وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

رفع بوی بد فاضلاب در قزلحصار کرج

رفع بوی بدفاضلاب در قزلحصار را برعهده چه شرکتی بسپاریم؟ راههای رفع بوی بدفاضلاب در قزلحصار چیست؟

بوی بد فاضلاب یکی از بدترین بوهایی است که می توانید تجربه کنید. اغلب زمانی اتفاق می افتد که یک خط فاضلاب نشتی دارد، یا حتی در طی یک رویداد طوفانی که باران شدید آلاینده ها را از طریق لوله فاضلاب وارد خانه شما می کند. طیف گسترده ای از مسائل وجود دارد که می تواند باعث انتشار گازهای فاضلاب در خانه شود و ممکن است این بو چیزی کوچک باشد یا به راحتی قابل رفع باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، چگونه متوجه می شوید که آیا در خانه خود بوی فاضلاب دارید؟

بوی بد گاز فاضلاب می تواند منجر به تجمع متان شود که سلامت خانواده شما را تهدید می کند، بنابراین همیشه در امان باشید و با یک متخصص تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند یا از روش های زیر استفاده کنید.لطفاً بوی گاز فاضلاب را با احتیاط زیاد حل نمایید زیرا می تواند بسیار قابل اشتعال باشد.

رفع بوی بد فاضلاب در کرج
رفع بوی بد فاضلاب قزلحصار

علت ایجاد بوی بد فاضلاب در قزلحصار

بوی فاضلاب در خانه ممکن است زمانی ایجاد شود که لوله قدیمی یا آسیب دیده ای داشته باشید که در اطراف محل اتصال درزگیر یا حلقه موم نشت می کند و بوی گاز فاضلاب را به خانه شما می دهد. این بو تنها در صورتی قوی تر می شود که برای مدت طولانی پیدا و حل نشود، بنابراین مطمئن شوید که یک سرویس لوله کشی حرفه ای را برای رفع بوی بدفاضلاب در قزلحصار این مشکل پیدانمایید.

بوی گاز فاضلاب بویی مشابه سولفید هیدروژن دارد بنابراین می توان به راحتی تشخیص داد که بو از کجا می آید. مثل تخم مرغ گندیده است و بوی بدی می دهد. چه چیزی باعث بوی فاضلاب در خانه می شود؟

برای پی بردن به علت واقعی بوی بد فاضلاب در خانه، ممکن است طیفی از مسائل مختلف باعث ایجاد بوی بد شود. بیایید نگاهی عمیق به آنچه می تواند باعث بوی گازهای فاضلاب در خانه شود بیاندازیم.

خط تخلیه مسدود شده

اصلی ترین دلیل مشکل زهکشی ساختمان است هنگامی که یک زهکش مسدود می شود.این فرآیند می‌تواند ناشی از تجمع زباله در دوره‌های زمانی طولانی یا رسوب مکرر مواد در زهکشی باشد که باعث گرفتگی می‌شود.

مو، غذا، چربی و چربی، صابون و شامپو یا هر ماده جامد دیگری می تواند منجر به مسدود شدن مجرای آب شود. بهترین روش پیشگیرانه محدود کردن رسوب این نوع مواد در زهکشی است.

بهترین راه حل برای گرفتگی زهکشی تماس با یک شرکت تخلیه مسدود شده مانند بهترین روش از بین بردن گرفتگی باید توسط یک متخصص تشخیص داده شود، به خصوص اگر مشکل مهم رخ داده باشد. رفع گرفتگی زهکشی می تواند مشکل سازتر باشد، زیرا ساختار زهکشی اغلب مسدود و غیر قابل دسترس است. در این نوع شرایط، یک مارپیچ تخلیه (لوله مارپیچ) ممکن است تنها ابزاری باشد که می تواند گرفتگی فاضلاب را باز کند.

برای گرفتگی زهکشی های بیرونی، مقصر معمولاً زباله هایی مانند برگ ها و گل و لای هستند که سیستم زهکشی را فرا گرفته اند و در نتیجه باعث ایجاد مشکل می شوند. زهکشی های بیرونی به اندازه زهکشی های داخلی حیاتی هستند و هرگز نباید گرفتگی ها را نادیده گرفت.

فرونشست یک عامل خطر احتمالی برای مسدود شدن مکرر زهکشی بیرونی است. این زمانی اتفاق می‌افتد که انسدادها اغلب بدون راه حل رها می‌شوند و به دلیل اشباع مکرر زمین منجر به ضعیف شدن پایه‌ها می‌شود.

لوله های هواکش مسدود شده

لوله تهویه خط فاضلاب شما در خارج از منزل قرار دارد و باید به طور مرتب بررسی شود تا لوله هواکش مسدود یا مبهم نباشد.

لوله تهویه بسیار مهم است، زیرا این تله فاضلاب شما و بوی بد قابل اعمالی است که از آن منتشر می شود.

سیستم های لوله کشی معیوب

زهکش ها به یک سیستم پیچیده از لوله های زهکشی متصل می شوند که فاضلاب را به سیستم های فاضلاب گسترده تر متصل می کند. مانند تمام تجهیزات سازه ای، لوله های زهکشی می توانند در طول زمان به دلیل ناپایداری مکرر زمین و تخریب تجهیزات شکسته یا شل شوند.

هنگامی که یک لوله زهکشی شکسته یا شل می شود، فاضلاب شروع به جمع شدن در ناحیه اطراف می کند و در برخی موارد می تواند باعث ایجاد پشتیبان شود. فاضلاب جز خارج از نفوذ لوله جایی برای رفتن ندارد.

اقداماتی برای تعمیر لوله های آسیب دیده نیز در این شرایط به دلیل ترکیدگی احتمالی لوله ها در اثر نفوذ جسم محتمل است. اگر لوله ها نیز به درستی تعمیر نشوند، بوی فاضلاب همچنان باقی می ماند و گازهای بالقوه سمی آزاد می کند.

بوی بد فاضلاب در کرج
رفع بوی بد فاضلاب قزلحصار

چه چیزی باعث بوی بد فاضلاب در قزلحصار می شود؟

چند چیز مختلف وجود دارد که می تواند منجر به بوی فاضلاب در خانه شما شود، از جمله:

آب اضافی ناشی از سینک‌ها، دوش‌ها یا وان‌ها که به سمت پایین می‌روند، فاضلاب نیمه مسدود شده و زباله‌ها به دام می‌افتند، بنابراین خانه شما بوی فاضلاب می‌دهد (این مشکل برای کسانی است که خانه‌های قدیمی‌تری دارند)

ذرات غذا در واحد دفع زباله یا زباله های گیر افتاده در لوله خمیده(شترگلویی)

زباله هایی مانند دستمال مرطوب، توپ های پنبه ای و سایر محصولات کاغذی که در حمام استفاده می شوند و به طور ناموفق در توالت ریخته می شوند و در نهایت باعث مسدود شدن زباله در لوله می شوند.

مقاله پیشنهادی   لایروبی چاه در میانجاده
رفع بوی بد فاضلاب بادستگاه در کرج
رفع بوی بد فاضلاب قزلحصار
اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

روشهای رفع بوی بد فاضلاب خانگی در قزلحصار

خبر خوب این است که می توان با بوی بد فاضلاب مقابله کرد:

بیکینگ پودر، سرکه و آب جوش درمان های خانگی شگفت انگیزی برای تمیز کردن و از بین بردن بوی بدفاضلاب قزلحصار هستند.

شما می توانید با ریختن آب جوش در مجاری بدبو شروع کنید. آب داغ مواد را به طور موثری شل می کند، که اگر گرفتگی قابل توجهی وجود نداشته باشد، باعث شستشو می شود.

همچنین می توانید یک یا دو فنجان بیکینگ پودر را به محل انتشار بوی بدفاضلاب اضافه کنید. بیکینگ پودر به دلیل خواص خنثی کنندگی معروف است. دلیلی وجود دارد که این ماده به عنوان یک ضد اسید و یک عامل پاک کننده بسیار خوب عمل می کند.

سرکه، روغن نباتی یا روغن معدنی نیز از بین برنده بوی بد فاضلاب هستند. این مواد مانند جوش شیرین عمل می کنند، اما دارای مزیت افزوده شده به عنوان یک پاک کننده قوی هستند. چند فنجان سرکه را بجوشانید یا در مایکروویو قرار دهید و به سادگی در زهکشی بدبو بریزید.

حدود یک ساعت صبر کنید و سپس زهکش را با آب داغ بشویید. مشکل ممکن است کمی پیچیده تر از چیزی باشد که با چشم غیر مسلح از بالا قابل مشاهده است.

لوله خمیده(شترگلویی) را می توان به راحتی با یک آچار جدا کرد و ممکن است بخواهید یک سطل زیر آن قرار دهید تا هر گونه آب راکد یا زباله را بگیرد. هر گونه اسفنج یا مواد موجود را بشویید.

برای از بین بردن بوی گاز فاضلاب، می توانید از ترکیب آب داغ، جوش شیرین، سرکه و حتی لیمو برای عبور از فاضلاب استفاده کنید تا مشکل برطرف شود.

اگر هیچ یک از این راه‌حل‌ها مؤثر به نظر نمی‌رسد، ممکن است لازم باشد با یک شرکت لوله‌کشی مشورت کنید تا یک لوله‌کش حرفه‌ای برای رفع این مشکل مشورت کنید.

شرکت لوله بازکنی در کرج ، به دلیل داشتن متخصصان صادق، قابل اعتماد و حرفه ای واستفاده از تجهیزات ودستگاههای پیشرفته و همچنین سالها تجربه در زمینه رفع بوی بد فاضلاب در قزلحصار و مشاوره رایگان در خدمت شماعزیزان هستیم.

همین امروز با ما تماس بگیرید تا به یک لوله کش باتجربه این امکان را بدهیم که مشکل را برطرف کند و خانه شما را دوباره بوی مطبوع در کمترین زمان بدهد و از انتشار گازهای خطرناک مانند سولفید هیدروژن در خانه شما جلوگیری کند.

رفع بوی بد فاضلاب حمام در قزلحصار

اگر متوجه بوی بد فاضلاب در حمام خود شدید، فاضلاب حمام خود را بررسی کنید.

بوی حمام معمولاً ناشی از یکی از دو مشکل است: تجمع بیوفیلم یا مشکل در لوله خمیده (شترگلویی)باشد.حمام خود را برای هر گونه نشتی یا چکه چک کنید. از یک پیستون برای کمک به از بین بردن بوی گاز فاضلاب در حمام خود استفاده کنید.

تجمع بیوفیلم در حمام زمانی اتفاق می‌افتد که مواد آلی مانند مو و کف صابون در داخل لوله‌ها، به خصوص در نزدیکی زهکشی‌ها جمع می‌شوند که به دلیل دمای آب گرم می‌توانند مرطوب، لزج و بدبو شوند. بیوفیلم ها نام دیگری برای ذرات جزئی هستند که زباله های شل را تشکیل می دهند و از علل احتمالی بوی گاز فاضلاب هستند.

ازبین بردن بوی بدفاضلاب کرج
رفع بوی بدفاضلاب قزلحصار

رفع بوی بد فاضلاب  از سینک ظرفشویی در قزلحصار

لوله خمیده (شترگلویی) برای به دام انداختن و نگه داشتن آب برای جلوگیری از ورود بوی بد لوله فاضلاب به خانه از طریق فلنج زباله سینک طراحی شده است. هنگامی که به درستی کار می کند، آب باید عقب نگه داشته شود تا از نفوذ گازها و بوهای فاضلاب به لوله تخلیه جلوگیری شود. بوی فاضلاب (سولفید هیدروژن) از خط فاضلاب می آید اگر فشار آب در لوله ها وجود نداشته باشد تا شکاف های هوایی را که باعث نشت گاز فاضلاب به اتاق می شود مسدود کند.

هنگامی که این سیستم مسدود شود یا به درستی کار نکند، بوی بد خارج می شود.

موضوعی که در این دو قسمت از خانه شما وجود دارد این است که مردم فراموش می‌کنند که لوله‌ها چقدر باریک هستند و انواع زباله‌ها را در زهکشی تخلیه می‌کنند و به مرور زمان این زباله‌ها ایجاد می‌شوند و لوله‌ها و شترگلویی را از کارکرد درست باز می‌دارند.

سعی کنید یک لیتر آب جوش را در لوله های فاضلاب خانه خود از جمله سینک و توالت بریزید و اجازه دهید که از طریق سیستم عبور کند. گاهی اوقات تجمع چربی است و این باعث از بین رفتن آن می شود.

