وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

روشهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

بیشتر مردم تا زمانی که با گرفتگی لوله فاضلاب خود روبرو میشوند ،به فکر زهکشی خود می افتند. متأسفانه ، این گرفتگی ها اغلب در بدترین زمان اتفاق می افتد. حتی پس از از بین رفتن گرفتگی ، این سؤال مطرح می شود که برای جلوگیری از زهکشی های گرفتگی در وهله اول چه کاری باید انجام شود. اطلاعات متناقض زیادی وجود دارد. همه مردم نمی فهمند که چگونه لوله کشی کار می کند ، یا چه موادی به ویژه منجر به گرفتگی های تخلیه سرسخت می شود. به عنوان لوله کش های کرج وتهران با ده ها سال تجربه ، ما می دانیم که چه کاری برای جلوگیری از زهکشی های گرفتگی انجام دهیم.

روشهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

بهترین روشهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

بیشتر مردم تمام زبالات خود را در لوله فاضلاب می ریزند ، مردم فکر کنند که این پاک ترین ، امن ترین راه برای دفع توپ های پنبه ای ، دستمال مرطوب ، بافت ، حوله های کاغذی ، بستر گربه ، محصولات زنانه ، آب کثیف ، خاک که از کف ،  جارو می شوداست.اما هیچ یک از این موارد هرگز نباید داخل لوله فاضلاب ریخت!

عادت های خوب از زهکشی های گرفتگی جلوگیری می کند!

خبر خوب این است که با ایجاد چند عادت خوب ، می توانید کارهای زیادی برای جلوگیری از  گرفتگی لوله فاضلاب انجام دهید. این بدان معناست که  دردسر و سردرد زهکشی های مسدود شده به تاخیر می اندازید.

روشهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در آشپزخانه

بیایید با آشپزخانه شروع کنیم. اگر  سیستم دفع زباله ندارید ، هر نوع مواد غذایی یا قهوه را در سینک ظرفشویی نیندازید ، به خصوص گریس. گریس یک مورد اصلی در گرفتگی های لوله فاضلاب مسدود شده است.  همچنین ، هیچ یک از غذاهایی را که در بالا به آنها اشاره کردیم در سینک ظرفشویی وارد لوله فاضلاب نکنید. 

شما باید یک سطل زباله را در نزدیکی آشپزخانه یا زیر سینک نگه دارید ، بنابراین هنگام پخت و پز دسترسی آسان دارید. به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود به راحتی پوسته های تخم مرغ ، پوست میوه و سبزیجات را پرتاب کنید و چربی را درون سطل زباله قرار دهید. با پرتاب این مواد به سطل زباله ، می توانید سایش و پارگی را روی سیستم لوله کشی خود سالم نگهداری و از تعمیرات گران قیمت برای تخلیه گرفتگی خودداری کنید.

روشهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

اگر سینک شما شروع به بو می کند ، یا شما فقط می خواهید برای جلوگیری از تخلیه گرفتگی ، تعمیر و نگهداری منظم را ارائه دهید ، می توانید جوش شیرین و آب گرم را در زیر تخلیه سینک بریزید. سرکه سفید همچنین می تواند یک راه حل طبیعی و سالم برای تمیز کردن لوله ها فراهم کند. روغن ها و گریس می توانند به مرور زمان بسازند و لوله های شما را مسدود کنند. با استفاده از آب گرم به پایین زهکشی ها با جوش شیرین یا سرکه سفید ، می توانید به جلوگیری از زهکشی های گرفتگی کمک کرده و سینک های خود را عملکردی نگه دارید.

مقاله پیشنهادی   رفع بوی بد فاضلاب در کوی کارمندان

در حمام ، این نکات را دنبال کنید:

چند ثانیه طول می کشد تا قبل از دوش گرفتن یا حمام موهای خود را شانه بزنید تا موهای خود را داخل لوله تخلیه بروند.فراموش نکنید
برای گرفتن مو و بقایای کوچک از کاورهای صفحه کوچک استفاده کنید. 
هر هفته ، آب جوش را در زیر زهکشی ها بریزید تا قبل از ساخت و لوله های شما ، چربی و صابون را حل کنید.
اگر خانه شما روی یک سیستم سپتیک کار می کند ، هر دو سال یک بار بازرسی کنید.
چه چیزی نمی تواند تخلیه شود
من فکر می کنم همه ما می توانیم قبول کنیم که زهکشی های مسدود شده یکی از تحریک کننده ترین مشکلات لوله کشی است. آنها همچنین یکی از رایج ترین هستند. زهکشی ها و لوله های مسدود شده توسط چندین چیز از جمله ریشه های درخت ، تغییر در خاک ، خوردگی ، زباله های غذایی ، زباله ها و اشیاء بی جان ایجاد می شود. خوشبختانه ، متداول ترین منابع گرفتگی می تواند به راحتی مورد توجه قرار گیرد.

آیا محلول لوله بازکن به لوله ها آسیب میزند؟

چه چیزی می تواند از زهکشی های شما پایین بیاید؟

در حال حاضر ، شما احتمالاً تعجب می کنید که چگونه می توانید زهکشی های خود را سالم نگهدارید. برای ساده کردن کارها ، توصیه می کنیم روشی را که در مورد زهکشی و لوله های لوله کشی خود فکر می کنید تغییر دهید. این لوله ها برای انتقال فاضلاب به دور از خانه شما طراحی شده اند ، اما سطل زباله نیستند.

در زیر نکات ما برای زهکشی های شما آورده شده است:

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه شهرک بهارستان

سینک های آشپزخانه: فقط مایعات و غذاهای نرم را قرار دهید که به راحتی در آب در سینک آشپزخانه شما شکسته می شوند.


سینک های حمام: بهتر است مایعات (مانند صابون و آب) را در سینک حمام خود قرار دهید. البته مواردی مانند خمیر دندان و شستشوی صورت نیز می توانند از این زهکشی ها پایین بیایند.


توالت ها: وقتی صحبت از توالت می شود ، بهتر است از سه قانون P پیروی کنید: فقط کاغذ پوستی ، مدفوع و (توالت).
هر چیزی که از زهکشی های شما پایین نرود ، باید به جای آن در سطل زباله ، شمع کمپوست یا بازیافت ریخته شود. به این ترتیب ، می توانید از گرفتگی های اصلی جلوگیری کنید و لوله های خود را آزادانه جریان دهید.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

سوالات متداول

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب چه کنم؟

هر نوع چربی ذوب شده را از گوشت ، بیکن ، سوسیس ، مرغ یا حتی گراوی در تخلیه بریزید. همین مورد در مورد روغن های پخت و پز ، روغن زیتون ، سس سالاد و سس مایونز نیز صدق می کند. به همین ترتیب ، چربی را از گوشت ، پوست مرغ پخته نشده ، پنیر ، کره و سایر محصولات لبنی خود را داخل لوله های فاضلاب نریزید.

مقاله پیشنهادی   لوله باز کنی در کرج
چگونه می توان گرفتگی سینک را به طور طبیعی از بین برد؟

یک پارچ آب جوش را در تخلیه خود بریزید.
مخلوطی از یک فنجان آب و یک فنجان سرکه را در زیر تخلیه بریزید.
تخلیه را با یک پلاگین بپوشانید و 5-10 دقیقه صبر کنید.
تخلیه سینک را با آب جوش شستشو دهید.

آیا می توانم آب جوش را در نقاط تخلیه آب بریزم؟

آب جوش را در زیر سینک یا توالت خود بریزید.  پیشنهاد میشود آب جوش را درون یک سینک یا توالت مسدود شده برای پاک کردن گرفتگی بریزید.

آیا جوش شیرین و سرکه برای زهکشی بی خطر است؟

در حالی که محلول جوش شیرین و سرکه در شکستن گرفتگی مؤثر است ، اما باعث می شود که تخلیه شما آسیب بیشتری پیدا کند. طبیعت ساینده جوش شیرین به مرور زمان تخلیه شما را از بین می برد. به همین دلیل باید از استفاده از جوش شیرین و محلول سرکه برای تمیز کردن تخلیه خودداری کنید.

سریعترین راه برای از بین بردن گرفتگی لوله چیست؟

ساده ترین راه حل برای رفع انسداد یک تخلیه ، ریختن آب جوش در زهکشی گرفتگی است. آب جوش به حل و حل شدن انسداد ، به ویژه هنگامی که در اثر ایجاد گریس ایجاد شده است ، کمک می کند.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید