبت ساختمان از چه موادی استفاده می نمایید؟

آب بندی و رفع نم و رطوبت کلیه سطوح اعم از سنگی، سرامیک، کاشی و موزاییک بدون نیاز به تخریب و با استفاده از مواد نانو و بی رنگ توسط متخصص و فنی با اعزام کارشناسان مجرب و بازدید به صورت رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز در سراسر استان البرز است.

- چگونه می توان برای همیشه از شر دیوارهای مرطوب خلاص شد؟

بهترین راه برای اطمینان از خلاص شدن دائمی از مشکلات کپک، جلوگیری از تجمع نم و رطوبت در خانه با تهویه مناسب آن است. به طور مرتب پنجره ها را باز کنید تا هوا جریان یابد. استفاده از دستگاه های رطوبت گیر در اتاق های کوچک با تهویه محدود. دور نگه داشتن مبلمان از رادیاتور.

- چقدر طول می کشد تا رطوبت از دیوارها خشک شود؟

ممکن است چند روز طول بکشد یا ممکن است چند هفته طول بکشد. مهمترین چیز این است که دیوارهای مرطوب را زود بررسی کنید و فرآیند خشک شدن را در اسرع وقت آغاز کنید. اگر این کار را نکنید، در معرض خطر رشد کپک هستید که می تواند برای سلامتی شما مضر باشد و باعث مشکلات پوستی/تنفسی شود.

- اگرنم و رطوبت ساختمان حل نشود چه اتفاقی می افتد؟

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید