وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
5
(1)

لایروبی چاه در کمالشهر کرج

لایروبی چاه در کمالشهر کرج چگونه انجام می شود؟ چرا چاه نیاز به لایروبی دارد؟ اگر لایروبی انجام ندهیم چه اتفاقی می افتد؟

تابحال هنگام رد شدن از خیابان اصلی کارگران شهرداری را دیده‌اید که از کانال‌های فاضلاب با ساده‌ترین ابزارهای خود، آشغال‌های زیادی را بیرون می‌آورند. اگر همین پاکسازی اولیه انجام نشود ممکن است عواقب زیادی برای کانال‌های معابر شهری و در نهایت نیاز به لایروبی فاضلاب داشته باشد.

چاه‌های خانگی یا دیگر چاه‌های فاضلابی نیز زباله‌ها و مواد پسماند زیادی به مرور زمان در آنها ریخته می‌شود یا آنقدر ریز هستند که با آب به درون چاه وارد می‌شوند و با انباشته شدن روی هم قدرت جذب چاه را کاهش می‌دهند.

ممکن است بعد از تخلیه چاه محیط کاری یا مسکونی‌تان به شما پیشنهاد لایروبی داده باشند، متخصص برای اینکه چاه را مثل قبل به شما تحویل دهد تشخیص انجام یکبار لایروبی را داده ولی شما دلیل آن را نمی‌دانید یا اینکه لایروبی را به دلیل اضافه شدن هزینه‌ای به تخلیه چاه، کاری بی مورد می‌دانید.

شاید اصلا تا حالا اسم لایروبی به گوش شما نخورده باشد، لایروبی همان پاکسازی چاه است البته بعد از تخلیه کامل چاه صورت می‌گیرد و به طول عمر بیشتر چاه کمک شایانی می‌کند. چاه مواد زیادی را به خود جذب می‌کند، ریز یا درشت که هنگام تخلیه ممکن است به طور کامل از چاه کشیده نشوند.

در این مقاله به بررسی لایروبی چاه در کمالشهر کرج، انواع و خدماتی که متخصصین این حرفه می‌توانند ارائه کنند، می‌پردازیم اگر شما نیز نیاز به آشنایی بیشتری با لایروبی دارید، مطالعه این مطالب را پیشنهاد می‌کنیم.

لایروبی چاه در کمالشهر کرج

دیواره‌ها و کف چاه‌ها بعد از مدتی قدرت نفوذ خود را از دست می‌دهند که این اتفاق دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. اگر حفر چاه به دست متخصص این حرفه انجام شود، عمر چاه‌ها طولانی بوده و به سرعت پر نخواهد شد و دیگر مرتب به لایروبی چاه در کمالشهر کرج نیازی ندارید.

اما چاه‌هایی که برای اولین بار پر می‌شوند به دلیل جذب پسماندها، سنگریزه‌ها و یا وجود جلبک‌ها به دیواره و کف چاه، سرعت پر شدن نیز بیشتر می‌شود. شاید چاه شما نیز سرعت پرشدن آن بالا باشد و برایتان سوال باشد که چرا چاه دوباره پر شده است؟

اگر بعد از هر بار یا هر 1 بار در میان تخلیه چاه، لایروبی چاه صورت نگیرد، چاه به سرعت پر شده و نیاز است دوباره تخلیه انجام شود. در صورتی که اگر لایروبی چاه انجام شود، منافذ جذبی کف و دیواره‌های چاه آزاد شده و آب داخل چاه به زمین نفوذ می‌کند.

لایروبی توسط نیروها و مقنی‌هایی انجام می‌شود که تجربه و مهارت بسیار بالایی در زمینه حفر و تخلیه چاه داشته باشند. معمولا هنگام حفر چاه برای تخلیه و لایروبی نیز بررسی‌هایی انجام می‌شود و بعد از آن حفر چاه صورت می‌گیرد.

شاید به ظاهر لایروبی چاه از تخلیه چاه آسانتر باشد ولی اینطور نیست. لایروبی مهارت بیشتر و زحمت بیشتری نسبت به تخلیه چاه دارد و برای اینکه اصولی انجام شود نیاز به داشتن مهارت و تخصص بالایی است. همچنین هزینه متفاوتی نسبت به تخلیه دارد.

اگر قصد لایروبی چاه در کمالشهر کرج خود را دارید، می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره متخصصین ما در این زمینه بهره‌مند شوید.همچنین اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای لوله بازکنی در کمالشهر کرج هستید می توانید به ما اعتمادنمایید.

لایروبی چاه کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
لایروبی چاه کمالشهر کرج

لایروبی چاه فاضلاب در کمالشهر کرج

پاکسازی رسوبات، گل و لای از مجرای گذر مایعات، آب یا فاضلاب در کانال‌های فاضلاب و چاه‌های قدیمی در گذشته از روش‌هایی بود که برای بهبود چاه استفاده میشد این روش امروزه نیز لایروبی فاضلاب در کمالشهر کرج توسط نیروها و تجهیزات پیشرفته‌تری انجام می‌شود.

بوی بد فاضلاب جمع شدن حشرات و سوسک‌ها به شما هشدار پرشدن چاه را می‌دهد، ممکن است از زمان تخلیه قبلی خیلی نگذشته باشد و چاه فاضلاب دوباره پر شده باشد. شاید برایتان سوال باشد که چرا به این زودی چاه پر شده است؟ در ادامه در کنار دلایل اینکه چرا به لایروبی چاه در کمالشهر کرج نیاز است دلیل زود پر شدن چاه را نیز شرح می دهیم.

چاه‌های فاضلاب یکی از مزیت‌هایی که دارند این است که موقع حفر منطقه‌های را انتخاب می‌کنند که خاک جذبی داشته باشد و این مزیت باعث می‌شود که موقع لایروبی بعد از تخلیه کامل، روش های مختلفی که حتما آنها را شرح خواهیم داد، قدرت جذب چاه فاضلاب به حالت اول برگردد.

همانطور که می‌دانید امروزه برای انجام لایروبی فاضلاب از دستگاه‌ها و تانکرهای مخصوص اینکار را انجام می‌دهند. در واقع حضور نیروی متخصص به دلیل اینکه کار تخصصی و دقیق انجام شود، کاملا ضروری است و در کنار آن استفاده از دستگاه‌های مکنده و لجن کش‌ها بهترین گزینه برای انجام لایروبی است که نسبت به نوع چاه فاضلاب دستگاه را انتخاب می‌کنند.

مقاله پیشنهادی   رفع گرفتگی توالت در کردان

لایروبی چیست؟

هنگامی که قصد پاکسازی چاه‌ّها، سپتک یا منهول‌ها از رسوبات، خاک یا  هرگونه موادی که در آنها انباشه شده را دارید در واقع شما عمل لایروبی را انجام می‌دهید. لایروبی چاه کاملا با تخلیه چاه متفاوت است که در ادامه از این تفاوت خواهیم گفت.

پاکسازی مجاری و بسترهای آب و فاضلاب، اهمیت بسیار زیادی در حفظ سلامتی و تجدید منابع زیست محیطی هستند و همچنین در مصارف ساخت و ساز نیز بسیار اهمیت دارد. لایروبی فقط مختص کانال‌های فاضلاب و چاه‌ها نیست به طور مثال رودخانه ها نیز باید در فواصل منظمی لایروبی شوند وگرنه ممکن است عواقب زیادی را به همراه داشته باشد اگر یادتان باشد سیل‌هایی که آمد یکی از دلایل آن عدم انجام لایروبی رودخانه‌ها بود.

عده‌ای بر این باورند که بعد از تخلیه چاه نباید لایروبی کرد یا اینکه اصلا چه دلیلی دارد بعد از تخلیه کامل چاه، لایروبی صورت بگیرد؟ در صورت عدم لایروبی چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که تخلیه چاه در کمالشهر کرج با لایروبی چاه در کمالشهر کرج  کاملا دو حرفه متفاوت هستند اما زیر مجموعه یکدیگر محسوب می شوند.

لایروبی از جمله کارهایی است که در تخلیه چاه  انجام می گیرد. البته ناگفته نماند که متخصص باید تشخیص دهد آیا چاه بعد از تخلیه نیاز به لایروبی دارد یا خیر. در صورتی که متخصص صلاح دید بعد از تخیله کامل، رسوبات و موادی که در چاه مانده است را کاملا پاکسازی می کنند.

مقاله پیشنهادی : لایروبی چاه در کرج

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print
لایروبی چاه فاضلاب کرج-شرکت لوله بازکنی کرج
لایروبی چاه در کمالشهر کرج

انواع لایروبی چاه در کمالشهر کرج

در لایروبی، روش‌ها و انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام برای کانال‌ها و چاه‌ّای خاصی کاربرد داد، شاید به عنوان شخصی که در زمینه تخلیه و لایروبی چاه مهارتی ندارید به این موضوع فکر کنید که پاکسازی کانال‌ها و چاه‌ها با همفرقی ندارند و چاه، چاه است دیگر.

در صورتی که چاه‌های فاضلاب شهری با مسکونی کاملا متفاوت است و انواع مختلفی برای انجام کار دارند. همانطور که موقع حفر چاه در کمالشهر کرج ، اهمیت دارد و آنها را متفاوت می‌بیند در زمان تخلیه و لایروبی نیز به همان میزان روش‌های متفاوتی را برای انجام کار انتخاب می‌کنند.

میتوان به برخی از انواع لایروبی چاه در کمالشهر کرج چون شستشوی کانال فاضلاب، لایروبی سپتیک تصفیه خانه فاضلاب، لایروبی سپتیک آشغال گیر یا لجن گیر، لایروبی منهول‌های فاضلاب چربی گیر و لجن گیر و… اشاره کرد.

مراحل لایروبی چاه در کمالشهر کرج

در لایروبی به دلیل اینکه انواع مختلفی دارد، مراحل متفاوتی نیز دارد، اما به طور کلی میتوان گفت در یک فرایند تقریبا یکسانی انجام می گیرد. به عنوان مثال در لایروبی منهول فاضلاب ؛ متخصص بعد از باز کردن درپوش و ورود به داخل آن، اولین کاری که باید انجام دهد، از بین بردن موش‌های داخل آن است. بعد از اینکار، لایروبی را با تجهیزات لازم انجام می دهد.

برای اینکه لایروبی به خوبی انجام شود تجهیزات باید بروز و سالم باشد، معمولا برای لایروبی چاه فاضلاب از نازل‌های تخم مرغی، نازل سه وجهی جلو بر، نازل بمبی، نازل چرخشی برای دستگاه‌های  مخصوص لایروبی استفاده می‌شود.

لوله‌های مکنده ابتدا مواد زائد را خارج می‌کند و کف تراشی نیز توسط دستگاه های لجن کشی انجام می‌شود. کف تراشی در تمامی انواع لایروبی کاربرد دارد، میتوان گفت یکی از قسمت‌های مهم عملیات لایروبی است.

دلایل انجام لایروبی چاه در کمالشهر کرج

لایروبی چاه در کمالشهر کرج را جدی بگیرید زیرا در صورت عدم انجام آن عواقب زیادی می‌تواند داشته باشد. معمولا چاه‌ّهایی که خیلی زود پر می شوند ممکن است به دلایلی چون تداخل در سفره‌های آب زیر زمینی و چاه و یا اینکه دیواره‌ها و کف چاه جلبک بگیرد، باشند که با انجام لایروبی میتوان از این پر شدن زودهنگام چاه‌ها جلوگیری کرد. البته ناگفته نماند که دلایل بسیار زیادی برای انجام لایروبی چاه در کمالشهر کرج است.

اهمیت لایروبی در تخلیه چاه بسیار زیاد است، شاید در ظاهر شما با یک تخلیه چاه به این نتیجه برسید که نیازی به این کار نیست زیرا چاه تخلیه شده و دیگر نیازی به پاکسازی نیست، اما اگر به تنها دلایلی که ذکر شد دقت کنید متوجه می‌شوید که چقدر اهمیت دارد.

سفره‌های آب زیر زمینی

سفره‌های زیرزمینی گاهی اوقات با چاه‌ها تداخل پیدا می‌‌کنند و این اتفاق باعث می‌شود سنگریزه‌های زیادی وارد چاه شود، این سنگریزه ها باعث کاهش طول عمر چاه می‌شود و به زودی پرمی‌شوند. در این مواقع نیاز است که لایروبی چاه انجام شود.

وجود جلبک و رسوبات

موردی دیگری که دلیل انجام لایروبی ذکر کردیم، جلبک روی دیوارها و کف چاه است. برای اینکه این اتفاق احتمال رخ دادنش کمتر باشد یا اینکه هیچوقت رخ ندهد بهتر است قبل حفر چاه مواردی چون انتخاب محل، عمق نوع خاک و زمین و… را با دقت بررسی کنید.

مقاله پیشنهادی   علت جمع شدن آب در سینک ظرفشویی

سعی کنید که قسمتی از زمین را برای حفر چاه انتخاب کنید که نرخ جذب خاک بالا باشد و آب داخل چاه به کف یا دیواره‌ّها بتواند نفوذ کند. زیرا در این صورت است که چاه دیرتر پر می‌شود و در نتیجه دیرتر به تخلیه و لایروبی چاه در کمالشهر کرج نیاز پیدا می‌کنید.

اما جلبک‌ها چگونه بوجود می‌آیند؟ در اکثر مواقع اولین تخلیه چاه که انجام شد، جلبک‌هایی به دیواره‌ها و کف چاه می‌چسبند که البته ممکن است جلبک نباشند و همان رسوباتی باشند که پیشتر به آنها اشاره شد، ظاهری شبیه به جلبک داشته باشند.

وجود این جلبک‌ها تا سالها در چاه برای آب چاه امری عادی است، اما پس از مدت‌ها امکان جذب آب را می گیرد. بدین صورت که باعث می‌شوند آب به دیواره‌ها و کف نفوذ نکند و در نتیجه چاه پر شود. بنابراین با انجام لایروبی و پاکسازی چاه از وجود رسوبات و جلبک‌ها باعث باز شدن روزنه‌های چاه می‌شود و دیرتر نیز نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

شرکت ما خدمات لایروبی چاه در کمالشهر کرج را کاملا تخصصی و با استفاده از نیروهای ماهر و حرفه‌ای ارائه می‌دهد که این خدمات را شرح خواهیم داد.

لایروبی چاه با دستگاه -شرکت لوله بازکنی کرج
لایروبی چاه در کمالشهر کرج

خدمات لایروبی چاه در کمالشهر کرج

خدمات لایروبی چاه در کمالشهر کرج بسیار زیاد و خدمات متفاوتی است که ممکن است برخی از مراکز تخلیه چاه و لایروبی چاه در کمالشهر کرج همه خدمات را ارئه ندهند، این امر بستگی به نوع منطقه یا مرکز دارد. برای اینکه از تمامی خدمات مرکز مورد نظرتان مطلع شوید می‌توانید از وبسایت یا از طریق تماس با مشاورین آنها لیست خدمات را استعلام بگیرید.

اما به طور کلی برخی از خدماتی در اکثر مراکز ارائه می‌شود و شما می‌توانید از این خدمات در شرکت ما نیز بهره‌مند شوید عبارتند از:

تخلیه چاه به صورت کامل

تشخیص سن چاه

تشخیص پر شدن چاه فاضلاب

لایروبی چاه فاضلاب

کف تراشی و لایروبی و تراش چاه فاضلاب در کمالشهر کرج

مشخص کردن سر چاه در صورتی که مشخص نباشد

لایروبی چاه فاضلاب کمالشهر کرج، فوری، شبانه روزی بدون تعطیلی

بازدید چاه جهت جلوگیری از ریزش

خدمات لایروبی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص لجن کش و کف کش

خدمات لجن کشی به وسیله ماشین‌های مخصوص

اگر نیاز به متخصص لایروبی دارید و خدمات مورد نظر خود را در لیست بالا نمی‌یابید کافی است یا شرکت تماس بگیرید و مشکل چاه خود را با متخصص حرفه‌ای ما در میان بگذارید، شما در زمینه موردنظرتان راهنمایی می‌کنند.

چه موقع لایروبی چاه را انجام دهیم؟

در مورد زمان انجام لایروبی، بهتر است از متخصصی که برای تخلیه چاه درخواست می‌دهید، راهنمایی بخواهید. اما در حالت کلی وقتی شما متوجه می‌شوید که بین دو تخلیه فاصله زمانی کمی است، این نشان دهنده این است که چاه شما دچار مشکل شده و باید از یک فرد با تجربه و دارای مهارت در این زمینه کمک بگیرید. برای تشخیص اینکه چه نوع مشکلی وجود دارد و آیا به لایروبی نیاز دارد یا خیر. با این وجود شما بهتر است با هر دوبار تخلیه یکبار لایروبی انجام دهید.

در برخی موارد نیز ممکن است چاه فقط نیاز به تعمیر داشته باشد، یا اینکه باید چاه جدیدی حفر شود. اگر نیاز به مشاوره در زمینه لایروبی یا حفر چاه در کمالشهر کرج دارید می‌توانید با کارشناسان شرکت ما تماس برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید. همچنین می‌توانید بخش سوالات متدوال همین مقاله را مطالعه کنید.

مزایای لایروبی چاه در کمالشهر کرج

در مورد مزایای لایروبی چاه در کمالشهر کرج نیز میتوان گفت افزایش کارایی و طول عمر بیشتر چاه از مهمترین مزایای پاکسازی است. با از بین رفتن رسوبات و جلبک‌ّهای چسبیده در کف و دیوارهای چاه، آب به راحتی به زمین نفوذ کرده و چاه نیز پر نمی‌شود در نتیجه از آسیب‌های احتمالی چون نشست و ریزش نیز جلوگیری می‌شود.

در مورد لایروبی کانال‌های فاضلاب و مسیل‌های شهری نیز از مهمترین مزایا میتوان به عدم پخش بوی لجن، تجمع موش‌ها، سرریز شدن و آب گرفتگی معابر و همچنین به سلامتی و حفظ محیط زیست اشاره کرد.

حتما به توصیه متخصصی که کار تخلیه چاه را برای شما انجام می‌دهد گوش کنید، اگر متخصص تشخیص دهد چاه نیاز به لایرویی دارد بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید.

قیمت لایروبی چاه در کمالشهر کرج

عواملی که در تعیین قیمت لایروبی چاه در کمالشهر کرج تاثیرگذار هستند عواملی چون طول یا عمق چاه، تعداد تانکرها، مشخص نبودن سر چاه و… هستند. به عنوان مثال طول یا عمق چاه نسبت به کم و یا پربودن عمق آن قیمت‌ها تفاوت دارند.

هنگامی که سر چاه مشخص نباشد یکی از خدمات مراکز معتبر لایروبی چاه، مشخص کردن سر چاه است، این بدین معنا است که خود هزینه‌ای جدا را در بردارد. تعداد تانکرهایی که هنگام کار پرمی‌شوند نیز در قیمت تاثیرگذار هستند.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در دهقان ویلا

مسافت‌هایی را در نظر بگیرید که طولانی باشند و این باعث شود رفت و آمد برای متخصصین و ماشین‌های آنها دشوار باشد و هزینه‌هایی را برایشان داشته باشد و خیلی از موارد دیگری مانند زمان که موقع محاسبه قیمت‌ها اهمیت زیادی دارند.

شرکت‌های معتبر با توجه به نرخ مصوب اتحادیه معمولا مطابق عرف و بودجه مشتری قیمت را تعیین می‌کنند شرکت ما نیز با توجه به شرایط بد اقتصادی که این روزها برای همه پیش آمده و با در نظر گرفتن نرخ اتحادیه، قیمت منصفانه‌ای را برای خدمات خود تعیین کرده است. شما می‌توانید با برقراری تماس قبل از ثبت درخواست خود، استعلام قیمت خدمات مورد نظر خود را بگیرید.

خلاصه

توسعه شهرنشینی باعث شد که انسان برای دفع فضولاتی که به مرور زمان بیشتر میشد، چاره‌ای بیندیشد، سیستم های فاضلابی شهری و خانگی بهترین راهکاری بود که در این رفع این نیاز صورت گرفت. با ساخت کانال‌های بزرگ و کوچک، چاه‌های متعددی در ساختمان‌ها و تمام معابر شهری، نیاز به حفظ این سیستم نیز احساس میشد.

در قدیم چاه‌ها یکبار مصرف بودند اما امروزه دیگر اینگونه نیست و تخلیه و لایروبی اصولی و صحیح از مهمترین کارهای است که باید برای حفظ سلامتی این کانال‌ها و چاه‌ها انجام شود. لایروبی نیز به منظور خارج کردن تمامی مواد زائدی که جلوی منافذ دیواره‌ها و کف چاه را گرفته است، تا زمین قدرت نفوذ آب را به درون خود به دست آورد.

شما در این مقاله متوجه شدید که مهمترین و شاید بتوان گفت اصلیترین دلیل انجام لایروبی، بازگشت چاه به حالت سابق است و قدرت نفوذ در آن بالا رود. این خود به معنای سالم ماندن و طول عمر بیشتر برای چاه است. بنابراین برای اینکه چاه دچار مشکل نشود از یک مقنی ماهر در این زمینه درخواست راهنمایی کنید تا مشکلی و  یا هزینه اضافه‌ای برایتان ایجاد نشود.

 

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

سوالات متداول

اگر بعد از تخلیه چاه لایروبی انجام نشود، چه اتفاقی می افتد؟

آیا تابحال شنیده‌اید که می‌گویند بعد از پر شدن چاه برای اولین بار، چاه گنجایش قبلی را ندارد؟ جلبک ها و رسوبات در چاه باعث عدم نفوذ آب به خاک می‌شود و همین امر خود باعث زودتر پرشدن چاه می شود.

چه مواقعی لایروبی چاه را انجام دهیم؟

معمولا زمان لایروبی همزمان با تخلیه چاه است یعنی بعد از تخلیه کامل چاه، لایروبی انجام شود.

آیا نیاز است با هر تخلیه چاه لایروبی نیز انجام شود؟

برای اینکه سلامتی چاه را تضمین کنید بهتر است لایروبی مرتب انجام شود، با لایروبی، چاه مانند روز اول است و دیرتر پر می شود. پیشنهاد ما انجام آن هر 1 بار در میان در زمان تخلیه چاه است.

آیا خودم می‌توانم چاه را لایروبی کنم؟

خیر، در صورت نداشتن تخصص و مهارت در این زمینه بهتر است کار رو به یک فرد کاردان و ماهر بسپارید، لایروبی و تخلیه چاه کاری کاملا تخصصی است و ممکن است شما به چاه صدمه بزنید.

 

لایروبی چاه در استان البرز و منهول‌های فاضلاب با استفاده از دستگاه‌هایی انجام می‌شود؟

لایروبی منهول‌های فاضلاب استان البرز با استفاده از بروزترین دستگاه های مکنده (ساکشن)، لجن کش تک فاز پمپ و 3 فاز پمپ و همچنین اعزام مقنی های حرفه ای انجام می‌شود

آیا لایروبی چاه، همان تعمیر چاه بعد از تخلیه کامل است؟

خیر، اگر چاه شما نشست یا ریزش کند نیاز به تعمیر دارد، لایروبی زمانی انجام می‌شود که هنگام تخلیه چاه، رسوبات و جلبک‌های چسبیده به دیواره و کف بیرون کشیده نمی‌شوند و نیاز به دستگاه‌های خاصی است که آنها را از چاه خارج کند.

 
آیا ممکن است هنگام لایروبی چاه قدیمی، چاه نشست کند؟

اگر خودتان انجام دهید، بله احتمال آسیب به دیواره چاه بسیار بسیار بالا است، حتی اگر چاه قدیمی نباشد. لایروبی کاری تخصصی است که اگر مقنی حرفه‌ای این کار را انجام ندهد مخصوصا برای چاه قدیمی ممکن است شما نیاز به حفر چاه جدید نیز پیدا کنید.

چرا لایروبی ضروری است؟

دلیل انجام لایروبی برگشتن چاه به حالت سابق است. زمانی که چاه برای اولین بار پر شود منافذ چاه با جلبک پوشیده می‌شود و سرعت پر شدن زیاد می‌شود.

چگونه تشخیص دهم چاه نیاز به لایروبی دارد؟

زمانی که فاصله زمانی تخلیه چاه بسیار کم شد. قطعا متخصص تخلیه چاه به شما پشنهاد لایروبی را می‌دهد اما شما با میزان فاصله چند تخلیه می‌توانید تشخیص دهید که آیا چاه به لایروبی نیاز دارد یا خیر.

آیا بعداز هر تخلیه، لایروبی انجام شود؟

بهترین حالت مشاوره از یک نیروی حرفه‌ای است، مقنی با تجربه با بررسی چاه شما می‌تواند بهتر به این سوال پاسخ دهد اما به طور کلی هر 1 بار در میان توصیه به انجام لایروبی می‌شود.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 1

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید