وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
2.8
(4)

رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی

چگونه گرفتگی توالت را با چوب لباسی باز کنیم؟

شما یک گرفتگی در توالت خود دارید، نه پیستون، نه فنر مارپیچ، و نه راه دیگری برای باز کردن انسداد مجرای فاضلاب ندارید. بهترین چیز بعدی که می توانید استفاده کنید یک چوب لباسی است. بله یک چوب لباسی به عنوان یک فنر توالت عمل می کند که به شما امکان می دهد بهتر از دستان خود به لوله فاضلاب برسید.

برای استفاده از چوب لباسی، کافی است آویز را از شکل اصلی به یک خط بلند باز کنید و آن را داخل توالت قرار دهید و سپس آن را بشویید. می توانید قسمت قلاب شده توالت را رها کنید تا بتواند به هر گونه گرفتگی در فاضلاب بچسبد و بازیابی آن را برای شما آسان تر کند.

این روش ساده رفع گرفتگی نسبتاً ارزان است و می تواند در کمترین زمان به شما نتیجه دهد. با این حال مراقب باشید، زیرا از چوب لباسی سیمی استفاده می کنید، در صورت استفاده بیش از حد، ممکن است به تخلیه آسیب برساند. برای کمک به شما در نحوه استفاده ایمن و موثر از چوب لباسی، در اینجا یک راهنمای گام به گام آورده شده است که می توانید برای دستیابی به نتایج دلخواه خود از آن پیروی کنید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎ -لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎

مراحل رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎

قبل از شروع، توجه داشته باشید که شما فقط می توانید از چوب لباسی سیمی به جای پلاستیک یا چوب استفاده کنید، زیرا آنها را نمی توان باز کرد و در این کار نیز موثر نخواهد بود.

مقاله پیشنهادی   خدمات مهم برای تخلیه چاه در قلمستان

لوازم مورد نیاز

آویز سیمی

دستکش لاستیکی

یک تکه پارچه کهنه

نوار چسب

سطل

سفید کننده های خانگی

ضد عفونی کننده

آویز سیمی

جا لباسی

رفع گرفتگی توالت با چوب لباسی‎‎ -لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎

راهنمای رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎

با باز کردن آویز از بالا شروع کنید. جایی که دو انتها با هم گرد بودند، یک طرف را بردارید و آن را باز کنید و سپس طرف دیگر را باز کنید. شما به دنبال دریافت یک تکه سیم بلند هستید.

قسمت قلاب دار آویز را رها کنید تا ابتدا در آن قرار گیرد.

یک تکه کوچک از پارچه را در قسمت قلاب دار آویز بپیچید. این کار برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ظروف چینی هنگام قرار دادن آن است.

پارچه را با چسب نواری محکم کنید. در غیر این صورت، فرش در توالت باقی می ماند و باعث گرفتگی حتی بزرگتر می شود

اکنون انتهای پیچیده شده آویز خود را در لوله توالت خود قرار دهید و آن را تا زمانی که احساس مقاومت کنید به فشار دادن آن ادامه دهید. احتمالاً این گرفتگی شماست.

آویز را در حالی که داخل لوله تخلیه است حرکت دهید و بچرخانید تا گرفتگی از جای خود خارج شود.

آن را بیشتر به داخل فاضلاب فشار دهید تا ببینید که آب از کاسه توالت شما شروع به تخلیه می کند.

برای اطمینان از رفع گرفتگی توالت را بشویید.

نکته:

برای بهتر شدن این روش می توانید از مواد شوینده و آب داغ استفاده کنید. به سادگی مواد شوینده را داخل کاسه بریزید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی حیدر آباد کرج

دستورالعمل های بالا را دنبال کنید سپس آب داغ را داخل کاسه بریزید. برای اطمینان از رفع گرفتگی آن را بشویید.

بازکردن توالت با چوب لباسی‎‎ -لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎
بازکردن گرفتگی توالت با چوب لباسی‎‎ -لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎

روش سیمی چقدر موثر است؟

استفاده از روکش سیمی بسیار شبیه به استفاده از مار توالت است، زیرا مستلزم ورود سیم به داخل زهکشی برای فشار دادن یا خارج کردن گرفتگی در لوله ها است.این بدان معنی است که می تواند برای گرفتگی هایی که بسیار عمیق تر یا دورتر در امتداد زهکشی هستند، موثر باشد تا اینکه فقط راه زانویی باشد. این روش بسیار بهتر از استفاده از پیستون و سایر روش های خانگی است.

با این حال، استفاده از سیم می تواند به مواد چینی یا سرامیکی مورد استفاده در ساخت توالت آسیب برساند، همچنین می تواند به لوله در زهکشی آسیب برساند.

اگر زهکشی از پلاستیک ضعیف ساخته شده باشد، نیروی بیش از حد برای وارد کردن سیم به داخل تخلیه می تواند به یکپارچگی لوله به اندازه ترکیدن آن آسیب برساند. این چیزی نیست که شما بخواهید اتفاق بیفتد.

شرکت لوله بازکنی کرج با داشتن شعبات مختلف در استان البرز, استان تهران آماده رفع هرگونه گرفتگی چاه فاضلاب, و توالت ایرانی وفرنگی می باشد.با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

سوالات متداول

رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی‎‎ امکان پذیر است؟

بله!طبق راهنمایی که در نوشته بالا گفته شده است انجام دهیدو ازنتیجه شگفت زده شوید.

دلایل رایج گرفتگی توالت چه هستند؟

 دلایل رایج گرفتگی توالت را مرور کنیم – استفاده بیش از حد از کاغذ توالت، مواد جامد غیر قابل شستشو، آب سخت و گرفتگی در خط اصلی فاضلاب. خوشبختانه، می توان از طریق روش هایی مانند دوبار شستشو، پوشاندن کاسه توالت، بازرسی های معمول و مقابله با ریشه درختان از آنها جلوگیری کرد.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی شهرک وحدت کرج
چگونه گرفتگی عمیق توالت را باز کنیم؟

ریختن یک فنجان جوش شیرین و سپس یک فنجان سرکه در لوله تخلیه می تواند واکنش شیمیایی ایجاد کند که گاهی اوقات در پاک کردن انسدادهای عمیق تر موثر است. اطمینان حاصل کنید که با آب داغ پیگیری کنید تا هر گونه زباله باقی مانده را ذوب کنید.

لوله کش ها چگونه توالت ها را باز می کنند؟

اگر موضوع جدی‌تر باشد، پیستون‌ها دیگر کار نمی‌کنند و در این زمان لوله‌کش‌ها ابزار بسیار قوی‌تری به نام مارپیچ توالت یا مار توالت می‌سازند. این یک ابزار کابل مانند است که لوله‌کش‌ها آن را در اعماق توالت می‌پیچانند تا مسدود شود. این یک نوع وسیله برای از بین بردن گرفتگی است.

آیا می توان از نوشابه باز کردن گرفتگی توالت استفاده کرد؟

کوکاکولا و پپسی مملو از اسید فسفریک هستند که تجمعی را که می تواند مجرای فاضلاب شما را مسدود کند، از بین می برد. اسید فسفریک حتی می تواند رسوب آهک و تجمع سخت دیگری را که پاک کننده های معمولی با آن مبارزه می کنند را از بین ببرد. 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 2.8 / 5. شمارش امتیاز 4

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید