وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

باز شدن خود به خود گرفتگی توالت

آیا یک توالت در نهایت خود را باز می کند؟ اگر توالت روزها فقط مسدود می شود چه؟

توالت شما ممکن است به هر دلیلی مسدود شود. گرفتگی ها طبیعی هستند اما وقتی نمی توانید به ابزار مناسب برای پاک کردن گرفتگی دسترسی پیدا کنید، وضعیت بدتر می شود. احتمالاً این زمانی است که شروع به فکر کردن می کنید که آیا توالت شما واقعاً می تواند خود را باز کند اگر چند ساعت یا حتی روزها مسدود شود.

گرفتگی توالت اگر برای مدتی بماند، در نهایت خود را باز می کند. این به خصوص زمانی است که گرفتگی جزئی باشد و از مواد محلول در آب و زیست تخریب پذیر مانند زباله های انسانی ساخته شده باشد. آب ضایعات را می شکند و به راحتی قابل شستشو است.

باز شدن خود به خود گرفتگی توالت - لوله بازکنی کرج
باز شدن خود به خود گرفتگی توالت

باز شدن خود به خود گرفتگی توالت 

با این حال، اگر گرفتگی توالت از مواد سخت غیر قابل تجزیه زیستی مانند فلز یا پلاستیک تشکیل شده باشد، نمی تواند گرفتگی خود را باز کند. چه چیزی تعیین می کند که باز شدن خود به خود گرفتگی توالت انجام می شود :

1-نوع یا علت گرفتگی

2-اندازه گرفتگی

3-نوع توالتی که دارید

4-چقدر زمان گذشته

نوع یا علت گرفتگی

گرفتگی توالت پس از مدتی خود را باز می کند اگر و فقط اگر زباله های گیر کرده در توالت تجزیه پذیر باشند. اگر انسداد توالت شامل همه چیزباشد، تا زمانی که شما آن را باز نکنید، توالت احتمالا مسدود می‌ماند.

زباله های زیست تخریب پذیر به معنای حلال آب آن است. از این رو، پس از اینکه آب به اندازه کافی مواد زائد را اشباع کرد، در نهایت خود را باز می کند تا از هم جدا شده و مسدود شود.

فشار آب در لوله همچنین می تواند بر ضایعات فشار وارد کند که در نهایت لوله را پاکسازی می کند. زباله های زیست تخریب پذیر شامل دستمال کاغذی و فضولات انسانی است.

مقاله پیشنهادی    رفع گرفتگی توالت در گلشهر

ضایعات غیر قابل تجزیه زیستی مانند فلز، پلاستیک، محصولات زنانه مانند پد، تامپون، پوشک، دستمال مرطوب و انواع دیگر از دستمال‌ها مانند دستمال کاغذی هستند ونیاز به کمک حرفه ای دارند.

باز شدن خود به خود توالت - لوله بازکنی کرج
باز شدن خود به خود گرفتگی توالت

چه چیزی نباید در توالت خود را بیندازیم؟

 گرفتگی توالت با تامپون ,نواربهداشتی 

این محصولات به راحتی تجزیه نمی شوند زیرا باکتری ها بسیار کندتر عمل می کنند تا تجزیه شوند.این بدان معناست که چنین گرفتگی‌ها هر چقدر هم که منتظر بمانید، خودشان را باز نمی‌کنند!

توجه به این نکته ضروری است که برخی از اقلام قابل شستشو مانند تامپون ها و احتمالا پوشک ها تجزیه پذیر هستند، اما می توانند تا شش ماه در فاضلاب دوام بیاورند، بهترین کار این است که راهی برای بازیابی آنها پیدا کنید تا آنها را به درستی از بین ببرید.

اندازه گرفتگی توالت

اندازه و وزن چیزی که در توالت ریخته‌اید نیز مهم است، زیرا مواردی مانند گلوله‌های کوچک صابون یا نرم‌کننده‌های پارچه ممکن است توالت را مسدود نکنند، اما مسواک، گیره‌ها، تکه‌های بزرگ صابون و موارد دیگر ممکن است.

بنابراین مهم نیست که اقلام به اندازه کافی کوچک باشد که در زهکشی پایین بیاید، بلکه بیشتر به این مربوط می شود که در وهله اول زباله باید آنجا باشد.

اگر گرفتگی بزرگی دارید، می‌توانید از پیستون یا مار استفاده کنید، زیرا بهتر از رها کردن آن است تا خودش را پاک کند. با این حال، می‌توان تکه‌های کوچک‌تری از زباله‌ها را مانند باقیمانده صابون، تکه‌های کوچک پلاستیک و موارد دیگر برای رفع گرفتگی رها کرد.

رفع گرفتگی خود به خود توالت - لوله بازکنی کرج
باز شدن خود به خود گرفتگی توالت

نوع توالت

برندهای مختلف توالت های خود را متفاوت تولید می کنند. این مربوط به ظاهر نیست بلکه نحوه طراحی راه زانویی است. توالت‌های بزرگ مانند توالت‌های استاندارد راه‌های زانویی بزرگی دارند که مطمئناً می‌تواند بدون گرفتگی در فاضلاب شما را تضمین کند.

مقاله پیشنهادی   تشخیص ترکیدگی لوله مارلیک

اما توالت‌های دیگر راه‌های زانویی کوچک‌تری دارند که حتی پس از شست‌وشو آب را با مشکل عبور می‌دهند. این نوع توالت ها به تنهایی کار سخت تری برای رفع گرفتگی زباله ها خواهند داشت. آنها به کمک بیشتری مانند استفاده از پیستون یا مار یا داروهای خانگی بیشتری مانند مواد شیمیایی، نمک یا پوشش پلاستیکی نیاز دارند.

چقدر زمان گذشته است

دلیل اینکه احتمالاً این مقاله را می خوانید این است که بدانید اگر منتظر باشید، گرفتگی توالت در نهایت حل می شود یا خیر. خوب، اگر بیش از سه تا پنج ساعت صبر کرده اید، گرفتگی دارید که به خودی خود از هم جدا نمی شود.پس بهتر است با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

بیشتر گرفتگی‌ها فقط چند ساعت دوام می‌آورند که پس از آن زباله‌ها حل می‌شوند و لوله‌ها تنها با یک بار شستشو پاک می‌شوند. اما هر چه بیشتر طول بکشد، احتمال انحلال آن کمتر می شود.

آیا دستمال توالت به خودی خود مسدود می شود؟

آره! دستمال توالت به گونه ای ساخته شده است که به طور خودکار در آب حل شده و می شکند. با این حال، احتمالاً بدون مایع کافی برای حل کردن، سفت و توده ای باقی می ماند.

آیا رهاکردن توالت گرفته شده برای یک شب بد است؟

بله، شما می توانید مشکل لوله کشی را تسریع کنید. میانگین زمانی که می‌توانید گرفتگی را بدون کاری رها کنید، حدود سه تا پنج ساعت است، پس از آن، گرفتگی می‌تواند به این معنی باشد که زباله‌های زیست تخریب‌پذیر محلول در آب نیست، بنابراین بدون کمک گرفتگی خود را باز نمی‌کند.

گرفتگی توالت در طول شب عوارض جانبی فوری ندارد. این بدان معنی است که شما حتی نباید در حمام رایحه داشته باشید، مگر اینکه گرفتگی با مدفوع در آن اتفاق افتاده باشد.

با این حال، توالت ممکن است شروع به سرریز شدن از آب کند یا فاضلاب در توالت یا سایر خروجی ها شروع به جمع شدن کند. در این صورت آن را حتی یک شب رها نکنید.

مقاله پیشنهادی   لوله بازکنی شهرک طاووسیه کرج

شرکت لوله بازکنی کرج با داشتن شعبات مختلف در استان البرز, استان تهران آماده رفع هرگونه گرفتگی چاه فاضلاب, و توالت ایرانی وفرنگی می باشد.با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

سوالات متداول

باز شدن خود به خود گرفتگی توالت امکان پذیر است؟

بله!اگر گرفتگی جزیی باشد وشامل زباله های حلال باشد بعداز حدود3تا4ساعت گرفتگی توالت خودبه خود باز میشود.

روش خانگی بازکردن گرفتگی توالت چه می باشد؟

سعی کنید یک فنجان سرکه و یک فنجان جوش شیرین را در فاضلاب توالت بریزید. حدود نیم ساعت به آن فرصت دهید تا جادوی گازدار و حبابی خود را عمل کند و سپس با مقداری آب گرم ادامه دهید. اگر بعد از نیم ساعت دیگر گرفتگی باقی ماند، این روند را تکرار کنید.

چگونه گرفتگی توالت را یک شبه باز کنیم؟

با ریختن یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه در توالت و اضافه کردن نیم پارچ آب داغ، پاک کننده فاضلاب خود را درست کنید. مایع ظرفشویی همچنین می تواند به از بین بردن برخی انسدادها کمک کند. هنگام استفاده از هر روش، اجازه دهید محلول یک شب بماند و سپس توالت را بشویید تا ببینید آیا انسداد برطرف شده است یا خیر.

چرا توالت من مدام مسدود و باز می شود؟

گرفتگی خطوط فاضلاب ناشی از گرفتگی هایی است که از طریق زهکشی ها یا مسائل بیرونی حرکت می کنند، مانند شکستگی لوله های فاضلاب، نفوذ ریشه درختان، یا نفوذ خاک و سایر مواد از طریق لوله ترک خورده یا شکسته است. توالت شما تا زمانی که مشکل خط فاضلاب تعمیر نشود همچنان مسدود می شود.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید