وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
5
(10)

فهرست مطالب

لوله بازکنی در هشتگرد کرج

خدمات لوله بازکنی هشتگرد چیست؟ هزینه لوله بازکنی در هشتگرد چگونه محاسبه می‌شود؟ گرفتگی لوله چه علائمی دارد؟ اقدامات قبل از رسیدن لوله بازکنی هشتگرد چیست؟ آیا خدمات لوله بازکنی در هشتگرد کرج در شبانه‌روز انجام می‌شود؟

گرفتگی لوله، اتفاقی نیست که بشود در هر موقعی از روز یا شب کنترل کرد، ممکن در هر لحظه از شبانه‌روز این اتفاق بیفتد و این اتفاق تاثیر منفی در آسایش ساکنین منزل یا دفتر کار می‌تواند داشته باشد. در این مواقع که افراد اقداماتی را خودشان انجام می‌دهند و ممکن است جواب دهد، محلول‌های خونگی یا شیمیایی لوله بازکنی یا لوله بازکنی دستی که معمولا در هر خانه‌ای وجود دارد، گرفتگی لوله را برطرف کند.

اما در برخی موارد قضیه متفاوت و سخت‌تر از چیزی است که ما فکر می‌کنیم، ممکن است یک گرفتگی ساده نباشد و نیاز به دستگاه‌ها و تخصص یک فرد ماهر است.

در چنین مواردی شرکت‌های لوله بازکنی بهترین گزینه برای برطرف کردن این مشکل است، برای اینکه بیشتر با خدمات و مزایای این مراکز آشنا شوید، مطالعه این مطالب را به شما پیشنهاد می‌کنم. در زمینه لوله بازکنی تمامی موارد گرفتگی، مزایا، هزینه لوله بازکنی هشتگرد و مطالب دیگری نظیر علائمی که نشان دهد آیا خودتان می‌توانید این گرفتگی را رفع کنید یا خیر؟ نیز برای آگاهی بیشتر شما را جمع‌آوری کرده‌ایم.

لوله بازکنی هشتگرد
لوله بازکنی هشتگرد

 

خدمات لوله بازکنی هشتگرد

شما می‌دانید که موقع گرفتگی لوله، آب به سمت پایین جریان پیدا نمی‌کند و در اکثر موارد آشغال‌هایی را وارد سینک، کاسه و یا کف زمین بالا می‌آورد. اما برخی موارد که کم نیست این موارد پیش آمده، رفع گرفتگی خیلی ساده است و شما خودتان می‌توانید با درست کردن محلول‌های خانگی آن را برطرف کرده و یا محلول شیمایی تهیه و با احتیاط اقدام به رفع آن کنید. البته توصیه می‌کنیم که برای محلول شیمیایی هم به عهده فرد ماهرتری بگذارید.

در ادامه به علائم گرفتگی لوله‌ها پرداخته‌ایم که شما می‌توانید نوع گرفتگی را تشخیص دهید و خودتان اقدام کنید، اما در بقیه موارد که در این مورد هم می‌توانیم بگویم زیاد پیش آمده و افراد به خدمات لوله بازکنی هشتگرد نیازمند شدند، گرفتگی ساده پیش نیامده و نیاز به دستگاه‌هایی دارد که این مشکل برطرف شود.

حالا ممکن است این اتفاق بر اثر گیر کردن اشیا در داخل لوله باشد، ممکن است چربی‌های زیاد باعث شده باشد و خیلی دلایل دیگر که می‌تواند علتی بر گرفتگی باشد. لوله بازکنی هشتگرد در این مواقع خدمات خود را با دستگاه‌های مخصوص ارائه می‌کند که در این مورد حتما خدمات را شرح خواهیم داد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مقاله پیشنهادی:
لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی هشتگردکرج

علائم گرفتگی لوله

چه علائمی نشان دهنده گرفتگی لوله است؟ طبیعتا اولین نشانه‌ای که شما باید آن را دلیلی بر گرفتگی لوله ببینید،‌ موقعی است که هنوز آب به کاسه یا زمین نرسیده است، ولی بوی بدی به مشامتان می‌رسد، این بو ممکن است قبل از بالا آرودن آب شما را آگاه کند که لوله فاضلاب یا دستشویی گرفته و آب به زودی بالا می‌آید.

فرقی نمی‌کند گرفتگی فاصلاب یا لوله کفشور یا حتی لوله دستشویی باشد، بوی بدی از آنها می‌آید، تخلیه نشدن فضولات در کاسه توالت یا سینک ظرفشویی دلیل دوم و واضحی است که نشان می‌دهد گرفتگی لوله رخ داده و نیاز به راه حل است.

گرفتگی لوله فاضلاب

لوله فاضلاب مخصوصا برای آپارتمان‌هایی که واحد‌های زیاد دارند، زیاد رخ می‌دهد و به دلیل اینکه ممکن است چندین واحد را درگیر کند و یا برای کل آپارتمان این مشکل پیش بیاید، برطرف کردن آن توسط افراد مشکل می‌شود و نیاز است که با مراکز لوله بازکنی کرج تماس بگیرید.

فراموش نکنید اگر خودتان نتوانستید مشکل را برطرف کنید و فرض کنید که با گذشت زمان کم کم آب تخلیه می‌شود، شما کار را سخت‌تر و بقیه ساکنین آپارتمان را در دردسر می‌اندازید، ممکن است لوله فاضلاب جری گرفته باشد که به لوله‌های تمام واحدها آسیب برساند.

گرفتگی دستشویی فرنگی

قبل از گرفتن لوله‌های دستشویی، شما با بوی آن متوجه می‌شوید. اگر به آن توجه نکنید خیلی زود آب و فضولات بالا آمده و باید در این مواقع با روش‌های خانگی یا کمک خواستن از فرد متخصص لوله بازکن، این مشکل را حل کنید.

رفع مشکل گرفتگی دستشویی فرنگی، خیلی کار سختی نیست در اکثر موارد خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید، اما ممکن است گرفتگی بر اثر مدفوع نباشد و اشیا، دستمال کاغذی، رسوب، خلال و نخ دندان و خیلی چیزهای دیگری ممکن است علت گرفتگی باشند. در این مواقع با کمک دستگاه‌های لوله بازکن می‌توانید گرفتگی را برطرف کنید.

گرفتگی دستشویی ایرانی

در دستشویی ایرانی نیز، همانطور که در دستشویی فرنگی توضیح دادیم، همه این اتفاقات ممکن است رخ دهد و شما باید به محض استشمام بوی بد فاضلاب چاره‌ای برای این مشکل بیندیشید. بعضی وقت‌ها می‌توانید زودتر از رسیدن آب به سطح کاسه توالت، علت را پیدا و گرفتگی را برطرف کنید.

در همین جا تذکر می‌دهیم که از اسید به عنوان لوله بازکن استفاده نکنید. چرا؟ زیرا اسید محلول شیمایی فوق العاده قوی است که باعث ایجاد نشتی در لوله شوند. چسب‌هایی که برای اتصالات لوله استفاده شده با اسید از بین می‌روند و نشتی را ایجاد می‌کنند. در این صورت شما باید به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل نشتی لوله خود نیز باشید.

 

لوله بازکنی ارزان هشتگرد
لوله بازکنی هشتگرد

گرفتگی سینک ظرفشویی

بارها مواردی داشتیم که سینک ظرفشویی آنها گرفته شده و از نوع گرفتگی شدید بوده که خودشان نمی‌توانستند باز کنند. اگر مشاهده می‌کردند که هیچ گونه مواد غذایی در لوله گیر نکرده اما گرفتگی ایجاد شده یا حتی دستمال کاغذی نیز باعث این اتفاق نشده، باعث تعجب آنها می‌شد. با تعجب می‌پرسیدند چه چیزی علت آن بود؟ نیروهای ما نیز در پاسخ آنها را از علل گرفتگی سینک ظرفشویی آگاه می‌کردند که این اتفاق دوباره برای آنها پیش نیاید.

قبل از بررسی علل، بهتر است بگوییم علائم سینک ظرفشویی واضح است مانند دیگر لوله‌ها بوی بد هنگام آب ریختن در سینک از نشانه‌های اولیه و بالا آمدن آب در سینک نشان از گرفتگی می‌دهد.

اما یکی از عللی که اصلا افراد به آن دقت نمی‌کنند و تعجب‌آور بود برایشان، ظروف روغنی بود که هنگام ظرف شستن در خود سینک آن را تمیز می‌کردند. روغن به مرور زمان در لوله‌های ظرفشویی رسوب کرده و می‌تواند عاملی بر گرفتگی شدید باشد. موارد دیگری هم علت این اتفاق است به طور مثال هنگام لوله کشی شیب لوله را کم در نظر گرفتند، یا ممکن است مو، پرز در لوله‌ها گیر کند.

گرفتگی کفشور

عوامل زیادی باعث گرفتگی کفشور می‌شوند، مخصوصا کفشور آشپزخانه به دلیل یکجا بدون چندین لوله این اتفاق رایجی است که بارها با ممکن است رخ دهد. درپوش هایی که مقاومتی در برابر آشغال‌های ریزی چون مو و پرز نیستند و وارد شدن به لوله و در جایی گیر می‌کنند که تخلیه آب نمی‌تواند به درستی انجام شود. بنابراین آب به سطح درپوش می‌رسد و کم کم کل آشپزخانه را آب می‌گیرد.

شما می‌توانید از قبل از کامل شدن مرحله گرفتگی، بوی بدی را در اشپزخانه خود احساس کنید و رد این بو را تا قسمت کفشور برید و متوجه شوید که نزدیک است آب بالاتر بیاید، در این مواقع قطعا شما نمی‌توانید با سیخ و یا اسید مشکل را حل کنید، شما برای اینکار بهتر است با یک فرد ماهر که مجوز این کار را دارد و یا با شرکت‌های معتبر لوله بازکنی در هشتگرد تماس بگیرید.

گرفتگی لوله اصلی ساختمان

گرفتگی لوله اصلی ساختمان ممکن است ناشی از رسوبات باشد و باعث شود که به تک تک لوله‌ها فشار و آسیب وارد کند. در آپارتمان‌های چند واحدی که آب آنها مشاع است ممکن است بارها رخ داده باشد، این روزها گرفتگی لوله در این آپارتمان‌ها مخصوصا ساختمان‌های قدیمی که لوله‌ها رسوب کردن و قدیمی شدند زیاد رخ داده است.

همچنین شرکت‌های لوله بازکنی هشتگرد به دلیل این افزایش مشکلات، تعداشان بیشتر و اعتماد نیز سخت‌تر شده است. حتما روی دیوارهای شهر دیده‌اید تبلیغات لوله بازکنی را که افراد یا شرکت‌هایی بدون مجوز و نظارتی مشغول به فعالیت هستند. زیاد از مشتریان خود شنیده‌ایم که فریب آنها را خورده‌اند یا اینکه هزینه‌های زیادی درخواست کردند. نمی‌توان گفت همه آنها کلاهبردار هستند اما به دست آوردن اعتماد بین این همه شرکت کار خیلی سختی است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مقاله پیشنهادی:
لوله بازکنی هشتگرد-شرکت لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی هشتگرد

خدمات لوله بازکنی هشتگرد

خدمات لوله بازکنی با دستگاه‌های مخصوص لوله بازکن است ارائه می‌شود و انجام این خدمات در 24 ساعت شبانه‌روز صورت می‌گیرد. به طور کلی اگر بخواهیم خدمات خود را معرفی کنیم عبارتند از:

تشخیص ترکیدگی لوله‌ در هشتگرد

رفع گرفتگی های انواع لوله‌ها با دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته

لوله بازکنی بدون کثیف کاری

تعمیر لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان

تخلیه چاه با دستگاه‌های مکنده قوی

جرم گیری و پاکسازی لوله از رسوبات

حفر چاه، ترمیم و تعمیر چاه

و…

رفع بوی بدفاضلاب هشتگرد

لوله بازکنی هشتگرد

تخلیه چاه هشتگرد

رفع گرفتگی توالت هشتگرد

رفع نم ورطوبت ساختمان در هشتگرد

همانطور که متوجه شدید خدمات لوله بازکنی هشتگرد  به صورت فوری و شبانه روزی در شرکت ما با استفاده از دستگاه‌هایی جدید ارائه می‌شود. لوله بازکن، به وسیله دستگاه‌ها در مرحله اول مشکلات لوله‌های فاضلاب را بررسی کرده و سپس با استفاده از روش‌هایی رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب اقدام به رفع آن می کنند.

در صورتی که در منزل یا محیط کار خود بوی بد فاضلاب را استشمام می‌کنید اما نمی‌دانید کدام لوله گرفته و یا گرفتگی شدید هر کدام از لوله‌ها رخ داده و شما نمی‌توانید آن را برطرف کنید و یا اینکه مشکلی برای لوله‌های شما رخ داده که علت آن را نمی‌دانید اما علائم گرفتگی نیست، می‌توانید با شماره‌های تماس و یا از طریق همین وبسایت با ما تماس بگیرید و در هر لحظه از شبانه روز از خدمات ما بهره‌منده شوید.

در صورتی که احساس می‌کنید با مشاوره مشکل خود را می‌توانید حل کنید درنگ نکنید و برای مشاره با نیروهای ماهر ما تماس بگیرید.

شرکت ما با سال‌ها فعالیت در زمینه لوله بازکنی در هشتگرد کرج، توانسته است‌، علاوه بر به دست آوردن اعتبار از مشتریان خود، تجربه‌ای در زمینه‌های مختلف چاه و لوله بازکنی به دست آورد که امروز شما با بهره‌مند شدن از این تجربه و تخصص می‌توانید از کاهش هزینه‌های آن نیز بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مقاله پیشنهادی:
لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی هشتگردکرج

راه های رفع گرفتگی لوله ها توسط شرکت چیست؟

سوال مکرر اکثر کاربران تازه وارد ما این است که روش‌های رفع گرفتگی لوله‌ها توسط شرکت شما چیست؟ به این سوال بهترین پاسخی که می‌توانیم بدهیم، شرح راه و روش‌ها و انواع دستگاه‌هایی است که در شرکت از آن استفاده می‌کنیم.

تدکر: این روش‌ها بهتر است توسط فرد متخصص و حرفه‌ای انجام شود که سال‌ها تجربه استفاده از آن را داشته باشد.

روش‌هایی وجود دارد مانند محلول‌های لوله بازکنی مجاز، روش‌های ترکیبی که مواد شوینده با تجهیزات صنعتی ترمیب می‌شود و همچنین پودر لوله بازکن، این روش‌ها در ابتدا به تشخیص لوله بازکن هشتگرد انجام می‌شود. ممکن است با این روش‌های ذکر شده مشکل همچنان وجود داشته باشد پس از دستگاه‌ها استفاده کنند.

لوله بازکنی لوله بازکنی در هشتگرد با دستگاه فنر

این دستگاه یکی از رایج‌ترین روش و دستگاهی است که برای رفع گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شود. لوله‌های فاضلابی ملک‌های مسکونی، صنعتی، بیمارستانی و… که را می‌توان با این دستگاه باز کرد، برق مصرفی این دستگاه 220 ولت است. این دستگاه در قطرها و اندازه‌های مختلفی هستند که تشخیص کدام دستگاه برای کدام لوله مناسب است به عهده فرد ماهر و با تجربه باید باشد.

کار با دستگاه فنر لوله بازکنی هشتگرد برای فرد ماهر به دلیل تجربه و تخصصی که سال‌ها به دست آورده کار آسان و ارزانی شده است که می‌توان آن را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

لوله بازکنی لوله بازکنی در هشتگرد با دستگاه تراکم هوا

این دستگاه با ایجاد فشار زیاد هوا، گرفتگی لوله‌های فاضلاب را باز می‌کند، لوله‌هایی که بهتر است گرفتگی آنها را با دستگاه تراکم هوا لوله بازکنی هشتگرد کرج، برطرف کنید باید از جنس فولادی، چدنی یا پلی اتن و… باشد. لوله‌هایی که نسبت به فشار قوی دستگاه بتواند مقاوم باشد و آسیبی نبیند.

پیشنهاد ما برای رفع مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب خود، کمک گرفتن از یک لوله بازکن ماهر، باتجربه و مجاز است. زیرا روش‌های مانند اسید یا چنته، فقط لوله را در معرض آسیب شدید قرار می‌دهید و در نتیجه باعث افزایش هزینه‌های احتمالی می‌شود. بنابراین به یک شرکت معتبر اعتماد کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
لوله بازکنی شبانه روزی هشتگرد
لوله بازکنی هشتگرد
مقاله پیشنهادی:

راههای باز کردن لوله گرفته شده

در صورت امکان علت یا منبع گرفتگی را تعیین کنید. مگر اینکه شما یک سرویس لوله کشی حرفه ای بیاید و یک مانیتور ویدئویی را در لوله خود قرار دهد، دشوار است که مطمئن شوید گرفتگی شما در چه قسمتی یا کجا قرار دارد. با این حال، اگر همیشه چربی را در زهکشی لوله تخلیه می‌کنید، یا اگر درختان غول‌پیکر درست در نزدیکی خط فاضلاب شما وجود دارند، ممکن است بتوانید حدس درستی بسازید.


علل رایج گرفتگی خط فاضلاب اصلی:

اگر اغلب روغن آشپزی را داخل سینک می ریزید، احتمالاً چربی یا چربی انباشته شده است.

اگر محصولات بهداشتی زنانه یا سواب های پنبه ای را در توالت بشویید، در آب حل نمی شوند و در عوض در لوله ها گیر می کنند.

اگر درختان بزرگی در حیاط جلویی شما رشد می کنند، ریشه ها می توانند از طریق لوله غذا بخورند و خط فاضلاب را مسدود کنند.

اگر خانه شما بیش از 50 سال قدمت دارد، ممکن است به یک خط فاضلاب جدید نیاز داشته باشید، زیرا لوله ها می توانند زنگ زده و به مرور زمان خراب شوند.


اگر دچار گرفتگی جزئی هستید، آب داغ را از طریق لوله های خود عبور دهید. اگر همچنان می‌توانید توالت خود را آب بکشید یا اگر هنوز آب در سینک تخلیه می‌شود، ممکن است لوله‌ها تا حدی مسدود شده باشند. آب خود را تا حدی که گرم است روشن کنید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند تا گرفتگی حل شود یا از بین برود.همچنین می توانید آب مخزن توالت خود را با آب داغ جایگزین کنید، سپس آن را بشویید.


اگر می خواهید از گرفتگی کامل لوله ها جلوگیری کنید، این کار را هفته ای یک بار به عنوان یک اقدام پیشگیرانه انجام دهید.

برای جلوگیری از تجمع بیشتر آب خانه خود را خاموش کنید. اگر مدام سیفون توالت را بشویید یا آب داخل سینک را جاری کنید، گرفتگی بدتر می شود. شیر اصلی آب را ببندید تا آنچه در لوله‌ها باقی مانده تخلیه شود و دیگر آب وارد خانه نشود.
شیر اصلی آب خانه اغلب در زیرزمین یا دیوار بیرونی قرار دارد.اگر مطمئن نیستید کجاست، به دنبال کنتور آب باشید که اغلب در حیاط جلویی زیر درب سیمانی یا آهنی قرار دارد. درب را بردارید تا کنتور را پیدا کنید و به دنبال شیر اصلی آب بگردید که باید نزدیک باشد.

محل تخلیه فاضلاب را پیدا کرده و آن را باز کنید. این ورودی به خط اصلی فاضلاب است و معمولاً درست بیرون از جلوی خانه شما، بین خانه شما و خط فاضلاب شهر قرار دارد. هنگامی که آن را پیدا کردید، درپوش آن را باز کنید تا باز شود.تمیز کردن فاضلاب نیز ممکن است در یک گاراژ یا زیرزمین یا پارکینگ وحیاط باشد.
به دنبال قطعه ای از لوله با قطر حدود  (10 سانتی متر) باشید که معمولاً دارای یک کلاهک با دستگیره یا فرورفتگی مربع است.


عینک محافظ و دستکش لاستیکی بپوشید. اینها از چشم و پوست شما در برابر هرگونه زباله یا فاضلابی که ممکن است از خط خارج شود محافظت می کند. آبی که توسط فاضلاب آلوده شده است می تواند حامل باکتری ها و بیماری های مضر باشد، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا پوست خود را در معرض آن قرار ندهید.
اگر فاضلاب به شما رسید، فوراً محل را با آب گرم و صابون بشویید و ضدعفونی کنید.
اگر پس از تماس با فاضلاب متوجه علائمی مانند استفراغ یا اسهال شدید، با پزشک یا مراقبت های فوری خود تماس بگیرید.


ازبین بردن بوی بدفاضلاب کرج
اگر تجمع چربی خط شما را مسدود کرده است، جوش شیرین و سرکه را مخلوط کنید. از آنجایی که جوش شیرین کمی سوزاننده است، هر گونه چربی روی لوله ها را از بین می برد. 1 قسمت جوش شیرین و 1 قسمت سرکه را با هم ترکیب کنید، سپس آن را در دهانه تخلیه فاضلاب بریزید. قبل از شستشوی آن با آب داغ، حداقل 1 ساعت صبر کنید.
جوش شیرین و سرکه بلافاصله شروع به واکنش کرده و وز می کنند. هر چه سریعتر آن را داخل لوله بریزید.
می توانید از هر نوع سرکه ای استفاده کنید. با این حال، سرکه سفید بیشترین استفاده را دارد.

برای جلوگیری از ایجاد گرفتگی در آینده، پراکسید هیدروژن را انتخاب کنید. پراکسید هیدروژنی که در کابینت داروی خود نگهداری می کنید، گرفتگی ها را از بین می برد و هرگونه رشد داخل لوله ها را از بین می برد، که باعث می شود گرفتگی بعداً ایجاد شود. پس از قرار دادن آن در خط فاضلاب، 2 تا 3 ساعت صبر کنید، سپس آب داغ را وارد لوله ها کنید.
برای یک پاک کننده قوی، 1 قسمت پراکسید هیدروژن را با 1 قسمت جوش شیرین ترکیب کنید قبل از اینکه آن را در خط فاضلاب بریزید.
هنگام استفاده از آب اکسیژنه از دستکش و عینک محافظ استفاده کنید. برای پوست شما بسیار خشن است و هرگز نباید با دهان یا چشم شما تماس داشته باشد.

 ریختن مواد شیمیایی درلوله شما بسیار خطرناک است زیرا می تواند به لوله ها آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های روی بطری را به دقت دنبال می کنید. پس از ریختن پاک کننده، 15 دقیقه قبل از آن صبر کنید

لوله بازکنی شبانه روزی هشتگرد
لوله بازکنی هشتگرد

مزایای لوله بازکنی در هشتگرد

خیلی از افراد تصور می‌کنند خودشان متخصصان با تجربه ای هستند که می‌توانند هم مشکلات فنی خود را برطرف کرده و هم اینکه مشکلات دیگران را برطرف کنند. ممکن است همسایه شما متوجه بالا آمدن آب فاضلاب ساختمان شما شود و با گفتن اینکه نیازی با تماس با این افراد نیست و من خودم متخصص هستم، دست به کار شود و دردسرهای بیشتری هم برای شما به وجود آورد.

درصورتی که استفاده از خدمات یک شرکت مجاز، مزایای بیشتری نسبت به تکیه بر دانش و تجربه همسایه‌ای که متخصص این حرفه نیست، را دارد که برخی از این مزایا عبارتند از:

سرویس لوله‌های فاضلاب اعم از رسوب‌گیری و جرم‌گیری

از بین رفتن بوی بد فاضلات

از بین رفتن نم و رطوبت

رفع گرفتگی تخصصی توسط افراد متخصص

و…

قبل از رسیدن شرکت لوله بازکنی چه اقداماتی انجام دهیم؟

بهتر است تا رسیدن نیروهای لوله بازکنی هشتگرد، هیچ روشی انجام ندهید و همچنین هیچ چیزی مانند سیخ در لوله‌ها فرو نکنید. در صورتی که چیزی به ذهنتان رسید می‌توانید با فرد تعمیرکار در میان بگذارید.

حدالامکان از آب در محیطی که گرفتگی ایجاد شده استفاده نکنید، سعی کنید آرامش خود را مخصوصا خانم‌ها حفظ کنید. اگر کفشور گرفته و آب روی زمین جاری شده، وسایل را جابه جا کنید که مسیر برای لوله بازکن، باز باشد و بتواند راحت‌تر کار خود را پیش ببرد.

برترین شرکت لوله بازکنی هشتگرد

به دنبال بهترین و برترین شرکت لوله بازکنی هشتگرد کرج هستید و اینترنت را بالا و پایین کردید ولی هنوز مردد مانده‌اید، با کدام شرکت تماس بگیرم، همچنان بوی بد ساختمان را گرفته و شما را اذیت می‌کند، یک شرکت معتبر و برتر در لوله بازکنی باید ویژگی‌های زیر داشته باشد.

مهمترین ویژگی، شبانه‌روزی و 24 ساعته بودن آن شرکت است. تعمیرکاران حرفه‌ای بدون هیچگونه سوپیشینه را استخدام کند. همچنین بتوانند بدون کثیف کاری، کار را انجام دهند. برخی از ویژگی‌های دیگر بهترین شرکت لوله بازکنی هشتگرد عبارتند از:

اعزام فوری نیروهای خود

بررسی کامل و عیب یابی لوله‌های فاضلاب

رفع گرفتگی 100 درصد لوله‌ها

رفع همه مشکلات لوله‌های فاضلاب ساختمان

استفاده از دستگاه فنر بدون نیاز به جابجایی موکت و فرش

تعیین هزینه‌های منصفانه و زیر نظر اتحادیه

لوله بازکنی هشتگرد شبانه روزی و ارزان

از قدیم روی دیوارها تبلیغاتی زده می‌شد و برخی اینقدر ناوارد بودن که باعث شد کسی به شرکت‌های معتبر اعتماد نکند، یا برخی دیگر دستمزد گزافی را می‌گرفتند. خیلی از افراد می‌گویند، مگر لوله بازکنی تخصص هم می‌خواهد، مگر کسی حاضر می‌شود آخر شب لوله بازکند؟، اصلا مگر ارزانی داریم؟

ما سال‌ها با متخصصانی کار کردیم که علاوه بر تجربه، هزینه‌های لوله بازکنی در هشتگرد نیز، منصفانه تعیین کنند.

رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی با روش های عالی ومفید

در حالی که گرفتگی لوله شایع ترین مشکل در تاسیسات ساختمان می باشد، گرفتگی توالت نیز رایج ترین مشکل گرفتگی لوله در لوله های فاضلابی است. به طور کلی دو نوع توالت رایج در کشور وجود دارد که یکی توالت شرقی (معروف به توالت ایرانی) و دیگری توالت فرنگی می باشد. گرچه این دو توالت با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما به طور کلی در نوع گرفتگی یکسان بوده و روش های رفع گرفتگی آنها هم تا حدودی با یکدیگر مشابه می باشد.

گرفتگی توالت

انواع گرفتگی در سیفون توالت

با توجه به این که توالت پرکاربردترین بخش ساختمان است و همه افراد روزانه چند بار از آن استفاده می کنند، این مکان بسیار مستعد گرفتگی است. فاضلاب تولید شده در آن و ساختار فیزیکی لوله توالت طوری است که احتمال گرفتگی را افزایش می دهد. از این روی گفته می شود که شایع ترین گرفتگی لوله ها گرفتگی چاه توالت است.

گرچه برخی علل بسیار شایع هستند اما با این حال علل متعددی برای بسته شدن توالت و بالا آمدن آب آن وجود دارد. این علل عبارتند از:

– گرفتگی توالت با مدفوع

در اکثر مواقع گرفتگی توالت به وسیله مدفوع صورت می گیرد. این گرفتگی زمانی رخ می دهد که افراد پس از چند بار استفاده از توالت داخل سیفون آب نریزند. در این صورت فضولات در سیفون تجمع پیدا کرده و انباشته می شوند. در این صورت چاه توالت به کلی مسدود شده و دیگر اجازه عبور آب داده نمی شود. در این حالت دیده می شود که آب توالت فرنگی یا ایرانی بالا زده است.

می توان گفت که ۹۰ درصد گرفتگی های توالت (چه توالت فرنگی و چه توالت ایرانی) ناشی از همین مدفوع است. در این صورت دیگر مشکل گرفتگی توالت رخ نخواهد داد. اما اگر فضولات در سیفون باقی بمانند مشکل ایجاد می کنند. البته اگر گرفتگی ساده باشد با خالی کردن آب و باقی ماندن آن در کاسه توالت پس از چند دقیقه حل می شود. اگر گرفتگی در توالت فرنگی است کافیست سیفون را بکشید. اما اگر گرفتگی سخت شده باشد دیگر باید از روش های لوله بازکنی استفاد کرد.

گرفتگی توالت با دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی

دیگر علت گرفتگی توالت ریختن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی داخل سیفون است. بعضا دیده مشاهده می شود که افراد به علت نبود سطل زباله در توالت یا خجالت، دستمال کاغذی و نوار بهداشتی خود را داخل چاه می اندازند و سپس مقداری آب روی آن خالی می کنند. در این صورت ممکن است گرفتگی با فشار آب حل شود اما ممکن هم است که گرفتگی در سیفون یا لوله باقی مانده و رفع نشود. بنابراین بهتر است به هیچ عنوان دست به چنین کاری نزنید و حتما زباله ها را داخل سطل زباله بی اندازید.
 

گرفتگی توالت با اشیاء

در موارد معدودی گرفتگی ها ناشی از افتادن اشیا به داخل چاه توالت می باشد. زمانی که فرد خم می شود گوشی یا کلید از جیب او به داخل چاه می افتد. اگر امکان بیرون آوردن آن وجود داشته باشد که مشکلی پیش نمی آید. اما در بعضی موارد امکان بیرون آوردن شی وجود ندارد و وسیله به همان صورت در داخل توالت باقی می ماند.

 گرفتگی توالت با سنگ و خاک

زمانی که در ساختمان بنایی و تعمیرات باشد، ورود سنگ و خاک به لوله ها زیاد است. مخصوصا توالت که دهانه آن بسته نمی شود تا افراد از آن استفاده کنند. همین باعث می شود مقادیر زیادی خاک، کچ، سیمان، سنگ و آجر وارد لوله توالت شده و در آن بماند. ورود این مواد به داخل سیفون و ماندن در آنجا باعث سخت شدن آنها شده و در نهایت گرفتگی لوله را در پی خواهد داشت.
بازکردن توالت

 

روش های باز کردن گرفتگی توالت

همانطور که گفته شد روش های متعددی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد که هر یک از آنها برای گرفتگی های خاصی کاربرد دارد. همچنین برخی از روش ها ساده بوده و قابل انجام در خانه می باشند و برخی دیگر تخصصی بوده و تنها توسط تکنسین های لوله بازکنی انجام می شود.

-باز کردن توالت با آب

اگر گرفتگی توالت ناشی از مدفوع و یا دستمال کاغذی باشد، ساده ترین روش برای رفع گرفتگی آن استفاده از آب است. خالی کردن مقداری آب داخل کاسه توالت، آب داخل کاسه تجمع می کند و باعث می شود فشار به گرفتگی های داخل سیفون (شترگلو) وارد آید. همین امر باعث می شود گرفتگی ها رفع شده و مشکل شما حل شود.

– باز کردن توالت با محلول

محلول های لوله بازکنی تاثیر خوبی در رفع گرفتگی لوله ها دارند. محلول ها در دو نوع خانگی و شیمیایی وجود دارند. محلول های خانگی هیچ ضرری ندارند و می توانید در هر موردی از آنها استفاده کنید. البته اگر توانایی رفع آن گرفتگی را داشته باشند. اما لوله بازکن های شیمیایی خطرناک بوده و استفاده از آنها باید محدود باشد. علاوه بر این هر نوع گرفتگی را باز نمی کنند. برای گرفتگی های ایجاد شده با مدفوع مناسب نیستند.

 

– باز کردن توالت با چاه بازکن

استفاده از چاه بازکن، تلمبه دستی یا لوله بازکن دستی یکی از شایع ترین روش های لوله بازکنی است. این وسیله ساده در بسیاری از خانه های قدیمی وجود دارد و از آن برای رفع هر نوع گرفتگی استفاده می شود. گرفتگی ناشی از مدفوع، گرفتگی دستمال کاغذ، آشغال و … همه با چاه بازکن رفع می شوند. کافیست دهانه تلمبه را به دهانه لوله چسبانه و آن را فشار دهید. چند بار که این کار را انجام دهید، گرفتگی های ساده رفع می شوند.

 

– باز کردن توالت با فنر دستی

اگر گرفتگی توالت ناشی از مدفوع باشد و باقی ماندن آن باعث سخت شدن گرفتگی شده باشد استفاده از فنر دستی بسیار خوب است. همچنین گرفتگی های دیگر همچون آشغال، خاک و … نیز با این وسیله قابل باز شدن می باشند. یک فنر بلند که سر آن تیز است و در برخورد با گرفتگی آنها را باز می کند. وسیله ای ساده و بسیار کاربردی که برای رفع انواع گرفتگی ها موثر و مفید است.

– باز کردن توالت با دستگاه لوله بازکنی (فنر برقی)

اگر گرفتگی ناشی از سنگ و خاک زیاد باشد و یا گرفتگی با روش های ذکر شده قابل حل نباشد به ناچار باید از لوله بازکن برقی یا دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد. این دستگاه همچون فنر دستی است و تنها تفاوت آن چرخش خودکار آن به وسیله موتور می باشد. همین باعث می شود قدرت رفع گرفتگی بسیار بالاتر رود و هر نوع گرفتگی به وسیله آن رفع شود. برخلاف روش های پیشین این روش بسیار تخصصی است و نیازمند دستگاه مخصوص می باشد. به همین دلیل امکان انجام آن توسط شما وجود ندارد و حتما باید تکنسین لوله بازکنی از آن استفاده نموده و در اصطلاح فنرزنی می باشد.

لوله بازکنی
لوله بازکنی هشتگرد

ارزان ترین شرکت لوله بازکنی هشتگرد

ارزان‌ترین یا منصفانه‌ترین شرکت؟ قیمت‌ها طبق تعرفه مصوب اتحادیه به مشتری اعلام می‌شود، اگر کسی ارزان‌تر از این مصوبه تعیین کند، به تخصص و مهارتش شک کنید. بعضی شرکت‌ها قیمت‌ای بسیار پایینی اعلام می‌کنند و مشتریان نیز با توجه بودجه خود این قیمت‌ها را عالی در نظر می‌گیرند و خواهان اعزام آنها هستند.

خیلی عالی است که شرکتی را پیدا کنید که بتوانند با کمترین دستمزد مشکلات شما را حل کنند، اما بعد از اینکه لوله‌ها باز شد، احتمال اینکه آسیب زیادی به لوله وارد شده باشد و شما در آینده باید به فکر تعمیر لوله هم باشید. چرا؟ چطور ممکنه؟ لوله‌ها باز شدند و آب تخلیه شد چرا باید آسیب ببینند؟ ما نمی‌گویم همه کلاهبردار هستند اما به کسانی که دستگاهی دارند و قیمت‌ها را ارزان‌ترین قیمت بازار در نظر می‌گیرند، کمی باید شک کرد، هزینه تهیه این دستگاه‌ها گران است.

مخصوصا دستگاه تراکم هوا، حالا اگر به دلیل نداشتن تخصص و فقط برای شروع کار، آن را ارزان در نظر گرفته باشد، تا بتواند شما را جذب کند و اصلا قصدش کلاهبرداری نباشد. در این مورد هم بهتر است جایی تخصص را به عنوان کارآموز بگذارند وگرنه ممکن است این دستگاه را اشتباهی به دلیل نداشتن تخصص کافی، برای لوله‌های استفاده کند که مناسب نباشد.

این موارد ممکن است و احتمال نشتی و یا خرابی لوله بسیار زیاد است. با این‌حال شرکت‌ لوله بازکنی هشتگرد به دلیل پایین بودن قیمت‌های اتحادیه، خدمات خود را ارزان ارائه می کنند. شما می‌توانید شرکت‌های معتبر و مجازی پیدا کنید که کف قیمت اتحادیه را برای شما در نظر می‌گیرند.

اتحادیه لوله بازکنی در هشتگرد

برای اینکه هر فردی نتواند سواستفاده کند و یا قیمت را خودسرانه تعیین کند، اتحادیه نظارت بر تمامی فعالیت‌های فرد یا شرکت را در دستور کار خود قرار می‌دهد. هزینه‌های تمام شده باید براساس نرخ مصوب اتحادیه باشد، با این وجود اکثر مراکز و افراد به این نرخ‌ها توجه نکرده وخودسرانه هزینه زیادی را از مشتری می‌گیرند. پیشنهاد می‌کنیم حتما از مجاز بودن شرکت مورد نظر خود مطمئن شوید.

قیمت لوله بازکنی در هشتگرد

برای تعیین قیمت لوله بازکنی هشتگرد چه فاکتورهایی در نظر گرفته می‌شود؟ لوله بازکنی نیز مانند تمام حرفه‌ها و تخصص‌ها وابسته به عواملی است که تغییر در آنها، قیمت را متغیر می‌کند. نوع ساختمان، تعداد واحدها، تعداد لوله‌ها، پیچیدگی لوله کشی ساختمان، نوع گرفتگی، نوع راهکار، نوع دستگاه و عوامل دیگری که باید با در نظر گرفتن آنها قیمت را محاسبه کنیم.

اگر هزینه‌های تمام شده را می‌خواهید بهتر است با ما تماس بگیرید و نوع مشکل خود را مطرح کنید، قیمت‌ها را براساس نیاز و بودجه شما محاسبه خواهیم کرد.

لوله بازکنی در هشتگرد-شرکت لوله بازکنی کرج
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مقاله پیشنهادی:

وسایل وتجهیزات پیشرفته لوله بازکنی در هشتگرد

اسکراپر دستی لوله

برای خراش دادن لوله و اتصالات اسپیگوت استفاده می شود. دارای یک تیغه 4 طرفه است که می توان آن را با یک پیچ چرخاند تا تیغه های جدید بدست آید. این خراش‌هایی که لایه‌های اکسیدی روی لوله‌های کوچکتر را که نمی‌توان با استفاده از ابزارهای خراش مکانیکی مناسب درمان کرد، حذف می‌کند. این ابزار همچنین می تواند لبه های برش خورده را از بین ببرد.

قابل حمل

مقرون به صرفه

تیغه های جایگزین موجود است.

تیغه 4 لبه

مشخصات کم

سبک وزن

دسته لاستیکی ارگونومیک

اسکراپر لوله دستی

کولیس بیرونی

کولیس های ورنیه برای اندازه گیری داخلی و خارجی لوله برای یافتن ضخامت دقیق استفاده می شود. کولیس های بیرونی ضخامت و قطر بیرونی اجسام را اندازه گیری می کنند. کولیس های داخلی قطر سوراخ ها و فاصله بین سطوح را اندازه گیری می کنند. سطح دیجیتال را می توان برای انجام کارهای ساخت پیچیده، محاسبات ارتفاع خودکار و کارهای ساختمانی اولیه استفاده کرد. از گرانش به عنوان نقطه مرجع برای گرفتن خوانش های بسیار دقیق استفاده می کند.

کولیس ورنیه دارای فک داخلی و خارجی است.

اندازه گیری را با دقت 10 برابر آسان می کند.

باریک، پایدار و خوش دست

عملی، دقیق، راحت

قابل حمل

اسکراپرهای پیشرفته لوله

اگر به دنبال برداشتن سریع و سریع لایه اکسیدی برای لوله های بزرگتر از 75 میلی متر تا 710 میلی متر هستید، می توانید روی اسکرابرهای لوله پیشرفته برای انجام این کار با سهولت و سازگاری حساب کنید. نه تنها استفاده از آن با زمان راه اندازی سریع آسان است، 4 گیره بازوی قابل تنظیم نیز امکان طیف وسیعی از اندازه ها را در 1 ابزار فراهم می کند. طول سطح خراش را می توان متناسب با عمق کوپلر الکتروفیوژن که با آن کار می کنید تنظیم کرد. دلیل اینکه بسیاری از مشخصات پروژه، تراشیدن دست را ممنوع می کند و برای استفاده از ابزارهای خراش مکانیکی نیاز دارد، به دلیل سازگاری و کنترل است. لوله‌کش‌ها یک تراشیدن ثابت از محیط لوله را انجام می‌دهند و اگر تیغه‌ها صاف شوند، چرخاندن تیغه 4 طرفه و ادامه دادن آن یک فرآیند ساده است.

ضخامت ثابت را حفظ می کند.

چهار گیره بازویی قابل افزایش که مستقیماً به قطر داخلی لوله می‌چسبند.

قابلیت آماده سازی اتصالات اسپیگوت و لوله

تیغه های فولاد کربن قابل تعویض، چهار لبه برش

ابزار فشرده سازی لوله پلی اتیلن پیشرفته Piping

ابزارهای فشرده سازی لوله پلی اتیلن پیشرفته Piping امکان جداسازی سریع و کارآمد بخش های اصلی سیستم های لوله  را بدون تغییر دائمی خط لوله  می دهد. این اغلب برای تعمیرات معمول یا اضطراری مورد نیاز است. ابزارهای فشاری بسیار قابل اعتماد و سنگین ما به صورت مکانیکی و هیدرولیک در دسترس هستند. هنگامی که ابزار فشرده شد، جریان را می توان مدیریت کرد و حتی در حین اتمام تعمیر یا برش و غیره، آن را متوقف کرد. جریان عبوری از خط لوله به صورت دستی با چرخاندن دسته در جهت عقربه های ساعت کنترل می شود، یا در نسخه های هیدرولیک، ابزارهای فشاری با پمپ کردن و آزاد کردن فشار سیلندر هیدرولیک برای باز کردن گیره کار می کنند. شکاف بین پرتوهای بالا و پایین ابزار  را می توان توسط محدود کننده های اندازه و گیج تنظیم کرد. با هم، و سپس با استفاده از سیلندرهای هیدرولیک. لوله های سایز بزرگتر، ممکن است

 تریستند وایس برای لوله های پلاستیکی

حتی با استفاده از ابزارهای صرفه جویی در زمان برای خراش دادن و آماده سازی لوله، نیاز به لوله کشی در ارتفاع کار ارگونومیک وجود دارد و انتهای لوله را از زمین جدا می کند. پایه لوله پیشرفته مخصوص لوله پلی گیر ساخته شده است تا آسیبی به آن وارد نشود. آماده سازی اولیه می تواند به درستی و با موفقیت انجام شود. بلند کردن لوله از زمین آلودگی احتمالی را از خاک و گل نجات می دهد و به نصاب کنترل لوله را می دهد در حالی که آنها انتهای لوله را آماده و خراش می دهند. پایه همچنین کج می شود تا یک انتهای با طول های بلندتر روی زمین بماند. ما توصیه می کنیم که لوله های از قبل خراشیده شده قبل از حرکت در محل کیسه شوند تا از آلودگی جلوگیری شود.

زاویه قابل تنظیم برای استفاده با طول لوله های بلندتر

دستگاه بستن لوله پلی اتیلن را از آسیب محافظت می کند

گیوتین لوله

برش گیوتین برای برش تمیز و ساده لوله ها  با دیواره جامد طراحی شده است. تیغه لولا شده زیر گیره و تیغه فولادی ضد زنگ مربعی به این معنی است که این تیغه را می توان در هر نقطه ای از لوله، چه جدید و چه اصلی موجود، قرار داد و برش دقیقی برای جوشکاری یا مقاوم سازی در لوله اصلی موجود باقی گذاشت. یک ویژگی درایو مربعی به کاتر اجازه می دهد تا در صورت کار در فضای محدود از ترانشه های باریک، با آچار استفاده شود.

محدوده اندازه لوله 63-315 میلی متر

تیغه فولادی ضد زنگ با عمر طولانی

برش مربع دقیق

باز شدن سریع

شرکت لوله بازکنی کرج با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای لوله بازکنی هشتگرد مناسبترین انتخاب است.هم اکنون تماس بگیرید.

رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی با روش های عالی ومفید

در حالی که گرفتگی لوله شایع ترین مشکل در تاسیسات ساختمان می باشد، گرفتگی توالت نیز رایج ترین مشکل گرفتگی لوله در لوله های فاضلابی است. به طور کلی دو نوع توالت رایج در کشور وجود دارد که یکی توالت شرقی (معروف به توالت ایرانی) و دیگری توالت فرنگی می باشد. گرچه این دو توالت با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما به طور کلی در نوع گرفتگی یکسان بوده و روش های رفع گرفتگی آنها هم تا حدودی با یکدیگر مشابه می باشد.

گرفتگی توالت

انواع گرفتگی در سیفون توالت

با توجه به این که توالت پرکاربردترین بخش ساختمان است و همه افراد روزانه چند بار از آن استفاده می کنند، این مکان بسیار مستعد گرفتگی است. فاضلاب تولید شده در آن و ساختار فیزیکی لوله توالت طوری است که احتمال گرفتگی را افزایش می دهد. از این روی گفته می شود که شایع ترین گرفتگی لوله ها گرفتگی چاه توالت است.

گرچه برخی علل بسیار شایع هستند اما با این حال علل متعددی برای بسته شدن توالت و بالا آمدن آب آن وجود دارد. این علل عبارتند از:

– گرفتگی توالت با مدفوع

در اکثر مواقع گرفتگی توالت به وسیله مدفوع صورت می گیرد. این گرفتگی زمانی رخ می دهد که افراد پس از چند بار استفاده از توالت داخل سیفون آب نریزند. در این صورت فضولات در سیفون تجمع پیدا کرده و انباشته می شوند. در این صورت چاه توالت به کلی مسدود شده و دیگر اجازه عبور آب داده نمی شود. در این حالت دیده می شود که آب توالت فرنگی یا ایرانی بالا زده است.

می توان گفت که ۹۰ درصد گرفتگی های توالت (چه توالت فرنگی و چه توالت ایرانی) ناشی از همین مدفوع است. در این صورت دیگر مشکل گرفتگی توالت رخ نخواهد داد. اما اگر فضولات در سیفون باقی بمانند مشکل ایجاد می کنند. البته اگر گرفتگی ساده باشد با خالی کردن آب و باقی ماندن آن در کاسه توالت پس از چند دقیقه حل می شود. اگر گرفتگی در توالت فرنگی است کافیست سیفون را بکشید. اما اگر گرفتگی سخت شده باشد دیگر باید از روش های لوله بازکنی استفاد کرد.

گرفتگی توالت با دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی

دیگر علت گرفتگی توالت ریختن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی داخل سیفون است. بعضا دیده مشاهده می شود که افراد به علت نبود سطل زباله در توالت یا خجالت، دستمال کاغذی و نوار بهداشتی خود را داخل چاه می اندازند و سپس مقداری آب روی آن خالی می کنند. در این صورت ممکن است گرفتگی با فشار آب حل شود اما ممکن هم است که گرفتگی در سیفون یا لوله باقی مانده و رفع نشود. بنابراین بهتر است به هیچ عنوان دست به چنین کاری نزنید و حتما زباله ها را داخل سطل زباله بی اندازید.
 

گرفتگی توالت با اشیاء

در موارد معدودی گرفتگی ها ناشی از افتادن اشیا به داخل چاه توالت می باشد. زمانی که فرد خم می شود گوشی یا کلید از جیب او به داخل چاه می افتد. اگر امکان بیرون آوردن آن وجود داشته باشد که مشکلی پیش نمی آید. اما در بعضی موارد امکان بیرون آوردن شی وجود ندارد و وسیله به همان صورت در داخل توالت باقی می ماند.

 گرفتگی توالت با سنگ و خاک

زمانی که در ساختمان بنایی و تعمیرات باشد، ورود سنگ و خاک به لوله ها زیاد است. مخصوصا توالت که دهانه آن بسته نمی شود تا افراد از آن استفاده کنند. همین باعث می شود مقادیر زیادی خاک، کچ، سیمان، سنگ و آجر وارد لوله توالت شده و در آن بماند. ورود این مواد به داخل سیفون و ماندن در آنجا باعث سخت شدن آنها شده و در نهایت گرفتگی لوله را در پی خواهد داشت.
بازکردن توالت

 

روش های باز کردن گرفتگی توالت

همانطور که گفته شد روش های متعددی برای رفع گرفتگی لوله ها وجود دارد که هر یک از آنها برای گرفتگی های خاصی کاربرد دارد. همچنین برخی از روش ها ساده بوده و قابل انجام در خانه می باشند و برخی دیگر تخصصی بوده و تنها توسط تکنسین های لوله بازکنی انجام می شود.

-باز کردن توالت با آب

اگر گرفتگی توالت ناشی از مدفوع و یا دستمال کاغذی باشد، ساده ترین روش برای رفع گرفتگی آن استفاده از آب است. خالی کردن مقداری آب داخل کاسه توالت، آب داخل کاسه تجمع می کند و باعث می شود فشار به گرفتگی های داخل سیفون (شترگلو) وارد آید. همین امر باعث می شود گرفتگی ها رفع شده و مشکل شما حل شود.

– باز کردن توالت با محلول

محلول های لوله بازکنی تاثیر خوبی در رفع گرفتگی لوله ها دارند. محلول ها در دو نوع خانگی و شیمیایی وجود دارند. محلول های خانگی هیچ ضرری ندارند و می توانید در هر موردی از آنها استفاده کنید. البته اگر توانایی رفع آن گرفتگی را داشته باشند. اما لوله بازکن های شیمیایی خطرناک بوده و استفاده از آنها باید محدود باشد. علاوه بر این هر نوع گرفتگی را باز نمی کنند. برای گرفتگی های ایجاد شده با مدفوع مناسب نیستند.

 

– باز کردن توالت با چاه بازکن

استفاده از چاه بازکن، تلمبه دستی یا لوله بازکن دستی یکی از شایع ترین روش های لوله بازکنی است. این وسیله ساده در بسیاری از خانه های قدیمی وجود دارد و از آن برای رفع هر نوع گرفتگی استفاده می شود. گرفتگی ناشی از مدفوع، گرفتگی دستمال کاغذ، آشغال و … همه با چاه بازکن رفع می شوند. کافیست دهانه تلمبه را به دهانه لوله چسبانه و آن را فشار دهید. چند بار که این کار را انجام دهید، گرفتگی های ساده رفع می شوند.

 

– باز کردن توالت با فنر دستی

اگر گرفتگی توالت ناشی از مدفوع باشد و باقی ماندن آن باعث سخت شدن گرفتگی شده باشد استفاده از فنر دستی بسیار خوب است. همچنین گرفتگی های دیگر همچون آشغال، خاک و … نیز با این وسیله قابل باز شدن می باشند. یک فنر بلند که سر آن تیز است و در برخورد با گرفتگی آنها را باز می کند. وسیله ای ساده و بسیار کاربردی که برای رفع انواع گرفتگی ها موثر و مفید است.

– باز کردن توالت با دستگاه لوله بازکنی (فنر برقی)

اگر گرفتگی ناشی از سنگ و خاک زیاد باشد و یا گرفتگی با روش های ذکر شده قابل حل نباشد به ناچار باید از لوله بازکن برقی یا دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد. این دستگاه همچون فنر دستی است و تنها تفاوت آن چرخش خودکار آن به وسیله موتور می باشد. همین باعث می شود قدرت رفع گرفتگی بسیار بالاتر رود و هر نوع گرفتگی به وسیله آن رفع شود. برخلاف روش های پیشین این روش بسیار تخصصی است و نیازمند دستگاه مخصوص می باشد. به همین دلیل امکان انجام آن توسط شما وجود ندارد و حتما باید تکنسین لوله بازکنی از آن استفاده نموده و در اصطلاح فنرزنی می باشد.

بازرسی لوله های فاضلاب ویدیویی 

شرکت لوله بازکنی کرج یک شرکت در زمینه خدمات لوله بازکنی در هشتگرد است که مردم استان البرز برای انواع خدمات زهکشی و فاضلاب به آن اعتماد دارند. بازرسی های تصویری لوله فاضلاب در میان محبوب ترین خدمات ما قرار دارد. این یک تکنیک پیشرفته است که بازرسی با دوربین HD است که به لوله‌کش‌های ما اجازه می‌دهد بدون نیاز به حفاری به سرعت و به راحتی بفهمند چه چیزی باعث گرفتگی لوله‌های شما می‌شود.

اگر فکر می‌کنید ممکن است یک لوله فاضلاب مسدود شده باشد، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید. ما یکی از لوله کش های مجرب خود را با دوربین به خانه یا محل کار شما می فرستیم تا لوله های فاضلاب شما را بررسی کند و مشخص کند مشکل چیست. ما معمولاً می‌توانیم مشکل را در کمترین زمان برطرف کنیم، بنابراین می‌توانید به روال عادی روزانه زندگی خود بازگردید.

ما به دلیل خدمات عالی که به مشتریان استان البرز و قیمت گذاری با نرخ ثابت شناخته شده ایم. 

اگر با سیستم فاضلاب در هشتگرد خود مشکل دارید، می‌توانیم یک دوربین به لوله‌ها بفرستیم تا نگاهی بیندازیم و ببینیم چه خبر است. این به ما امکان می دهد دقیقاً علت مشکل لوله کشی، فاضلاب یا زهکشی شما را مشخص کنیم تا بتوانیم سریعاً آن را برطرف کنیم.  ما مفتخریم که یک ارائه دهنده قابل اعتماد برای بازرسی های ویدئویی لوله فاضلاب هستیم. برای تعیین وقت مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی حرفه ای کرج
لوله بازکنی هشتگرد

تشخیص نشت آب در هشتگرد کرج

اگر نشتی لوله کشی دارید، مهم است که آن را پیدا کنید و در اسرع وقت آن را برطرف کنید. در غیر این صورت، خطر آسیب جدی آب به خانه خود را خواهید داشت. به همین دلیل است که وقتی مردم استان البرز به خدمات سریع و قابل اعتماد ردیابی نشت نیاز دارند، با ما تماس می گیرند. تیم لوله کش بسیار ماهر و دارای گواهینامه ما دانش و تجربه لازم را دارند تا کار را برای اولین بار به درستی انجام دهند.

ما مفتخریم که برخی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های تشخیص نشت موجود در بازار را ارائه می‌کنیم. به‌عنوان خدمات پیشرو، ما از ابزارهای بازرسی لوله‌کشی با کیفیت بالا برای تمام عملیات‌های تشخیص نشت خود استفاده می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم منبع مشکل را پیدا کرده و سریع آن را برطرف کنیم. 

ما تجهیزات پیشرفته‌ای داریم که می‌تواند به یافتن نشتی در مکان‌هایی کمک کند که در غیر این صورت یافتن آنها تقریباً غیرممکن است. از آنجا، ما می‌توانیم نشتی را تعمیر کنیم و برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب بیشتر تلاش کنیم و در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کنیم.

به خاطر داشته باشید، نادیده گرفتن نیاز به تعمیرات نشتی در  بسته به محل نشتی می‌تواند منجر به مشکلات بی‌شماری دیگر شود. کپک زدگی، کپک، پوسیدگی و به خطر انداختن یکپارچگی ساختاری ساختمان شما نمونه هایی از آنچه می تواند منجر شود، هستند، بنابراین اگر مشکوک به نشتی هستید یا اگر با سیستم فاضلاب خود مشکل دارید، از تماس با ما برای خدمات جامع شک نکنید.  ما خوشحال خواهیم شد که خیال شما را راحت کنیم.

لوله بازکنی ارزان کرج
لوله بازکنی هشتگرد

تمیز کردن تخصصی فاضلاب و لوله کشی در هشتگرد

شرکت ما یک شرکت تمیز کردن فاضلاب، زهکشی و لوله کشی است که از آخرین تکنولوژی و تکنیک های روز برای رفع مشکل در اولین بار استفاده می کند. لوله کش های ما مجهز به دوربین هایی هستند که به ما کمک می کنند تا انسدادها را سریع و کارآمد تشخیص دهیم، تا بتوانیم بدون نیاز به مار کردن لوله های شما، خط فاضلاب شما را پاکسازی کنیم.

این نه تنها در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه مانع از پر شدن چربی، ماسه و مواد شوینده در مسیرها می شود و باعث می شود لوله های شما بار دیگر ضربه بخورند. ما به توانایی خود در ارائه مطمئن ترین زهکشی فاضلاب و تمیز کردن لوله در  افتخار می کنیم. ساکنان و صاحبان مشاغل در استان البرز می دانند که می توانند برای انجام یک کار شگفت انگیز وعالی روی ما حساب کنند.

این تخصص ماست و ما ابزار و تجهیزاتی داریم که به ما امکان می‌دهد نگاهی بی‌درنگ به آنچه باعث انسداد می‌شود، ارائه دهیم. این به ما امکان می دهد تا حدس و گمان را برای یافتن محل شکست شما حذف کنیم. در نتیجه، ما می‌توانیم به کاهش هزینه‌های بازسازی کمک کنیم.  لوله کش های مجاز ما به صورت 24 ساعته در دسترس هستند و چندین گزینه قیمت گذاری برای خدمات ارائه شده ارائه می دهیم.

هر زمان که نیاز به نصب، ارتقاء، نگهداری یا تعمیرات جدید داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید. از لوله گرفته تا زهکشی فاضلاب و تمیز کردن لوله ، پیمانکاران لوله کشی ما می توانند همه این کارها را انجام دهند.

نشت یابی لوله کرج
لوله بازکنی هشتگرد

کلام آخر

لوله بازکنی در هشتگرد کرج بابهترین تجهیزات انجام می گردد.گرفتگی لوله، اتفاق رایجی در ساختمان‌ها است که یک ساختمان ممکن است بارها لوله‌هایش گرفته شوند. اما در مورد سرویس لوله‌ها، بعد از رسوب‌گیری یا جرم‌گیری تا مدت‌ها لوله تمیز است. و احتمال گیر کردن شی، مو یا پرز در لوله‌ها بسیار بالا است.

در برخی مواقع، گرفتگی‌ها ساده است و خود شما نیز می‌توانید از پس این مشکل بربیایید، اما گرفتگی‌های شدید حتما باید به یک متخصص سپرد. زیرا ممکن است لوله‌های شما دچار آسیب‌های بدتری شود و نیاز باشد به تعویض لوله و در نتیجه هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید. همیشه اعتماد به افراد کاردان، نتیجه بهتری را دارد.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گرفتگی لوله و لوله بازکنی در هشتگرد نیز تخلیه چاه با متخصصان ما تماس بگیرید. اگر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید در دیدگاه پایین بپرسید، ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول

هزینه وقیمت لوله بازکنی در هشتگرد کرج چقدر می باشد؟

قیمت لوله بازکنی بستگی به نوع ومقدار گرفتگی لوله ها متغیر است. اما نگران نباشید ما عضو اتحادیه هستیم و با نرخ مصوب و منصفانه کار میکنیم.

کوتاه‌ترین زمان اعزام نیروی شما چقدر است؟

با توجه مستقر شدن شرکت در سراسر شهر، بنابراین ما در نزدیکی محدوده شما‌ هستیم و افراد ما با یک تماس در کمتر از 30 دقیقه به محل شما خواهند رسید.

با دستگاه تراکم هوا می‌توانم لوله ظرفشویی را باز کنم؟

خیر، لوله ظرفشویی مقاومت لازم را در برابر این دستگاه ندارد، بهتر است از دستگاه فنر استفاده شود.

آیا نم و رطوبت نشانه گرفتگی لوله است؟

در بیشتر مواقع نشانه نشتی لوله است، در این مواقع برای تشخیص این موضوع، از دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای اطمینان استفاده می‌شود.

گرفتگی شدیدی در لوله دستشویی منزل من اتفاق افتاده باید چیکار کنم؟

نخست آرام باشید و مطمئن باشید این گرفتگی رفع می‌شود، دوم اینکه بعضی روش‌های خانگی را می‌توانید امتحان کنید، محلول‌های شیمیایی سبک نیز گزینه دیگری هستند. اما اگر این موارد امتحان شده، بهتر است با یک شرکت مجاز تماس بگیرید و درخواست نیروی حرفه‌ای کنید.

آیا لجن زدایی را انجام می‌دهید؟

بله، سرویس‌کاران ما خدمات رسوب‌گیری، جرم‌گیری و لجن زدایی را با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌دهند.

شرکت شما برای نشت یابی چه روش‌هایی را دارد؟

با توجه به اینکه ما به نیروهای خود تخصص در همه زمینه‌ها به خصوص تشخیص ترکیدگی لوله را آموزش می‌دهیم، از طریق دستگاه محل دقیق نم را پیدا می‌کنند و سپس اقدام به ترمیم لوله می‌کنند.

آیا متخصصین شما نکات بهداشتی را با وجود ویروس کرونا رعایت می‌کنند؟

رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک انجام کار بدون کثیف کاری و ضدعفونی محیط و تجهیزات خود بعد از اتمام کار نیز جزیی از وظایف بهداشتی تمامی متخصصان ما است.

چه نکات ایمنی در رابطه با روش‌های خانگی رعایت کنم؟

حتما دستورالعمل روی محلول‌های شیمیایی را بخوانید، و در مورد اینکه محلول‌های خانگی که می‌سازید هیچگونه خطری نداشته باشند، اطمینان پیدا کنید. بهتر است بعد از محلول آب باز شود تا آسیب کمتری به لوله‌ها وارد  کنید.

البته پیشنهاد ما تماس با لوله بازکن مجرب است که می تواند گزینه بهتری را در رفع این مشکل باشد.

زمان بازکردن لوله‌ها به چه عواملی بستگی دارد؟

برای سرعت در رفع گرفتگی باید عواملی چون مسزان سختی و شدت گرفتی لوله را بررسی کرد، همچنین نوع تجهیزات را نمی‌توان نادیده گرفت.

آیا شرکت شما ارزان‌ترین شرکت لوله بازکنی کرج است؟

تاحدودی بله، با توجه نرخ مصوب اتحادیه که ارزان تعیین شده، هزینه‌ای که ما برای مشتریان خود در نظر می‌گیریم منصفانه و نزدیک به نرخ حداقلی اتحادیه است.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 10

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

یک پاسخ

  1. ممنونم از سرویس کار کار بلد و مجرب شرکت و سرویس دهی به موقع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید