وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

درآوردن موبایل از چاه توالت

درآوردن موبایل از چاه توالت را با چه دستگاه‌هایی انجام می‌دهند؟ چه نکاتی قبل از رسیدن لوله بازکنی انجام دهم؟ آیا خودم می‌توانم با دست موبایل را خارج کنم؟

وقتی موبایلتان در توالت می افتد این اتفاق باعث می شود تا چند لحظه در زندگی باعث می شود که قلب شما کاملاً مانند شنیدن صدای تلق تلفن جدیدتان در اعماق تاریک کاسه توالت از کار بیفتد. 

اما نگران نباشید، اگرچه غریزه طبیعی شما احتمالاً این است که فرض کنید موبایل خود را گم کرده اید (همراه با تمام آن خاطرات جادویی عکسها وفیلم در دوربین موبایل خود)، اگر سریع عمل کنید، ممکن است موبایل خود را از چاه توالت در بیاورید.

به نظر می رسد حداقل یک بار برای همه اتفاق می افتد گوشی هوشمند آنها خیس می شود زیرا آن شخص یا گوشی خود را در توالت انداخته یا آن را از ماشین لباسشویی عبور داده یا در ساحل خیس شده است. از آنجایی که ما لوله کش هستیم، در مورد اتفاق بسیار رایج افرادی که گوشی های خود را در توالت می اندازند بحث خواهیم کرد. آیا می توان آنها را نجات داد؟

این یک واقعیت است که گوشی های هوشمند نباید خیس شوند، اما احتمالاً از قبل می دانید. اگر گوشی شما به طور تصادفی در توالت بیفتد، آیا اقداماتی برای ذخیره آن وجود دارد؟ بله، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا احتمالاً آن را ذخیره کنید، اما بایدها و نبایدهای قطعی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

درآوردن اشیا ازتوالت-لوله بازکنی کرج
درآوردن موبایل از چاه توالت

راههای پیشگیری از افتادن موبایل در چاه توالت

 در اینجا ، می توانید با رعایت چند نکته خطر افتادن موبایل در چاه توالت را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. مراحل زیر باید به محافظت از تلفن و همچنین مالی شما کمک کند:

● از پوشش محافظ تلفن استفاده کنید تا احتمال ورود آب به دستگاه کمتر باشد..

● از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده کنید تا مطمئن شوید که مهم‌ترین عکس‌هایتان گم نمی‌شوند، حتی اگر دستگاه خراب شود.

● به انتخاب تلفنی با درجه ضدآب IP فکر کنید – بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید دارای آن‌ها هستند و می‌تواند شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد.

آب و تلفن خوب با هم ترکیب نمی شوند. بنابراین، اگر تلفن خود را در توالت یا داخل حمام انداختید، بسیار مهم است که بدانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

1. دستگاه را از آب خارج کنید.
هر چه سریعتر اقدام کنید هر ثانیه که گوشی شما زیر آب می رود، اوضاع بدتر می شود. هنگامی که آن را از بین بردید، تلفن خود را خاموش کنید و هر قاب یا لوازم جانبی را بردارید.

2. رطوبت سطح را بکشید.
ممکن است بخواهید دستگاه خود را خشک کنید – این کار را نکنید. یک روش بسیار ایمن تر این است که رطوبت سطح را با یک حوله خشک بمالید. همچنین ممکن است بخواهید سیم کارت و باتری را جدا کنید (اگر قابل جدا شدن باشد).

3. اجازه دهید رطوبت خشک شود.
هر چقدر هم که خوب ضربه بزنید، ممکن است مقداری رطوبت در گوشی شما محبوس شود، به خصوص در منافذ کوچکی مانند درگاه های شارژر و جک های هدفون. در حالی که ترفند برنج (قرار دادن تلفن خود در کیسه برنج نپخته) معمولاً استفاده می شود، احتمالاً بهتر است دستگاه خود را در یک کیسه بدون هوا با دو کیسه ژل سیلیکا قرار دهید. می‌توانید ژل سیلیکا را در جعبه‌های کفش و جیب لباس‌ها یا کیف‌های جدید پیدا کنید – این ماده خشک‌کننده رطوبت اضافی را جذب می‌کند. برای بهترین نتیجه، آن را یک شبه بگذارید.

مقاله پیشنهادی   رفع بوی بد فاضلاب در شهرک افشاریه

بعدش چی؟
ممکن است وسوسه شوید که بعد از چند ساعت گوشی خود را دوباره روشن کنید. اما اگر واقعاً می‌خواهید این نکات کارساز باشند، توصیه می‌کنیم آن را به مدت ۲ روز ترک کنید. این ممکن است طولانی به نظر برسد، اما به ما اعتماد کنید، ارزش آن را دارد که گوشی خود را ذخیره کنید.

اگر بعد از 2 روز همچنان مشکل داشتید، می توانید سعی کنید گوشی خود را به تعمیرگاه ببرید. در بیشتر موارد، دستگاه شما را می توان به شکوه قبلی خود بازگرداند. اما اگر نه، ممکن است نیاز به خرید یک گوشی جدید داشته باشید. حداقل اگر از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده کرده‌اید، عکس‌ها، پیام‌ها و برنامه‌های شما منتظر شما خواهند بود.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که از این تجربه درس بگیرید. شاید یک تلفن ضد آب انتخاب خوبی برای ارتقا باشد.

درآوردن موبایل از چاه توالت-لوله بازکنی کرج
درآوردن گردنبند از چاه توالت

روشهای درآوردن موبایل از چاه توالت

قبل از انجام هر یک از این موارد، ساعت، انگشتر یا سایر جواهرات روی دست خود را بردارید!

روش 1: جوراب های خود را قربانی کنید.


اگر از راه رفتن بدون جوراب در تمام طول روز بدتان نمی آید، این خوشایندترین جایگزین برای چسباندن دستتان به توالت است. هنگامی که تلفن خود را در یک سرویس بهداشتی عمومی می اندازید از این استفاده کنید و هیچ ابزار دیگری وجود ندارد.

جوراب‌ها را از روی هر دو پا بردارید و روی دستی که می‌خواهید استفاده کنید «بپوشید». اگر جوراب شما به اندازه کافی بلند است، آن را دو برابر کنید.

حالا دست خود را در آن فرو کنید و گوشی را بگیرید. محکم بگیرید تا نیازی به حضور در دور دوم نداشته باشید.

پس از بیرون آمدن تلفن، فورا جوراب ها را از دست خود بردارید و دست های خود را در سینک بشویید.

این از تماس ذرات کمی از مواد زائد با پوست شما جلوگیری می کند. بسیار موثرتر از استفاده از دستمال توالت است. با این حال باید جوراب های خود را دور بریزید.

روش 2: روش رخت آویز و ملاقه


اگر در خانه هستید، احتمالاً به رخت آویز و ملاقه دسترسی دارید. یکی از هرکدام را تهیه کنید و مطمئن شوید که آماده هستید آنها را دور بیندازید.

رخت آویز را به صورت سیم بلند با انتهای L شکل بچرخانید. سیم را داخل کاسه قرار دهید و با استفاده از انتهای L شکل سعی کنید گوشی را به سمت خود بکشید. از ملاقه به عنوان “بازوی” دوم برای کمک و برداشتن آن استفاده کنید.

اگر درست انجام شود، دیگر نیازی نیست دستان خود را در کاسه توالت قرار دهید. این روش همچنین در صورتی مفید است که تلفن در دام (منحنی U شکل لوله کاسه توالت) گیر کرده باشد.

مقاله پیشنهادی   حفر چاه و کندن چاه قلمستان

روش 3: دست مومیایی

این روش فقط در صورتی کار می کند که مقدار قابل توجهی دستمال توالت در دسترس داشته باشید. یک رول کفایت نمی کند، 

از چندسانتی متر بالاتر از مچ دست خود شروع کنید، دستمال توالت را دور دست خود بپیچید – درست مانند بوکسوری که قبل از مبارزه نوار می چسبد. ابتدا قسمت بالایی دست خود را بپیچید و شست خود را در معرض دید قرار دهید.

پس از اینکه حداقل 15 تا 20 لایه دستمال توالت روی قسمت بالایی دستتان گذاشتید، شروع به پیچیدن دور انگشت شست کنید. ایده این است که بتوانید گوشی را بین قسمت بالایی دست و انگشت شست خود بگیرید (اگر آنها را به هم بپیچید، توانایی گرفتن را از دست خواهید داد).

حالا دست “مومیایی” خود را در کاسه بچسبانید و تلفن را بیرون بیاورید.

هنگامی که تلفن را دریافت کردید، پوشش‌های مرطوب را از مچ به پایین بکشید. بسته بندی ها از دست شما “پوسته” می شوند و در یک توده کاغذ غول پیکر داخل کاسه می افتند.

روش 4: انتهای نوک تیز برس توالت


اگر یک برس توالت در دسترس باشد، کار شما بسیار ساده تر خواهد شد. اگر دسته برس توالت لاستیکی باشد، این کار بهترین کار را دارد.

انتهای پشتی برس توالت (قسمتی که برس شستشو ندارد) را داخل کاسه توالت قرار دهید. قسمتی که برس شستشو دارد معمولاً خیلی بزرگ است و می‌تواند تلفن شما را بیشتر به سمت توالت بکشد.

با استفاده از قسمت پشتی برس، گوشی را به دو طرف صاف کاسه سنجاق کنید (به شدت فشار دهید! نگران نباشید، شکستن گوشی به این شکل سخت تر از آن چیزی است که تصور می کنید).

در حالی که گوشی را به دو طرف کاسه توالت می چسبانم، کم کم آن را به سمت بالا می کشم. زمانی که یک لبه تلفن بیرون از آب یا یک ربع فاصله دارید، معمولا آسان است که آن را در دست بگیرید و آن را بگیرید.

روش 5: گرفتن کیسه پلاستیکی


اگر در خانه هستید و کیسه پلاستیکی در دست دارید از این استفاده کنید. یا اگر بتوانید به نحوی وارد کمد لوازم یک سرویس بهداشتی عمومی شوید. ابزار ایده آل برای این کار یک کیسه پلاستیکی سوپرمارکتی با اندازه متوسط است که می تواند تا مچ دست شما برسد – اما در یک کیسه زباله یا نوع ظرفی که برای بال مرغ و توپ ماهی استفاده می شود نیز همین کار را می کند.

اگر نوار چسب دارید، کیف را روی دست خود محکم کنید و آن را در مچ ببندید. در غیر این صورت، می توانید از یک کش لاستیکی استفاده کنید (نه خیلی سفت، گردش خون خود را قطع نکنید).

سپس می توانید با کمترین میزان انزجار گوشی خود را در دست بگیرید و آن را بگیرید.

درآوردن موبایل از چاه توالت

بعد از بیرون آوردن موبایل در صورت امکان فوراً با اسپری دتول / لیزول پاک کنید، در غیر این صورت از دستمال کاغذی استفاده کنید. آن را در کیف خود قرار ندهید، زیرا ممکن است باکتری را به سایر وسایل شما منتقل کند.

گوشی خود را خاموش کنید و باتری و سیم کارت را بردارید. قبل از امتحان کردن گوشی، صبر کنید تا گوشی شما خشک شود. هرگز آن را در حالی که هنوز مرطوب است روشن نکنید، می توانید آن را کوتاه کرده و از بین ببرید.

مقاله پیشنهادی   رفع گرفتگی توالت در حسین آباد

خلاصه

اگر نمی‌توانیدموبایل خود را از چاه توالت بیرون بکشید، نگران نباشید با رعایت نکاتی که در موردش گفتیم، می‌توانید تا رسیدن یک متخصص، آرامش خود را حفظ کرده و بعد از رسیدن به تجربه و تخصص نیروی ما اعتماد کنید.

در صورتی که خودتان موبایل را مشاهده می‌کنید و می‌توانید آن را بیرون بکشید، عالی است، آرام بدن هیچ استرس و اضطرابی با استفاده از یک قلاب فلزی حدودا 1 متری، گردنبند را خارج کنید.

 البته راه‌هایی مانند جاروبرقی نیز ممکن است راهکار خوبی باشد که البته هر جاور برقی مناسب این کار نیست، جاور برقی باید گزینه تر و خشک را داشته باشد. شما از گزینه تر آن استفاده کنید، این راهکار تاحدودی ممکن است جواب دهد.

خرسند می شویم شما نیز تجربه‌های خود را در زمینه درآوردن موبایل از چاه توالت را با ما در میان بگذارید، قطعا خیلی از افراد خواهان این هستند که بدانند آیا راهی برای خارج کردن اشیا وجود دارد یا خیر؟

متخصصان سایت لوله بازکنی کرج با داشتن ابزارهای خاص وپیشرفته ,هروسیله ای که در چاه فاضلاب افتاده را به راحتی وخیلی سریع برایتان بیرون می آورند!باما در تماس باشید!

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

سوالات متداول

چگونه موبایل را از چاه توالت در بیاروم؟

به شما توصیه می‌کنیم حتما با نیروهای متخصصی که دارای تجهیزات لازم هستند تماس بگیرید تا سریع موبایل را از توالت خارج کنند. قبل از اینکه متخصص به محل شما برسد به هیچ عنوان به موبایل ضربه نزنید به این دلیل به راحتی به درون چاه می‌افتند. همچنین آب به درون کاسه توالت نریزید.

در آوردن موبایل توسط شرکت شما برای چه استان هایی انجام پذیر است؟

ما باداشتن شعبات مختلف در استان تهران والبرز درکمتر ازنیم ساعت به محل ثبت شده شما خواهیم رسید.

آیا افتادن گوشی در توالت می تواند به آن آسیب برساند؟

اگر تلفن روشن باشد، برق از آن عبور می‌کند و وقتی برق با آبی که داخل گوشی است تماس می‌گیرد، برد مدار سرخ می‌شود. این مورد حتی اگر تلفن شما بعد از انداختن آن در توالت کار کند نیز صادق است.

اگر گوشیم در توالت افتاد چه کار کنم؟

آن را تا حد امکان با حوله خشک کنید. باتری را خارج کنید (در صورت امکان) گوشی خیس خود را در ظرفی از برنج دفن کنید و آن را در زیر نور خورشید قرار دهید (ممکن است چند روز طول بکشد) اگر هنوز به درستی کار نمی کند، برای تعمیر با یک متخصص مشورت کنید.

بعداز اینکه موبایل را ازتوالت بیرون آوردم چه کنم؟

موبایل خود را در یک کاسه برنج خشک قرار دهید و آن را کاملاً بپوشانید و حداقل 48 ساعت بگذارید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید