وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
0
()

آیا محلول لوله بازکنی به لوله ها آسیب میزند؟

رفع سریع و آسان لوله گرفته شده در لحظه راحت است. با این حال، در طولانی مدت، آنها می توانند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشند. این می تواند در مورد محلول های لوله بازکنی باشد. در کوتاه مدت می توانند گرفتگی لوله را پاک کنند، اما به چه قیمتی؟ اگر اغلب به محلول های لوله بازکنی تکیه می کنید، می توانید به طور دائم به لوله های خود آسیب وارد کنید که منجر به تعمیرات گران قیمت می شود. گاهی اوقات، بهترین گزینه تماس با یک لوله کش و تمیز کردن حرفه ای فاضلاب است.

محلول لوله بازکنی به اندازه‌ای قوی است که گرفتگی‌های لوله‌های شما مانند مو، غذا یا چربی را از بین می‌برد، و در برخی موارد کار می‌کنند، اما هنگام ریختن آنها در فاضلاب باید احتیاط کنید.محلول های لوله بازکنی از نظر شیمیایی به گونه ای طراحی شده اند که هر چیزی را که باعث گرفتگی لوله های شما می شود را از بین ببرد، که می تواند به خود لوله ها آسیب برساند.

به عبارت ساده، محلول های لوله بازکنی برای استفاده مکرر طراحی نشده اند. به دلیل مواد شیمیایی موجود در این نوع محصولات، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به لوله های خود وارد کنید. در بیشتر موارد، یک بار استفاده از محلول های لوله بازکنی هیچ مشکلی در لوله های شما ایجاد نمی کند، اگرچه باید از استفاده از آنها در توالت خودداری کنید.

آیا محلول لوله بازکن به لوله ها آسیب میزند
آیا محلول لوله بازکن به لوله ها آسیب میزند؟

خطرات محلول لوله بازکنی

محلول های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شوندد. بعضی از محلول های لوله بازکنی به شکل مایع یا ژل عرضه می شود و با حل کردن سریع کف صابون، رسوبات غذا، مو و موارد دیگر عمل می کند. و تعداد بیشماری از برندهای معروف دیگر محصولات تمیز کننده فاضلاب را ارائه می دهند که نه تنها می توانند فاضلاب شما را پاک کنند، بلکه عطر و بوی لیمویی تازه را پس از آن باقی می گذارند. اما با وجود همه زرق و برق ها، برخی از صاحبان خانه هنوز این سوال را می پرسند که “آیا محلول های لوله بازکنی به لوله ها آسیب می رساند؟”

همه ما شایعاتی را شنیده‌ایم که این محلول های لوله بازکنی بیشتر از اینکه مفید باشند ضرر می‌کنند. اما آیا آنها حقیقت دارند؟ بیایید به تأثیر پاک کننده های تخلیه و اینکه آیا آنها در واقع به لوله ها آسیب می رسانند یا خیر.

آیا محلول های لوله بازکنی فاضلاب کار می کنند؟
عدم حذف گرفتگی در فاضلاب می تواند باعث نشتی در حمام، آشپزخانه، سینک، دوش و وان شود. در تجربه من، یک پیستون یا فنر ماری تقریبا همیشه کار را انجام می دهد. به نظر می رسد که این مورد برای اکثر لوله کش های حرفه ای که خدمات تمیز کردن فاضلاب را ارائه می دهند صادق است. اما صاحبان خانه هنوز هم به سراغ پاک کننده های شیمیایی فاضلاب به عنوان راه حلی ساده برای گرفتگی می روند. آیا آنها را پاره می کنند؟

بحث هایی در مورد اثربخشی پاک کننده های فاضلاب وجود دارد. یک گزارش مصرف‌کننده در سال 2006 به این نتیجه رسید که پاک‌کننده‌های تخلیه کریستال قوی‌ترین در بین تمام انواع شیمیایی هستند. پاک‌کننده‌های تخلیه مایع، ژل و فوم نسبت به کریستال‌ها کارایی کمتری داشتند، اما با این وجود در پاک کردن گرفتگی‌های کوچک و متوسط موفق بودند.

آیا محلول های لوله بازکنی به لوله ها آسیب می رساند؟
بسته به نوع پاک کننده تخلیه، شواهد غیرقابل حلی وجود دارد که نشان می دهد پاک کننده های تخلیه به لوله ها و سیستم های سپتیک آسیب می رسانند.

محلول لوله بازکنی می تواند به سیستم های سپتیک آسیب برساند و سطوح را تغییر رنگ دهد.

همچنین به ما اطلاع می دهد که پاک کننده های تخلیه کریستال تولید گرما می کند و می تواند گاز سوزآور تولید کند، به ویژه در حضور
آلومینیوم می تواند به دستگاه های دفع زباله و سیستم های سپتیک آسیب برساند و سطوح را تغییر رنگ دهد.

در اینجا چند مشکل دیگر وجود دارد که در هنگام کار با محلول های لوله بازکنی و کریستال خریداری شده در فروشگاه با آنها روبرو شده ام:

کریستال های شیمیایی نادرست استفاده شده و ایجاد گرفتگی های سنگی جامد در زهکشی ها که نیاز به تعمیر قابل توجهی دارند.
پاک کننده های تخلیه مایع که گرفتگی ها را به سمت پایین تر فشار می دهند و به مرور زمان باعث گرفتگی فاجعه بار می شوند.
خوردگی لوله ها در اثر واکنش پاک کننده های شیمیایی.
من فکر می‌کنم که می‌توانیم موافق باشیم که پاک‌کننده‌های شیمیایی شیمیایی عوارض جانبی جدی دارند.

آیا محلول لوله بازکن به لوله ها آسیب میزند؟

روشهای جایگزین محلول لوله بازکنی

حال که متوجه آسیب محلول لوله بازکنی به لوله شدید ,گزینه های دیگر برای پاکسازی گرفتگی لوله‌ها پیدا میشود که ایمن باشد. اگر ازمحلول های لوله بازکنی استفاده کرده اید و همچنان با مشکل گرفتگی لوله ها مواجه هستید، نکات زیر را امتحان کنید:

مقاله پیشنهادی   حفر چاه و کندن چاه کوی کارمندان

از پیستون فلنج استفاده کنید. گاهی اوقات یک فرو رفتن از مد افتاده به رفع گرفتگی یا شل شدن آن کمک می کند تا آب بدون وقفه از لوله های شما عبور کند. سعی کنید قبل و بعد از استفاده از یک پاک کننده تخلیه برای شکستن هر گونه اجسام شل در لوله خود غوطه ور شوید.
یک مار تخلیه را امتحان کنید. اگر مار تخلیه یا مارپیچ توالت دارید، از آن برای شکستن گرفتگی یا انسداد مجرای فاضلاب استفاده کنید.
با یک حرفه ای تماس بگیرید اگر گزینه‌های بالا کار نمی‌کنند، ممکن است در خط فاضلاب گرفتگی داشته باشید، یا در برخی موارد، ممکن است ریشه‌های درختان لبه‌های لوله‌هایتان را منقبض کنند. اگر انسداد شما در خط فاضلاب باشد، برای رفع آن به یک لوله کش حرفه ای نیاز دارید.
به یاد داشته باشید، در حالی که محلول های لوله بازکنی ممکن است برای یک بار استفاده کار کنند، هر بار که از آنها استفاده می کنید، خطر می کنید، به خصوص اگر لوله های شما قدیمی تر باشند. هنگام استفاده از محلول های لوله بازکنی محتاط باشید. مواد شیمیایی موجود در این محلول های بطری می توانند به سرعت لوله های شما را از بین ببرند.

بهترین راه برای از بین بردن ایمن گرفتگی ها یا انسدادهای لوله های خود این است که یک قرار ملاقات با یک لوله کش دارای مجوز برای رفع انسداد صحیح و در عین حال حفظ یکپارچگی لوله های خود تعیین کنید.

برای کمک سریع و مطمئن در مورد تعمیر و نگهداری زهکش و لوله و سایر نیازهای لوله کشی، همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید! ما برای هر گونه مشکل فاضلاب یا تخلیه کاملا مجهز هستیم. چه یک مشکل داخلی یا خارجی باشد، کارشناسان مجرب ما می توانند به رفع گرفتگی فاضلاب شما کمک کنند.

مقاله پیشنهادی   رفع گرفتگی توالت در سرخاب
آیا محلول لوله بازکن به لوله ها آسیب میزند؟

مزایای استفاده از لوله بازکن حرفه ای 

تمیز کردن حرفه ای لوله گرفته شده مزایای متعددی را به همراه دارد، در زیر به چند مورد از مزایای تمیز کردن فاضلاب حرفه ای اشاره شده است:

موثر – یک لوله کش می تواند علت گرفتگی و بهترین راه برای باز کردن زهکشی را تعیین کند. استفاده از محلول های لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی فاضلاب تضمینی نیست. در برخی موارد، آنها کار نمی کنند. در موارد دیگر، آنها ابتدا کار می کنند، اما چون مشکل ایجاد گرفتگی را حل نمی کنند، گرفتگی دوباره برمی گردد. یک تمیز کردن حرفه ای زهکشی اطمینان حاصل می کند که گرفتگی در اولین بار به طور موثر پاک می شود و مشکل ایجاد گرفتگی نیز حل خواهد شد.

اجتناب از آسیب – مواد شیمیایی که پاک کننده های تخلیه مایع را تشکیل می دهند خطرناک هستند. اگر مراقب نباشید استفاده از آنها برای شما خطرناک است، از جمله ایجاد مشکلات سلامتی. علاوه بر این، آنها می توانند به لوله های شما آسیب برسانند، به خصوص اگر زیاد استفاده شوند. مواد شیمیایی خورنده در پاک کننده های تخلیه مایع می تواند در لوله های شما فرسوده شود، که می تواند منجر به نشت لوله و ترکیدگی لوله شود.

دردسر کمتر – اکثر مردم نمی خواهند لوله کشی خود را انجام دهند. می تواند زمان بر و کثیف باشد. مراقبت حرفه ای از نیازهای لوله کشی شما به شما این امکان را می دهد که از دردسرهای ناشی از رسیدگی به مشکلات لوله کشی به تنهایی جلوگیری کنید.
برای رفع گرفتگی فاضلاب به کمک نیاز دارید؟ همین امروز با کارشناسان  ما در تماس باشید!
برای نزدیک به15 سال تجربه, لوله کش های دارای مجوز، بیمه شده هستند. ما می توانیم تعیین کنیم که چه چیزی باعث مشکلات لوله کشی شما می شود و سیستم لوله کشی شما را در کمترین زمان راه اندازی و راه اندازی کنیم.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در باغستان به همراه چه خدماتی انجام می شود؟

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on email
Share on print

سوالات متداول

آیا محلول لوله بازکن به لوله های هم آسیب میزند؟

محلول های لوله بازکنی برای استفاده مکرر طراحی نشده اند. به دلیل مواد شیمیایی موجود در این نوع محصولات، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به لوله های خود وارد کنید.

آیا محلول لوله بازکن به لوله های پی وی سی هم آسیب میزند؟

پاک کننده های اسیدی معمولاً در حل کردن گرفتگی های ساخته شده از مو، چربی و سایر مواد آلی مؤثرتر هستند. با این حال، آنها می توانند به لوله ها و وسایل ساخته شده از فلز مانند مس یا آلومینیوم آسیب وارد کنند.

چرا نباید از محلول لوله بازکن استفاده کرد؟

تماس مستقیم با پاک کننده های فاضلاب می تواند چشم های شما را تحریک کند، پوست شما را بسوزاند و باعث تنگی نفس شود. مخلوط کردن پاک کننده های تخلیه، حتی به طور تصادفی، با سایر محصولات پاک کننده می تواند منجر به گازهای کشنده شود. پاک کننده فاضلاب هرگز نباید در آب ایستاده در توالت یا دوش گرفتگی استفاده شود.

آیا می توان محلول لوله بازکنی رو چندین ساعت طولانی در توالت ریخت و شستشو نکرد؟

مواد شیمیایی موجود در این محصول برای شکستن گرفتگی طراحی شده اند، اما اگر برای مدت طولانی باقی بمانند، می توانند خودشان شروع به شکستن لوله ها کنند. این می تواند منجر به ترک و نشت در لوله ها شود که منجر به مشکلات مختلفی شود.

آیا می توانم از جوش شیرین برای تمیز کردن لوله های فاضلاب استفاده کنم؟

جوش شیرین، سرکه و آب جوش می‌توانند به طور طبیعی به تمیز کردن زهکش‌ها کمک کنند، اما ممکن است به چیز قوی‌تری نیاز داشته باشید تا به طور کامل گرفتگی‌های زهکشی بسیار سخت را باز کند.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی / 5. شمارش امتیاز

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید