وبلاگ

لوله بازکنی کرج
لوله بازکنی کرج
5
(6)

درآوردن اشیا از چاه توالت کرج

درآوردن اشیا از چاه توالت کرج را با چه دستگاه‌هایی انجام می‌دهند؟ چه نکاتی قبل از رسیدن لوله بازکنی انجام دهم؟ آیا خودم می‌توانم با دست شی را خارج کنم؟

اکثر افراد معتقدند که می‌توانند اشیایی که به درون چاه توالت افتاده را در بیاورند البته در مواردی که به دهانه کاسه توالت نزدیک است، بله موفق می‌شوند اما وقتی شی دور تر افتاده باشد و با ضربه‌هایی که حین تلاش برای بیرون کشیدن فرد به آن وارد می کند و به جلو حرکت می‌کند، نه تنها به شی قیمتی خود نمی‌رسد بلکه آسیبی به دست خود نیز وارد می‌کند.

متخصصین، هنگامی که از تجربه خودشان گفته‌اند چیزی که بسیار تکراری بود، آسیب رساندن به خودشان و در نهایت تماس گرفتن با لوله بازکن متخصص بود. خیلی از این افراد ادعا کرده بودند که خودشان اصلا نمی‌دانستند باید با یک فرد ماهر در لوله بازکنی تماس بگیرند. بعد از وقوع این اتفاقات متوجه شدند.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تمامی جوانب درآوردن اشیا از چاه توالت کرج را، توسط خودشان و یک متخصص بررسی کنیم، امیدوارم با خواندن این مطالب برای شما مفید باشد.

درآوردن اشیا ازتوالت-لوله بازکنی کرج
درآوردن اشیا از چاه توالت کرج

درآوردن جسم از چاه فاضلاب و توالت

اشیا زیادی در کاسه‌های توالت به دلیل بزرگی دهانه افتاده‌اند، جوری این مشکلات رایج است که درآرودن جسم از چاه فاضلاب و توالت یکی از راحت‌ترین کارها برای متخصصان لوله بازکنی شده است. در شبانه روز تماس‌های مکرری بابت گیر کردن طلا، موبایل و غیره در توالت و یا سینک ظرفشویی را در این سال‌ها تجربه کردیم.

متخصصین ما در شرکت لوله بازکنی کرج، با داشتن ابزارهای لازم می‌توانند تمامی اشیا افتاده در چاه فاضلاب و توالت را خارج کنند. آنها در درآوردن اشیایی مانند طلا و انگشتر، ساعت، موبایل، کلید و سوئیچ و… در توالت یا سینک ظرفشویی تخصص لازم و کافی را دارند.

قطعا افتادن وسایل ذکر شده هم از نظر معنوی دارای ارزش بوده و هم اینکه با داشتن ارزش مالی بسیار خسارت معنوی و مالی را برای شما در پی داشته باشد. اگر هم بخواهیم از منظر دیگری نگاه کنیم، ممکن است وسایل بی ارزش باشند و اما همین خود باعث گرفتگی لوله‌ها شوند.

در صورت نداشتن مهارت و وسایل لازم بهتر برای درآوردن اشیا از چاه توالت کرج با شرکت‌های مجاز دارای نیروهای فنی و ماهر تماس بگیرید و از آنها بخواهید متخصصی را سریعا به محل شما اعزام کنند.

درآوردن موبایل از توالت کرج

افتادن موبایل در توالت فرنگی و ایرانی از رایج‌ترین مشکلاتی است که برای اکثر افراد اتفاق می‌افتد. با توجه به وقت زیادی که با افراد با گوشی خود می‌گذارنند و آن را به دستشویی نیز می‌برند، این اتفاق امری طبیعی شده است. در آوردن موبایل از توالت کرج کار بسیار سختی نیست مگر اینکه خودتان بخواهید انجام دهید.

مقاله پیشنهادی   حفر چاه و کندن چاه شهرک افشاریه

با فرض بر اینکه موبایل شما نسوزد، شاید بتوانید با قلاب یا دست آن را بیرون بکشید، بیرون کشیدن با دست کار بسیار سختی است. ممکن است حتی شما گوشی به جلو حرکت دهید و باعث گیر کردن در شتر گلو شود، پس دقت کنید که به موبایل ضربه ای وارد نشود.

همچنین می‌توانید از چنگک‌های مخصوص استفاده کنید که به راحتی بتوانید آن را دربیاورید. چیزی که کار را سخت می‌کند، پیدا کردن چنگک مخصوص در آن شرایط است. چنگک مخصوص از جمله ابزارهای یک لوله بازکنی متخصص است که می‌توان در این شرایط با دسترسی به فرد ماهری در این زمینه، موبایل خود را از توالت بیرون بکشید.

تیم‌های تخصصی لوله بازکنی کرج می‌توانند در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهند، با توجه ساعات کاری شبانه روزی که متخصصین این حرفه دارند، می‌توانید در هر ساعتی تماس بگیرید. مخصوصا کسانی که شب بیداری دارند و این اتفاق برایشان پیش آمده، یا تماس با فرد حرفه‌ای، خیلی زود گوشی خود را تحویل بگیرد.

درآوردن موبایل از چاه توالت-لوله بازکنی کرج
درآوردن اشیا از چاه توالت کرج

درآوردن طلا از توالت کرج

از رایج‌ترین مواردی که نیروهای ما زیاد برای آن اعزام شده‌اند، درآوردن طلا از توالت کرج است. قطعه‌های طلا برای افراد ارزش بسیار زیادی دارد، حالا علاوه بر اینکه در این شرایط، طلا بسیار گران است و جز اشیا قیمتی به شمار می‌رود، ممکن است برای فردی نیز هدیه باشد و یا هرگونه ارزش معنوی داشته باشد شاید انگشتری نامزدی یا ازدواج باشد.

برای درآوردن اشیا از چاه توالت کرج، به شما توصیه می‌کنیم حتما با نیروهای متخصصی که دارای تجهیزات لازم هستند تماس بگیرید تا سریع شی طلا را از توالت خارج کنند. قبل از اینکه متخصص به محل شما برسد به هیچ عنوان به طلا ضربه نزنید به دلیل سبکی وزنش به راحتی به درون چاه می‌افتند. همچنین آب به درون کاسه توالت نریزید.

اگر طلا را مشاهده می‌کنید و می‌توانید خودتان آن را بگیرید، پیشنهاد می‌کنم از قلاب فلزی نازکی با احتیاط استفاده کنید که این کار برایتان راحت باشد و طلا حرکت نکند.

درآوردن طلا از چاه توالت کرج توسط تکنیسین لوله بازکنی کرج

درآوردن طلا ازتوالت کرج-لوله بازکنی کرج
درآوردن اشیا از چاه توالت کرج
درآوردن طلا از چاه توالت کرج-لوله بازکنی کرج
درآوردن اشیا از چاه توالت کرج
درآوردن طلا از چاه توالت کرج-لوله بازکنی کرج
درآوردن اشیا از چاه توالت کرج

درآوردن طلا از سینک ظرفشویی

یکی از دلایل افتادن طلا در سینک ظرفشویی را می‌توان مایع ظرفشویی دانست که با برخود انگشتر و مایع، حرکت انگشتر در دست روان می‌شود. شاید این مورد را خودتان زیاد تجربه کرده باشید، موقعی که قصد بیرون آوردن النگو یا انگشتر تنگی را دارید از مایع ظرفشویی استفاده می‌کنید.

حال به این فکر کنید که قطعه طلا مورد نظر شما فضای بازی را در دست شما داشته و با برخوردش با مایع به راحتی از دست شما خارج می‌شود. نخست، خونسردی خود را حفظ کنید، در این موارد ممکن است راهی باشد که شما بتوانید سریع آن را بیرون بکشد، فقط حواستان باشد از ریختن آب خودداری کنید.

زیر سینک سیفونی هستش که باید تشتی را زیر آن قرار بدهید و با باز کردن سیفون و خالی کردن محتویات درون خرطوم و سایر اتصالات لوله، درون تشت، ممکن است طلای مورد نظر شما درون تشت بیفتد. در صورتی که این اتفاق نیفتاد طلا به چاه افتاده و نیاز است از یک متخصص کمک بگیرید.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه در جاده سهیلیه

یادتان باشد موقع کارهای خانه از طلاهایی که ممکن است درون چاه بیفتند استفاده نکنید یا اینکه توری‌های مخصوص سینک ظرفشویی را در جای خود بگذارید.

درآوردن اشیا از توالت فرنگی

تماس‌های زیادی داشتیم که اشیا مهمی درون توالت فرنگی افتاده‌اند، اشیا قیمتی یا حتی اسباب بازی کودکان که این امر به دلیل بزرگ بودن دهانه خروجی توالت فرنگی است. توالت‌ها به دلیل اینکه فاصله خروجی کاسه تا شتر گلو خیلی کم است، درآوردن شی با دست کار دشوار، خطرناک و کاملا اشتباه است.

در بیشتر مواقع با مواردی مواجه شدیم که دست‌ها به شدت کبود و یا ضرب دیده بودند، با این حال هنوزم افرادی هستند که معتقدند می‌توانند با دست اشیا را در بیاورند. این افراد تا آسیبی نبینند متوجه نمی‌شوند که فاصله خروجی کم باعث گیر کردن دست می‌شود و نیاز به وسایلی چون چنگک است.

با اینحال ممکن است شخصی بتواند با دست شی مورد نظر خود بیرون بکشد بنابراین توصیه می‌کنیم که دستکش بپوشید و از فاصله استاندارد دهانه توالت تا شتر گلو مطمئن شوید. در صورتی ک نتوانستید به هیچ عنوان به تلاش بیشتر ادامه ندهید و ضربه‌ای به شی وارد نکنید.

 بلافاصله با مراکز مجاز تماس بگیرید و درخواست نیروی ماهری در این زمینه کنید. تیم‌های لوله بازکنی ابزارهای لازم را در اختیار دارند و می‌توانند به سرعت اشیا را از توالت فرنگی دربیاورند. اگر بخواهید تلاش بیشتری کنید تا شاید شی را خودتان درآورید، قطعا یا آن را به درون چاه می‌اندازید یا آسیبی به دست خودتان وارد می‌کنید.

اگر هنوز قانع نشدید که با یک متخصص تماس بگیرید، می‌توانید درآوردن اشیا از چاه توالت را با قلاب فلزی امتحان کنید. شما حتما چوب لباسی فلزی را در منزل دارید، آن را صاف کرده و اندازه‌اش وقتی به طول یک متری رسید. یک لبه را خم کرده تا حالت قلاب به خود بگیرد و با این قلاب فلزی سعی کنید شی مورد نظر خود را دربیاورید.

خلاصه

اگر نمی‌توانید اشیا خود را از چاه توالت بیرون بکشید، نگران نباشید با رعایت نکاتی که در موردش گفتیم، می‌توانید تا رسیدن یک متخصص، آرامش خود را حفظ کرده و بعد از رسیدن به تجربه و تخصص نیروی ما اعتماد کنید.

در صورتی که خودتان شی را مشاهده می‌کنید و می‌توانید آن را بیرون بکشید، عالی است، آرام بدن هیچ استرس و اضطرابی با استفاده از یک قلاب فلزی حدودا 1 متری، شی را خارج کنید.

 البته راه‌هایی مانند جاروبرقی نیز ممکن است راهکار خوبی باشد که البته هر جاور برقی مناسب این کار نیست، جاور برقی باید گزینه تر و خشک را داشته باشد. شما از گزینه تر آن استفاده کنید، این راهکار تاحدودی ممکن است جواب دهد.

مقاله پیشنهادی   تخلیه چاه و دانستنی های مورد نیاز لوله بازکنی

خرسند می شویم شما نیز تجربه‌های خود را در زمینه درآوردن اشیا از چاه توالت را با ما در میان بگذارید، قطعا خیلی از افراد خواهان این هستند که بدانند آیا راهی برای خارج کردن اشیا وجود دارد یا خیر؟

متخصصان سایت لوله بازکنی کرج با داشتن ابزارهای خاص وپیشرفته ,هروسیله ای که در چاه فاضلاب افتاده را به راحتی وخیلی سریع برایتان بیرون می آورند!باما در تماس باشید!

درآوردن طلا از چاه توالت

سوالات متداول

چگونه گوشی خود را از توالت بیرون بیاورم؟

در صورت افتادن گوشی در توالت چه باید کرد؟
موبایل را از آب خارج کنید. هر چه سریعتر اقدام کنید
رطوبت سطح را پاک کنید. ممکن است بخواهید دستگاه خود را خشک کنید .این کار را نکنید. بگذارید رطوبت خودش خشک شود.

چگونه طلا را از چاه توالت در بیاروم؟

به شما توصیه می‌کنیم حتما با نیروهای متخصصی که دارای تجهیزات لازم هستند تماس بگیرید تا سریع شی طلا را از توالت خارج کنند. قبل از اینکه متخصص به محل شما برسد به هیچ عنوان به طلا ضربه نزنید به دلیل سبکی وزنش به راحتی به درون چاه می‌افتند. همچنین آب به درون کاسه توالت نریزید.

آیا میتوانم باسشوار گوشی را خشک کنم؟

نه! استفاده از سشوار و گرما می تواند به گوشی آسیب برساند. اگر گوشی یا ابزاری دارید که درپوش آن جدا می‌شود، آن را بردارید و باتری، سیم‌کارت و هر چیز دیگری که به راحتی قابل جدا شدن است را بردارید.

آیا بردن گوشی به توالت خوب است؟

استفاده از تلفن همراه در توالت می تواند پاسخ بدن شما به مدفوع را مختل کند. شما نباید بیش از 10 دقیقه در توالت بنشینید، اما با یک تلفن همراه در دست، زمان می تواند به 20 تا 30 دقیقه افزایش یابد که می تواند در روند مدفوع شما مشکل ایجاد کند.

اگر به طور تصادفی گوشی خود را در توالت بیاندازید چه اتفاقی می افتد؟

اگر گوشی خود را در توالت، استخر یا آبنما انداختید، آن را شارژ نکنید و به برق وصل نکنید تا ببینید آیا هنوز کار می کند یا خیر. اگر تلفن روشن باشد، برق از آن عبور می‌کند و وقتی برق با آبی که داخل گوشی است تماس می‌گیرد، برد مدار گوشی می سوزد. 

اگر گوشی خود را در توالت بیندازید و روشن نشد چه باید کرد؟

آن را تا حد امکان با حوله خشک کنید. باتری را خارج کنید (در صورت امکان) گوشی خیس خود را در یک ظرف برنج قرار و آن را در زیر نور خورشید قرار دهید (ممکن است چند روز طول بکشد) اگر هنوز درست کار نمی کند، برای تعمیر با یک متخصص مشورت کنید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید و رای بدهید

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 6

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباشید که رای میدهید!

2 پاسخ

  1. سلام
    دستبند مادر من افتاده بود داخل چاه توالت ایرانی که تماس گرفتم اقای محمدی اومدن پیداش کردن درش آوردن، ممنون از سایت و پرسنلتون 🙏🏻 سلامت باشید.

    1. سلام.ممنون از ثبت نظر شما.خوشحالیم راضی بودید.سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمان پرکردن فرم به پایان رسید . لطفا یک بار دیگر کدامنیتی را تکمیل کنید.

جهت تماس کلیک کنید