چگونه بوی بد فاضلاب خانه را از بین ببریم؟

به دلیل غلظت گاز متان که از یک تله زباله می آید، ممکن است بوی گاز فاضلاب از زهکشی دوش خارج شود. سعی کنید ابتدا مایع سفید کننده را در زهکشی بریزید و ببینید که آیا بو را از بین می برد. اگر بوی فاضلاب از بین برود، می دانیم که این بو ناشی از راکد بودن آب پایین فاضلاب به دلیل جریان ضعیف است. یا به طور بالقوه زهکش کف در آن انباشته شده و بوی سولفید هیدروژن تولید می کند و بوی تخم مرغ گندیده می دهد.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی آسیاب برجی کرج

مایع سفید کننده را در زهکشی بریزید که باید موقتاً بوی بد را ازبین ببرد، اما اگر بو در لوله های تخلیه شما باقی ماند، ممکن است مشکل لوله کشی داشته باشید و این همان چیزی است که باعث ایجاد بوی در خانه شما می شود.

اگر بوی بد باقی ماند، با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید تا در صورت ادامه بوی بد، آن را تعمیر کند، به خصوص زمانی که مشکلی وجود دارد که به راحتی قابل بررسی و حل است.

ازبین بردن بوی بدفاضلاب سینک ظرفشویی کرج
رفع بوی بدفاضلاب قزلحصار

چگونه منبع بوی بد فاضلاب خانه را پیدا کنم؟

مشخص کردن این موضوع معمولاً دشوار نیست. گاز فاضلاب اغلب بوی ضایعات خام انسان یا تخم‌مرغ فاسد می‌دهد، بنابراین اولین جایی که باید به آن نگاه کرد باید کاسه توالت و فلنج توالت باشد، فقط برای رد این که آیا این بوی توالت به هر دلیلی احساس می‌کنید یا خیر.

زهکشی کف و زهکشی دوش مکانهای بعدی هستند که باید بررسی شوند زیرا زهکشی دوش و به خصوص زهکشی کف ارتباط مستقیمی با سیستم سپتیک دارند.

علاوه بر این، حلقه مومی اطراف توالت را بررسی کنید. حلقه مومی می تواند بوی بدی را در سرتاسر خانه منتشر کند زیرا این چیزی است که مسئول اطمینان از قرار گرفتن گاز فاضلاب از توالت در داخل لوله است.

اگر حلقه موم شما آسیب دیده یا فرسوده شده است، باید به فکر تعویض آن باشید. هرچه به علت بوی گاز فاضلاب نزدیک‌تر شوید، بررسی منبع بو آسان‌تر خواهد بود. تله های فاضلاب در فضای باز، زمانی که به درستی تهویه شوند، همچنان در فواصل نزدیک بوی فاضلاب خواهند داشت، اما زمانی که این بو در داخل خانه است، این نشان دهنده مشکل در سیستم فاضلاب یا سیستم های لوله کشی و تله های لوله کشی در خانه است.

دلیل اینکه خانه شما هنگام بارندگی بوی بد فاضلاب می دهد چیست؟

اگر بعد از بارندگی بوی فاضلاب به مشام برسد، موانع آب خشک شده احتمالاً دلیل اصلی هستند. اگر در خانه زهکشی دارید، یا یک زهکشی اتاق لباسشویی، یک زهکشی حمام، یا زهکشی به وان لباسشویی که زیاد استفاده نمی شوند، این می تواند باعث خشک شدن مانع آب شود.

برای اطمینان از عدم ایجاد بوی فاضلاب، به سادگی آب سرد را از طریق لوله تخلیه که اغلب از آن استفاده نمی شود، عبور دهید.

علاوه بر این، نصب ضعیف پشته دریچه می تواند دلیل آن باشد. یک پشته هواکش باید بتواند بوها را آزادانه و بدون تجمع آب باران در لوله آزاد کند.

شرکت رفع بوی بدفاضلاب در کرج
رفع بوی بد فاضلاب قزلحصار

رفع بوی بد فاضلاب از ماشین لباسشویی در قزلحصار

یکی دیگر از مواردی که شاید شما هم به آن برخورده باشید بوی بد فاضلاب از ماشین لباسشویی است در برخی از موارد این بوی بد فاضلاب داخل ماشین لباسشویی هم حذف میشود . اما دلیل این مشکل چه می‌تواند باشد ؟  اولا چون لباسشویی درون آشپزخانه قرار دارد و لوله تخلیه فاضلاب لباسشویی نیز با سیستم لوله کشی فاضلاب آشپزخانه مشترک است و همین دلیل یکی از دلایل این مشکل همان فاسد شدن و رسوبات داخل لوله فاضلاب آشپزخانه می باشد.

 اما دلیل دوم که بسیار مهم تر و قابل توجه تر است  موردی است که اکثراً حتی افراد فنی و تاسیسات کار و همکاران ما هم به آن توجه نمی کنند! لوله خروجی فاضلاب لباسشویی یا همان لوله تخلیه لباسشویی هنگامیکه سیفون ظرفشویی متصل میشود یا هنگامی که به خروجی لوله فاضلاب متصل می‌شود باید  به سمت بالا هدایت شود. این کار باعث می شود که زمانی که شما از ماشین لباسشویی استفاده نمیکنید آب های داخل سیفون ظرفشویی به داخل ماشین لباسشویی برنگردند. برگشت آب سیفون ظرفشویی به داخل ماشین لباسشویی باعث بوی بد فاضلاب از ماشین لباسشویی خواهد شد. برای جلوگیری از این مورد حتما چک کنید که لوله تخلیه ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی شما به صورت یک u برعکس باشد.

ازبین بردن بوی بدفاضلاب ماشین لباسشویی کرج
رفع بوی بد فاضلاب قزلحصار

آیا خانه شما هنوز بوی بد فاضلاب می دهد؟

اگر بوی بد فاضلاب همچنان در خانه خود دارید، ممکن است از حمام یا آشپزخانه شما می آید و می تواند نشان دهنده یک مشکل گسترده تر از یک مشکل پشتیبان لوله کشی باشد.

اگر بوی گاز فاضلاب را حس کنید،واگر این بوی گاز فاضلاب تصفیه نشود، گازهای فاضلاب می توانند مقادیر زیادی متان را به خانه شما نشت کنند.

این گازها می توانند شما را بیمار کنند، منجر به سردرد، حالت تهوع و استفراغ شوند. مشکل ممکن است به سادگی تخلیه مقداری آب از شیر آب یا لوله های هواکش باشد. با این حال، گاهی اوقات، تنها یک متخصص می تواند مشکل فاضلاب را برطرف کند.

راه های پیشگیری از بوی بد فاضلاب درون خانه

از ریختن اضافه های پوست سیب زمینی و میوه جات در سینک ظرفشویی خودداری کنید.

از ریختن پوسته ها و بقایای ذرت و حبوبات در سینک ظرفشویی خودداری کنید.

از درپوش های سوراخ دار زهکش برای جلوگیری از ورود مواد زباله و آشغال به درون لوله ها استفاده کنید.

بشقاب های غذا را قبل از شستشو از مواد باقی مانده پاک کنید.

دلایل ایجاد بوی بدفاضلاب کرج
رفع بوی بد فاضلاب قزلحصار

خدمات ازبین بردن بوی بدفاضلاب در قزلحصار

رفع بوی بد فاضلاب با فنر

طی مرور زمان چربی ها به قطر لوله می چسبد و در نهایت به رسوبات تبدیل می شوند با زیاد شدن رسوبات قطر لوله هم کم تر می شود و کم کم بوی بد به مشام می رسد. با فنرزدن به لوله این رسوبا تراش داده می شود و بعد از ریختن آب جوش و مایع بوی بد فاضلاب رفع می شود.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در ساسانی

رفع بوی بد فاضلاب با اسید

ریختن اسید برای از بین بردن بوی بد فاضلاب یک اشتباه می باشد چون اتصالات سیستم لوله کشی فاضلاب با چسب می باشد اسید هم اتصالات لوله را از بین می برد و باعث نشتی آب می شود. شما عزیزان در صورت نیاز به مشاوره کافیست با شرکت لوله بازکنی در کرج تماس حاصل فرمایید تا با مشاوره رایگان مشکل خود را به راحتی برطرف کنید.

خدمات دیگر ما شامل موارد زیر می باشد:

از بین بردن بوی بد لوله فاضلاب لباسشویی

 از بین بردن بوی بد لوله زیر سینک ظرفشویی

 از بین بردن بوی بد لوله کف آشپزخانه

 از بین بردن بوی بد چاه توالت ایرانی

 از بین بردن بوی بد سرویس توالت فرنگی

 از بین بردن بوی بد فاضلاب روشویی از بین بردن بوی بد لوله حمام

 از بین بردن بوی بد فاضلاب در طبقه اول آپارتمان

از بین بردن بوی بد فاضلاب در پارکینگ

از بین بردن بوی بد فاضلاب در خانه نوساز

تشخیص علت رطوبت و نم با دستگاه و ترمیم سریع و حرفه ای آن

رفع نم و رطوبت ساختمان در قزلحصار

تشخیص ترکیدگی لوله در قزلحصار

لایروبی چاه در قزلحصار

حفر چاه وکندن چاه در قزلحصار

لوله بازکنی در قزلحصار

تخلیه چاه در قزلحصار

رفع گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی در قزلحصار

ما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملا استاندارد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب را انجام میدهیم.

هزینه رفع بوی بدفاضلاب در قزلحصار

محاسبه قیمت رفع بوی بدفاضلاب در قزلحصار بدون بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن، دشوار است به دلیل اینکه هر منبع با هم متفاوت است، ابزارها و شیوه‌های خاص خود را دارند. هنگامی که قصد از بین بوی بدفاضلاب در کرج را دارید بهتر است قبل از انجام کار، قیمت نهایی و نحوه محاسبه را بپرسید، برای اطلاع یافتن از هزینه نهایی کار می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس و استعلام قیمت را بگیرید.

مطمئنا با مطالعه این مطالب متوجه سختی و دشواری کار رفع بوی بدفاضلاب در قزلحصار و متوجه ضروریت و اهمیت رعایت نکات شدید.از یک شرکت لوله بازکنی معتبر با تجهیزات پیشرفته کمک بگیرید.

شرکت ما از تیم‌های متخصص و باتجربه‌ای استفاده می‌کنند که در طول سالیان سابقه کاری خود با ابزارها و شیوه‌های مناسب گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی را، با اعتماد به تخصص آنها می‌توانید داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه گرفتگی توالت ایرانی وفرنگی با متخصصان ما تماس برقرار کنید.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

سوالات متداول

هزینه وقیمت رفع بوی بدفاضلاب در شرکت شما چقدر است؟

برای اطلاع یافتن از هزینه نهایی کار می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس و استعلام قیمت را بگیرید.

چرا با شرکت شما برای رفع بوی بد فاضلاب تماس بگیرم؟

شرکت ما از تیم‌های متخصص و باتجربه‌ای استفاده می‌کنند که در طول سالیان سابقه کاری خود با ابزارها و شیوه‌های مناسب برای رفع بوی بدفاضلاب، با اعتماد به تخصص آنها می‌توانید داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره با متخصصان ما تماس برقرار کنید.

 
چرا خانه من مدام بوی فاضلاب می دهد؟

اگر بوی بد فاضلاب را در داخل خانه تشخیص می دهید، به این معنی است که یک پیوند ضعیف در جایی در سیستم لوله کشی شما وجود دارد. منابع احتمالی شامل زهکشی سینک حمام، توالت، زهکشی آشپزخانه، زهکشی زیرزمین، لوله کشی قدیمی یا حتی پشته دریچه ای است که ازخانه شما خارج می شود.

آیا تنفس بوی فاضلاب مضر است؟

خطرات و اثرات اصلی مرتبط با قرار گرفتن در معرض عبارتند از: مسمومیت با سولفید هیدروژن. قرار گرفتن در معرض سطوح کم سولفید هیدروژن باعث تحریک چشم ها و مجاری تنفسی می شود. علائم دیگر عبارتند از: عصبی بودن، سرگیجه، حالت تهوع، سردرد و خواب آلودگی.

آیا بوی فاضلاب از بین می رود؟

 این بوی بد فاضلاب ممکن است به خودی خود از بین نرود، اما در عوض به یک مشکل جدی اشاره می کند که ممکن است نیاز به تعمیر لوله کشی حرفه ای داشته باشد. سیستم های لوله کشی فاضلاب در خانه شما نسبتاً ساده هستند. آنها برای تخلیه به لوله های باز شده، نیروی جاذبه و هوای تازه متکی هستند.

آیا سرکه بوی فاضلاب را از بین می برد؟

بله. می توانید مخلوطی از جوش شیرین و سرکه را به همراه آب داغ اضافه کنید تا از شر بوی بد خلاص شوید. یک فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید و سپس یک فنجان سرکه سفید بریزید. اجازه دهید مخلوط حدود 10 تا 15 دقیقه بماند و با آب داغ بشویید. پس از این شما باید یک زهکش تمیز بدون بو داشته باشید!

بعد از قرار گرفتن در معرض فاضلاب چقدر طول می کشد تا بیمار شوید؟

دوره پنهان برای یک بیماری مدفوعی دهانی (یعنی زمان بین تماس اولیه با آلودگی و شروع بیماری) معمولا یک تا سه روز است.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید