وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
5
(2)

رفع گرفتکی توالت با مایع ظرفشویی 

گرفتگی توالت یک مشکل بزرگ است. می تواند باعث سرریز شدن کاسه توالت شود و حتی منجر به مشکلات فاضلاب در خانه شما شود. اگر گرفتار گرفتگی توالت شدید، نگران نباشید. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید خودتان بدون تماس با کمک حرفه ای آن را باز کنید. یکی از این روش ها استفاده از مایع ظرفشویی است.اگر گرفتگی توالت دارید، می توانید بدون نیاز به استفاده از پیستون، گرفتگی آن را باز کنید. چیزی که شما نیاز دارید یک ماده شوینده ظرفشویی و یک سطل آب داغ و مقداری پارچه پارچه ای است که در صورت سرریز شدن کاسه توالت دور آن قرار دهید.

توالت ها به دلایل مختلف مسدود می شوند. و چندین راه برای باز کردن گرفتگی توالت وجود دارد. برای انسداد رایج روزمره شما، روشی که به اشتراک خواهیم گذاشت کاملاً آسان است. اما اگر یک بلوک سرسخت‌تر یا انسدادی که ممکن است در داخل لوله‌ها عمیق‌تر باشد، ممکن است به مارپیچ یا پیستون توالت یا کمک یک متخصص لوله‌کشی نیاز باشد.

رفع گرفتگی توالت با مایع ظرفشویی -لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت با مایع ظرفشویی

مراحل رفع گرفتگی توالت با مایع ظرفشویی

برای یک گرفتگی توالت ساده، نگران نباشید و با لوله کش تماس نگیرید. ابتدا این ترفند کوچک را امتحان کنید. این امن ترین راه برای باز کردن گرفتگی توالت است. به یک ماده شوینده معمولی ظرفشویی و مقداری آب داغ نیاز دارید. اولین کاری که باید هنگام رفع انسداد توالت انجام دهید، گذاشتن حوله در کف حمام است، فقط در صورت سرریز شدن آن,. زیرا اگر سرریز شود ممکن است کمی کثیف شود. مرحله بعدی قرار دادن مواد شوینده ظرفشویی در کاسه توالت است.

داخل کاسه را آب زیادی بریزید. سپس سطل آب داغ را بردارید و به آرامی داخل کاسه بریزید. کاری که این کار انجام می دهد این است که به مواد شوینده کمک می کند تا در گرفتگی نفوذ کند و به مواد شوینده کمک می کند تا لوله ها را روغن کاری کند که باعث می شود گرفتگی لغزنده شود. صبور باشید زیرا این کار ممکن است 20 دقیقه طول بکشد تا کاملاً جا بیفتد یا گرفتگی توالت باز شود.

مقاله پیشنهادی    رفع نم ورطوبت ساختمان شهرک اوج

بعد از 20 دقیقه می بینید که سطح آب توالت کمی پایین آمده است. کاری که اکنون باید انجام دهید این است که یک سطل آب دیگر در کاسه بریزید و امیدواریم که بلوک را پاک کنید. اگر آن را بشویید، ممکن است از لبه کاسه خیلی بالا بیاید و از لبه سرریز شود. پس یک سطل آب بگیرید و با مقداری نیرو داخل کاسه بریزید. و امیدواریم این انسداد را برطرف کند. یک یا دو دقیقه وقت بگذارید و ببینید چطور پیش می رود. و خواهید دید که آب تا حد معمولی که باید پایین می آید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با مایع ظرفشویی -لوله بازکنی کرج
رفع گرفتگی توالت با مایع ظرفشویی

روش دیگر رفع گرفتگی توالت با مایع ظرفشویی

راه دیگر برای رفع گرفتگی توالت استفاده از چهار سطل آب گرم و مقداری مایع ظرفشویی است که داخل توالت می‌ریزند. ابتدا باید یک سطل آب داغ را داخل کاسه توالت مسدود شده بریزید. سپس مقداری مایع ظرفشویی را داخل توالت بریزید. سپس یک سطل دیگر آب داغ و مقداری مایع ظرفشویی دیگر قرار دهید. این کار را تکرار کنید تا به سطل چهارم آب برسید. پس از چند دقیقه، می توانید با ضربه زدن به فلاشر، آب توالت را بیرون بکشید. خواهید دید که آب بالا می رود و در نهایت در عرض چند ثانیه از فاضلاب توالت پایین می رود.

اگر محلول آب و مایع ظرفشویی کار نمی کند، با استفاده از تکنیک های حرفه ای، گرفتگی توالت را باز کنید.
پس از گرفتگی توالت، آب را متوقف کنید تا از کاسه سرریز نشود. درب مخزن توالت را بردارید، فلاپ را تا انتها به سمت پایین فشار دهید و در حالت بسته قرار دهید. فلپر بخش مهمی از مخزن توالت است که آب را در مخزن نگه می دارد. با فشار دادن دسته، دریچه فلپر باز می شود و آب داخل کاسه را تخلیه می کند. اگر نمی توانید جلوی سرریز شدن کاسه را بگیرید، جریان آب توالت را قطع کنید.

مقاله پیشنهادی   حفر چاه و کندن چاه شهرک ولیعصر
رفع گرفتگی توالت با مایع ظرفشویی

سپس دلیل گرفتگی را درک کنید و بر اساس هر علتی بهترین روش ها را برای رفع گرفتگی توالت انتخاب کنید. یکی از علل معمول گرفتگی توالت ها و تجمع زباله های انسانی و دستمال توالت است. برای این گرفتگی ها بهتر است از مارپیچ یا پیستون توالت استفاده کنید. اشیایی مانند مسواک، خودکار و اسباب‌بازی‌ها را می‌توان به بهترین وجه توسط مارپیچ توالت باز کرد. قلاب در انتهای مارپیچ می تواند به بازیابی این موارد کمک کند.

بازیابی تلفن های همراه و بطری های آب می تواند بسیار سخت باشد. ممکن است در واقع نیاز به دست زدن به توالت یا برداشتن توالت و بازیابی انسداد از سمت تخلیه وجود داشته باشد. بسیار مهم است که اگر علت انسداد را نمی دانید، هرگز دست خود را به توالت نرسانید. بیرون آوردن اجسام گرد از کاسه توالت سخت است.

شرکت لوله بازکنی کرج با داشتن شعبات مختلف در استان البرز, استان تهران آماده رفع هرگونه گرفتگی چاه فاضلاب, و توالت ایرانی وفرنگی می باشد.با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

سوالات متداول

رفع گرفتگی توالت فرنگی با مایع ظرفشویی امکان پذیر است؟

بله!طبق راهنمایی که در نوشته بالا گفته شده است انجام دهیدو ازنتیجه شگفت زده شوید.

چه مایعی برای رفع گرفتگی توالت مفید است؟

با ریختن یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه در توالت و اضافه کردن نیم گالن آب داغ، پاک کننده فاضلاب خود را درست کنید. مایع ظرفشویی همچنین می تواند به از بین بردن برخی انسدادها کمک کند. هنگام استفاده از هر روش، اجازه دهید محلول یک شب بماند و سپس توالت را بشویید تا ببینید آیا انسداد برطرف شده است یا خیر.

مقاله پیشنهادی   رفع بوی بد فاضلاب در آسیاب برجی
آیا میتوان مایع ظرفشویی را مستقیم در توالت ریخت؟

یک فنجان مایع ظرفشویی داون را در کاسه توالت بریزید و بگذارید 15 دقیقه بماند. بعد از 15 دقیقه یک سطل آب داغ از ارتفاع کمر داخل کاسه توالت بریزید تا پاک شود.

لوله کش ها چگونه توالت ها را باز می کنند؟

اگر موضوع جدی‌تر باشد، پیستون‌ها دیگر کار نمی‌کنند و در این زمان لوله‌کش‌ها ابزار بسیار قوی‌تری به نام مارپیچ توالت یا مار توالت می‌سازند. این یک ابزار کابل مانند است که لوله‌کش‌ها آن را در اعماق توالت می‌پیچانند تا مسدود شود. این یک نوع وسیله برای از بین بردن گرفتگی است.

آیا می توان از نوشابه باز کردن گرفتگی توالت استفاده کرد؟

کوکاکولا و پپسی مملو از اسید فسفریک هستند که تجمعی را که می تواند مجرای فاضلاب شما را مسدود کند، از بین می برد. اسید فسفریک حتی می تواند رسوب آهک و تجمع سخت دیگری را که پاک کننده های معمولی با آن مبارزه می کنند را از بین ببرد. 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 2

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید